Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 16461
Takk til min hemmeligvenn, fikk gaven og er veldig fornøyd men klarte ikke og vite hvem er min venn :-(
Det var så søt av deg Er veldig takknemlig. KlemVar det vanskelige hint altså... beklager det men det er nok meg
Det var så søt av deg Er veldig takknemlig. Klem
Skal sies at jeg er veldig dårlig til å gi hint også da. Jeg vet ikke hva som kjennetegner meg her inne, for jeg har ingen spesielle interesser.. Men det var meg som sendte deg den pakken der. Håper det passer inn med det andre dere har, og at du får brukt for detTusen takk til min hemmelige venn for denne flotte gaven. Super søtt var det men er veldig usikker på hvem du er da jeg er ekstremt dårlig på å gjette. Tenkte på TereseSt med en gang, men vet ikke om du er med på hemmeligvenn engang
Vis vedlegget 16499
Må vel kanskje avsløre meg jeg også da Så bra at gaven falt i smakVi har fått en kjempefin hemmelig venn pakke
kvit body og lillablomstrat kjole tusn takk hemmelig venn
prøvde og legge ut bilde,men fikk ikkje til :-(
I dag har jeg fått hemmelig venn pakke
Vis vedlegget 16585
Tusen takk til min hemmelige venn!
Veldig fornøyd
Tror min hemmelige venn er Junipia86
BV app
Skal sies at jeg er veldig dårlig til å gi hint også da. Jeg vet ikke hva som kjennetegner meg her inne, for jeg har ingen spesielle interesser.. Men det var meg som sendte deg den pakken der. Håper det passer inn med det andre dere har, og at du får brukt for det
den va virkelig midt i blinken før meg så nok en gang tusn takkMå vel kanskje avsløre meg jeg også da Så bra at gaven falt i smak
Vis vedlegget 16608
Jeg har fått pakke av min hemmelige venn
Det var kjempefint Tusen takk Tror min venn er miniinis?
Det stemmer ;-)Fikk en KJEMPE koselig gave i posten i dag fra min hemmelige venn! kjempefine sokker, luer, sparkebukse, koselig kort, og ikke minst en NYDELIG heklet smekke!! <3 helt supert!! Mange mange tusen takk!!
Jeg tipper at min hemmelige venn er Myshelle? (=Vis vedlegget 16723
Det gjør INGENTING!! for den flotte smekka kunne jeg ha ventet til august!!Det stemmer ;-)
Bra du likte det beklager bare at det kom litt sent da, hadde store planer om mere heklet. Men slik ble det da ikke.
Åå så koselig :-D HeheDet gjør INGENTING!! for den flotte smekka kunne jeg ha ventet til august!!
ååå har å fått :=) blide kommer i morra :=) kjempe søtt... tuuusen takk!!!! Myshelle???? kunne det vært fra deg :=)??
Hei Cindrella; bra at du likte det. Sikkert var det vanskelig og vite men det er MEG