Hemmelig venn: takke/bildetråd

Min hemmelig venn pakke er heller ikke kommet. Men fikk beskjed om at den var forsinka og snart i posten for ei uke siden. Enda ikke kommet.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fikk samme beskjed for snart 2 uker siden :(
 
Ingen pakke så langt nei, like kjedelig hver gang jeg åpner postkassen og den enda ikke har kommet.
 
Ikke kommet her i dag heller. Så da er vi tre stykk som ikke har fått vertfall :/
 
Nothing yet here. Kommet frem hos dere to andre eller????
 
Nope... ingenting her heller.. :(


Nesten så jeg blir litt sint. Og ikke minst veldig veldig skuffet over at vi enda venter. Er jo nesten En mde siden fristen gikk ut.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Så utrolig kjedelig :/

Jupp utrolig kjedelig. Jeg la veldig mye i min hemmeligvenn pakke og når en da ikke får noe tilbake når en melder seg på slikt så blir en jo litt skuffet. :/

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har ikke kommet noe hit enda heller, men har fått beskjed om at den skal komme i løpet av uka så krysser fingre for det xxx.

Er uansett enig i at det er for dårlig, fristen var 25. mai og da er det jo meningen at man skal sende innen da, klart i noen tilfeller kan det skje uforutsette ting, men da er det minste man kan gjør å varsle den som har ansvaret for hemmeligvenn sånn at denne får gi beskjed videre til mottaker.
 
Uff så trist at ikke alle har fått. Jeg trodde først at min hemmelige venn ikke hadde fått siden hun ikke har gjettet. Vurderte å melde pakken som savnet, men valgte heldigvis å skrive til hun som delte ut hemmelig venn først. Så min har fått:) Håper virkelig at dere som ikke har fått får snart!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Uff så trist at ikke alle har fått. Jeg trodde først at min hemmelige venn ikke hadde fått siden hun ikke har gjettet. Vurderte å melde pakken som savnet, men valgte heldigvis å skrive til hun som delte ut hemmelig venn først. Så min har fått:) Håper virkelig at dere som ikke har fått får snart!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Har gitt opp håpet jeg... Hun som har ansvaret for hemmelig venn får ikke noe svar fra hun som skulle sende til meg, så det sier jo sitt.. Synes det er sårt og trist for hadde gledet meg såååå mye til pakke i posten.. Jeg brukte også mye tid på å finne den perfekte gaven til min hemmelige venn så da er det jo ekstra trist.. :(
 
Nesten så jeg blir litt sint. Og ikke minst veldig veldig skuffet over at vi enda venter. Er jo nesten En mde siden fristen gikk ut.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Er så enig med deg! Er sint, trist og ufattelig skuffet...
 
Ikke no i dag heller. Æsj blir litt lei av å vente og ikke minst sjekke postkassa hele tia :p naboene må jo tru jeg er gal i hue eller noe hehe.
 
Ikke no i dag heller. Æsj blir litt lei av å vente og ikke minst sjekke postkassa hele tia :p naboene må jo tru jeg er gal i hue eller noe hehe.

Uff så trist at du venter ennå. Men nå er det jo så lenge etter frist, at nå må du vel få navn på din venn?? Da kan du jo kontakte henne selv, og høre hva som har skjedd?? eller ??? Kan jo være en naturlig forklaring :)
 
Uff så trist at du venter ennå. Men nå er det jo så lenge etter frist, at nå må du vel få navn på din venn?? Da kan du jo kontakte henne selv, og høre hva som har skjedd?? eller ??? Kan jo være en naturlig forklaring :)


Jah vil å tru der er en natulig forklaring :)
 
Kjipt at ikke alle har fått :( husker d var noen som ikke fikk på forrige terminforum jeg var på også. Da tok noen av oss og spleiset på gave til de som ikke hadde fått ;) jeg blir gjerne med på å gjøre d igjen om flere er med?? :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp