Hemmelig venn: takke/bildetråd

Jeg er med :) venter selv men der er jo to til som mangler så er med på dems ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg er med på det jeg. Synes det er veldig synd at noen ikke har fått enda :/

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg er med :) venter selv men der er jo to til som mangler så er med på dems ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app


Siterer olech da jeg også venter enda.
 
Så utrolig trist å høre! Og ikke minst dårlig gjort!Jeg vil gjerne bidra med gave til en av dere som ikke har fått:) vi må jo fikse slik at alle som meldte seg på får:)


Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
 
Send meg en pm dere som vil vere med å gi til de som ikke har fått da :) Så venter jeg til søndags kveld med å telle opp hvor mange som vil vere med, og hvor mye d blir på hver ;) Også må jeg få adressene til de som mangler ;) For da fikser jeg gavene til mandag :D Om det er ok for dere da selvfølgelig ? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Send meg en pm dere som vil vere med å gi til de som ikke har fått da :) Så venter jeg til søndags kveld med å telle opp hvor mange som vil vere med, og hvor mye d blir på hver ;) Også må jeg få adressene til de som mangler ;) For da fikser jeg gavene til mandag :D Om det er ok for dere da selvfølgelig ? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg er absolutt med på det. Syntes at det er kjempe trist at ikke alle har fått. Hva feiler enkelte!! Blir rett og slett sint jeg!!
 
Syns det er skikkelig dårlig gjort at man melder seg på hemmelig venn og ikke klarer å sende en pakke!!! Er jo straks 1 mnd siden sendefristen gikk ut og det er altfor dårlig!!!!! Jeg er med på å bidra til gave :)
 
Ingen flere som er med å bidrar??

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er det for sent å bidra til at de som ikke har fått pakke skal få? Jeg vil i allefall gjerne bidra om det ikke er for sent. Synes det et synd at det er noen som ikke får!
 
Er ikke for sent ;)
Jeg drar ut og handler om ikke alt for lenge :) så de som fortsatt ønsker å bidra kan sende meg PM :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
For meg så er det ein grunn til at eg ikke har meldt meg på hemmelig venn. Hadde eg bodd litt mer sentralt med litt flere butikker utenom matbutikker ville eg bidratt, men når det er 1,5 time te nærmaste kjekke barnebutikk har eg valgt å holde meg utenom.. Håper at alle som ikke har fått gave får det..​
 
Ingen pakke i posten i dag heller, så da er det 2,5 uke siden jeg fikk beskjed om at den var forsinka. Trukke den dukker opp gitt. Så har sendt deg melding Smulte Trulte :)
 
Hurra!! :D Idag fikk jeg pakke i posten! Ikke fra min opprinnelige hemmelige venn men fra SmulteTrulte's lille spleiselag regner jeg med? ;) Men aner ikke HVEM av dere skjønne damer som har sendt? Er uansett KJEMPE fornøyd!! Absolutt alt falt i smak! :) :) :) Superskjønn sparkedrakt og kortermet body fra Disney samt matchende sokker! :) <3 Og jammen var det ikke med litt snacks til mor også! :) Over all forventning! Tusen TUSEN takk! Made my day! <3ImageUploadedByTapatalk 21372248306.755532.jpg
 
Så bra du er fornøyd, var en herlig gave ;) gaven du har fått er fra ei frue som ønsket å sende en gave selv om hun ikke har vert med på hemmligvenn i det hele tatt ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hurra!! :D Idag fikk jeg pakke i posten! Ikke fra min opprinnelige hemmelige venn men fra SmulteTrulte's lille spleiselag regner jeg med? ;) Men aner ikke HVEM av dere skjønne damer som har sendt? Er uansett KJEMPE fornøyd!! Absolutt alt falt i smak! :) :) :) Superskjønn sparkedrakt og kortermet body fra Disney samt matchende sokker! :) <3 Og jammen var det ikke med litt snacks til mor også! :) Over all forventning! Tusen TUSEN takk! Made my day! <3Vis vedlegget 20100
Så flott at den falt i smak:) ingen ting er mer hyggelig enn å glede andre:):):)


Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
 
Så fin pakke, koselig at noen ordnet med pakke til deg <3
 
Så fin pakkesang :-D så bra du endelig fikk pakken din ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp