PepsiMax^^
Betatt av forumet
Min venn har fått for en stund siden. Sendte dagen etter fristen gikk ut, men hun har ikke postet noe i denne tråden... Hmm..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjekker også postkassen maaange ganger om dagen, like håpefull hver gang hahaHn skulle sjekke opp i det. Men ikke fått noe svar etter det. Så vet ikke hva som skjer jeg. Venter fortsatt. Pg sjekker postkassa 100 ganger til dagen haha
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Min venn har fått for en stund siden. Sendte dagen etter fristen gikk ut, men hun har ikke postet noe i denne tråden... Hmm..
Hvordan vet du at hun har mottat den?Min hemmelige venn har også mottatt pakke uten å gjette..
Kan det være du som er min hemmelige venn? Jeg klarer ikke å finne ut av hvem det erMin hemmelige venn har også mottatt pakke uten å gjette..
Jeg venter fortsatt, men må vel bare innse at den ikke kommer... Noen andre som fortsatt ikke har fått?Syns det er dumt at noen ikkje har fått gaven sin
Så leit! Utrolig dårlig gjort av vedkommende!!!Jeg venter fortsatt, men må vel bare innse at den ikke kommer... Noen andre som fortsatt ikke har fått?
Veldig veldig kjedelig for deg Alle skal jo få !!!Jeg venter fortsatt, men må vel bare innse at den ikke kommer... Noen andre som fortsatt ikke har fått?
Kanskje det e madison25 sin ??Pakken min er forsinka og snart i posten. Så da hååååper jeg det går fort hehe
Kan det være du som er min hemmelige venn? Jeg klarer ikke å finne ut av hvem det er
Å tusen tusen takk for den kjempe fine pakken. Falt veldig i smak<3jepp da Var redd pakken ikke hadde kommet frem, men så fant jeg ut at du la ut bilde med pakken i et annet innlegg :-D
Kanskje det e madison25 sin ??
Men da vet du iallfall at du mest sannsynlig får... Oboy har ikke fått noe svar fra hun som er min hemmelige vennMin hemmelig venn pakke er heller ikke kommet. Men fikk beskjed om at den var forsinka og snart i posten for ei uke siden. Enda ikke kommet.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg venter fortsatt, men må vel bare innse at den ikke kommer... Noen andre som fortsatt ikke har fått?
Å tusen tusen takk for den kjempe fine pakken. Falt veldig i smak<3