Hemmelig venn: takke/bildetråd

hehehe ;) laget jo en sånn pappas navn tråd da du skrev han som avsender?? ;) tuusen takk, kjempe fint :=)

Jeg skrev jo avsender/ hemmelig venn og ikke navnet hans, men det var jo han som tokk det til post kontoret :-)

Any way, jeg er glad du likte det :-)

Jeg skrev jo avsender/ hemmelig venn og ikke navnet hans, men det var jo han som tokk det til post kontoret :-)

Any way, jeg er glad du likte det :-)
Hehe ja så det nå. Trodde han het Christian ;) mulig en del av en adresse hihi.

Fikk min gave når jeg kom hjem fra ferie:) et nydelig selvsydd babyteppe, smokker, og kremer til mor :) superfint! Tror min hemmelige venn er Plink?

Ja, det er fra meg :) Så bra du likte det! Gøy at dere heller ikke skal vite kjønn, men vanskeligere å finne noe kjønnsnøytralt..

:) det er skikkelig vanskelig å finne fine klær i nøytrale farger ihvertfall :P så nå har jeg bare funnet meg i at jeg må vente til babyen er ute for å kjøpe mer i hvitt orker jeg bare ikke :P

:) det er skikkelig vanskelig å finne fine klær i nøytrale farger ihvertfall :P så nå har jeg bare funnet meg i at jeg må vente til babyen er ute for å kjøpe mer i hvitt orker jeg bare ikke :P

Hehe, er jo det valget vi har tatt så får heller bare satse på at besteforeldrene vil sponse babyen med litt farger når han/hun kommer ;) Dattera mi på 4 skrev forresten navnet ditt på pakken :) Hun engasjerte seg veldig i dette hemmelig-venn-opplegget og var spent på om du kom til å like det :)

Er ganske ny på dette her,så da må jeg bare spørre fordi dette høres gøy ut.Hva er greia med denne hemmelige vennen opplegget?Jeg vil også være noens hemmelige venn :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er ganske ny på dette her,så da må jeg bare spørre fordi dette høres gøy ut.Hva er greia med denne hemmelige vennen opplegget?Jeg vil også være noens hemmelige venn :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi har hatt en runde med hemmelig venn, dvs en melder seg på hemmelig venn, og så tar en ansvaret for å fordele ut hemmelige venner til de som er påmeldt, og så sender vi pakke til vår hemmelige venn, med hint om hvem vi er i pakken, og så avtaler vi en sum på gaven på forhånd :)

Så mye fint dere har gitt å fått :)
Om det blir en runde til ønsker jeg å være med :)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Dytter på denne jeg i håp om at det er fler som har fått og vil gjette hvem det er fra :)

Heldiggriser som har fått sååå fine gaver. Venter fortsatt i spenning på min :)

Har dere fortsatt ikke fått ? Hør med hun som var ansvarlig om den som hadde dere har sendt.

Hn skulle sjekke opp i det. Men ikke fått noe svar etter det. Så vet ikke hva som skjer jeg. Venter fortsatt. Pg sjekker postkassa 100 ganger til dagen haha :P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp