Men da vet du iallfall at du mest sannsynlig får... Oboy har ikke fått noe svar fra hun som er min hemmelige venn
Kan sende en til deg jeg .
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men da vet du iallfall at du mest sannsynlig får... Oboy har ikke fått noe svar fra hun som er min hemmelige venn
Åååhh du er snill Men det er jo ikke riktig at du skal sende 2 gaver heller da..Kan sende en til deg jeg .
Åååhh du er snill Men det er jo ikke riktig at du skal sende 2 gaver heller da..
Min hemmelig venn pakke er heller ikke kommet. Men fikk beskjed om at den var forsinka og snart i posten for ei uke siden. Enda ikke kommet.
Har ikke du fått heller? :-\ Da er vi 3 stk som mangler gave da...Fikk samme beskjed for snart 2 uker siden
Nope... ingenting her heller..Nothing yet here. Kommet frem hos dere to andre eller????
Nope... ingenting her heller..
Så utrolig kjedelig :/
Har gitt opp håpet jeg... Hun som har ansvaret for hemmelig venn får ikke noe svar fra hun som skulle sende til meg, så det sier jo sitt.. Synes det er sårt og trist for hadde gledet meg såååå mye til pakke i posten.. Jeg brukte også mye tid på å finne den perfekte gaven til min hemmelige venn så da er det jo ekstra trist..Uff så trist at ikke alle har fått. Jeg trodde først at min hemmelige venn ikke hadde fått siden hun ikke har gjettet. Vurderte å melde pakken som savnet, men valgte heldigvis å skrive til hun som delte ut hemmelig venn først. Så min har fått Håper virkelig at dere som ikke har fått får snart!
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Er så enig med deg! Er sint, trist og ufattelig skuffet...Nesten så jeg blir litt sint. Og ikke minst veldig veldig skuffet over at vi enda venter. Er jo nesten En mde siden fristen gikk ut.
Ikke no i dag heller. Æsj blir litt lei av å vente og ikke minst sjekke postkassa hele tia naboene må jo tru jeg er gal i hue eller noe hehe.
Uff så trist at du venter ennå. Men nå er det jo så lenge etter frist, at nå må du vel få navn på din venn?? Da kan du jo kontakte henne selv, og høre hva som har skjedd?? eller ??? Kan jo være en naturlig forklaring