Hirka har en drøm

Fikk i dag se et lite hjerte som banket! :D Gyn sa det er vanskelig å måle riktig så tidlig, men ble målt til 7+5. I følge kalenderen er jeg 7+1 og det er gyn enig i ;) morkake ligger foran livmoråpningen. Trolig vil den flytte seg, men jeg kan få små ufarlige blødninger pga det. Skal uansett ringe om jeg blør, og skal inn igjen for ny sjekk 10 nov. :) Kongsberg sykehus altså!! Helt fantastisk!! Pga SA har jeg nå vært inn hver 14. Dag for sjekk. Makan til å bli godt ivaretatt [emoji813]red
Så fantastisk! [emoji7] veldig glad på dine vegne! [emoji173]
 
Hcg på over 1000 og en tydelig liten prikk midt i livmora! :D skal tilbake igjen om 2 uker. Er så glad jeg får så god oppfølging! Håper spiren sitter denne gangen :)
Fikk i dag vite at hcg var 165 2.oktober og 1680 9. Oktober. Skriver her for å huske ;)
 
Fikk i dag se et lite hjerte som banket! :D Gyn sa det er vanskelig å måle riktig så tidlig, men ble målt til 7+5. I følge kalenderen er jeg 7+1 og det er gyn enig i ;) morkake ligger foran livmoråpningen. Trolig vil den flytte seg, men jeg kan få små ufarlige blødninger pga det. Skal uansett ringe om jeg blør, og skal inn igjen for ny sjekk 10 nov. :) Kongsberg sykehus altså!! Helt fantastisk!! Pga SA har jeg nå vært inn hver 14. Dag for sjekk. Makan til å bli godt ivaretatt [emoji813]red
Å så utrolig bra!! [emoji7][emoji7] Bra du får bra oppfølgning!
 
Gratulerer så mye!! Godt det står bra til med spiren:)
 
Å herregud så trøtt jeg er om dagen...! Jeg sovner rundt ni hver kveld og sover tungt helt til klokka ringer om morran. Så trøtt på dagtid at jeg er helt i tåkeland; glemmer ting og har null konsentrasjon på jobb. Eneste jeg husker er å spise. Noe jeg gjør konstant for å ikke bli kvalm.
Føler jeg er blitt et skikkelig ur-menneske der alt handler om å holde seg mett og varm og ha et sted å sove.. Hehe.
Men seriøst, det høres banalt ut at det skal være ille å være trøtt, men jeg er heeeelt satt ut om dagen. :(
 
Kjenner jeg er litt bekymra om dagen. Har sååå vondt i magen :( såpass at jeg våkner av det om morgenen. Vært sånn hele uken. Kjennes ikke helt ut som menssmerter, men mye likt. Er som å ha mensen, være forstoppa og ha vondt i korsryggen samtidig. Lurer på om dette er vanlig? Er 8+4 i dag.
 
Da har jeg begynt å blø. Samme som sist, så dette er nok andre SA på rad. Kjenner jeg blir sint! Dette er så urettferdig! SA 8+6 sist, er 8+5 i dag :(
 
Ånei.. håper det er uskyldig!! Tatt kontakt med gyn?
Snakka med sykehuset. Beskjeden derfra nå er at det ikke er noe å gjøre. Jeg har time om 2 uker, så sitat «får se da hvordan det har gått»... men kjenner igjen det her. Er en begynnelse på SA. Føler så forbanna urettferdig!!
 
Så utrolig kjedelig:-( spesielt når det er responsen du får! Jeg ville nok ordnet meg en tul...hadde ikke klart å gå å lure i to uker. Håper det er uskyldig !!
 
Snakka med sykehuset. Beskjeden derfra nå er at det ikke er noe å gjøre. Jeg har time om 2 uker, så sitat «får se da hvordan det har gått»... men kjenner igjen det her. Er en begynnelse på SA. Føler så forbanna urettferdig!!
Da hadde jeg bestilt meg time hos privat gyn.. Dårlig av sykehuset
 
Back
Topp