Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler meg ikke gravid.
Ja... har time hos jordmor til mandagen, men vurderer å ringe legen i morgen og bare for å høre om jeg burde vært inn til en sjekk. Hatt to blødninger og konstant brun utflod i over en uke nåDa er vi to ... Himla kjipt egentlig, for oss som er ekstra nervøse ...
Ja... har time hos jordmor til mandagen, men vurderer å ringe legen i morgen og bare for å høre om jeg burde vært inn til en sjekk. Hatt to blødninger og konstant brun utflod i over en uke nå
når skal du inn til neste sjekk?
Skjønner deg veldig godt, har vært livredd før hver UL i frykt for å oppleve det samme som i august. Krysser fingrene for at alt er super bra på fredagTror jeg hadde ringt da ja, det er jo så lenge til mandag. Og det er så fryktelig slitsomt å være engstelig.
Jeg skal inn på ultralyd på sykehuset nå på fredag, så heldigvis ikke så lenge til. Men kjenner jeg blir mer og mer nervøs som det nærmer seg, redd for å få beskjed om at noe er galt/at lille ikke vokser som h*n skal.
Skjønner deg veldig godt, har vært livredd før hver UL i frykt for å oppleve det samme som i august. Krysser fingrene for at alt er super bra på fredag
Er 13+2 i dag, så vet liksom ikke helt om jeg burde føle noe eller ikke. Synes ikke jeg kjenner noe annet enn oppblåsthet på magen, og kvalm har jeg ikke vært. Har vært trøtt, men er liksom bedre det og. Herregud som man analyserer alt!
Ånei... Håper du får kommet deg til legen og sjekket dette fort. Dette må være uskyldig, men skjønner at du blir redd.. klemmer [emoji173][emoji173][emoji173]Nok en kraftig blødning. Ringt legekontoret så legen skal ringe meg opp igjen...
Kan ikke skjønne at dette skal kunne gå bra!?
Er så slitsomt å være redd hele tiden og klarer ikke å stoppe de negative tankene heller når jeg er så tynnslitt. Har allerede begynt å planlegge hvem vi må si ifra til om/når/hvis/dersom dette går galt..Ånei... Håper du får kommet deg til legen og sjekket dette fort. Dette må være uskyldig, men skjønner at du blir redd.. klemmer [emoji173][emoji173][emoji173]
Så slitsomt å ha det sånn Håper alt er bra Selv har jeg ikke blødd en dråpe etter siste mens, men jeg gruer meg så fælt til ul neste uke at jeg har lyst til å bli hjemme Er like bekymret jeg som egentlig ikke har grunn til det.. må det gå fort til juni.Er så slitsomt å være redd hele tiden og klarer ikke å stoppe de negative tankene heller når jeg er så tynnslitt. Har allerede begynt å planlegge hvem vi må si ifra til om/når/hvis/dersom dette går galt..
Åherregud noe så fantastisk [emoji813]️[emoji813]️[emoji813]️[emoji813]️[emoji813]️Da har jeg vært på enda en UL. Det står utrolig nok bare bra til med lille knøtt! problemet er at morkaken ligger over mormunnen fra flere kanter/sider. Det fører til blødninger og små lommer med blod som kommer ut som brun eller rødlig utflod. Dette må jeg regne med fremover, men skal være i ro, ikke ha sex, ikke strekke meg og ikke løfte tungt.
Jeg vurderte i går om jeg skulle nevne sykemelding siden jeg ble såpass stressa og sliten av dette - det fikk jeg ikke sagt noe om for gynekologen var klokkeklar på at jeg skulle sykemeldes i 14 dager. Så da ble jeg det. Sitter nå og prøver å forstå sykemeldingsskjemaet og levere det. Gruer meg til å snakke med sjefen etterpå - er første gang jeg er sykemeldt, så vet ikke helt hva jeg skal si..
Uansett; mannen fikk være med i dag og han var helt i ekstase over å se øyne og nese og fingre og tær og hjertelyd fikk vi høre og greier koselig <3
Nå, noen timer etter sjokket med at alt er bra og at jeg er sykemeldt, så har jeg allerede begynt å senke skuldrene litt. Noen dager hjemme så kanskje jeg får hvilepuls igjen?
Haha Ja[emoji23][emoji23] men herlig fordeomHahaha, de ser skumle ut i denne alderen [emoji14] Vis vedlegget 238258
Hei! jo takk, det går grunnen bra. Kun hatt 1 blødning siden tidlig desember og er nå tilbake i jobb 100%. Formen er bra, magen vokser (litt ribbe, mye baby) og jeg troooor jeg kan kjenne litt bevegelse UL 11 januar, så blir spennende å se om morkaka har flytta segHvordan går det med deg nå?[emoji173]️[emoji177]