Hemmelig venn: takke/bildetråd

Det var ikke litt å laste opp et bilde på 1 MB. men klarte det till slutt :-) gjørt mangebeskjæring til jeg fikk det til og vare 1 MB. :-)

Tusen takk til min hemmelige venn for denne flotte gaven. Super søtt var det :) men er veldig usikker på hvem du er da jeg er ekstremt dårlig på å gjette. Tenkte på TereseSt med en gang, men vet ikke om du er med på hemmeligvenn engang ;)
ImageUploadedByBV Forum1369686688.351822.jpg

Tusen takk til min hemmelige venn for denne flotte gaven. Super søtt var det :) men er veldig usikker på hvem du er da jeg er ekstremt dårlig på å gjette. Tenkte på TereseSt med en gang, men vet ikke om du er med på hemmeligvenn engang ;)
Vis vedlegget 16499
Skal sies at jeg er veldig dårlig til å gi hint også da. Jeg vet ikke hva som kjennetegner meg her inne, for jeg har ingen spesielle interesser.. Men det var meg som sendte deg den pakken der. Håper det passer inn med det andre dere har, og at du får brukt for det :)

I dag har jeg fått hemmelig venn pakke :D
ImageUploadedByBV Forum1369743048.753935.jpg

Tusen takk til min hemmelige venn!
Veldig fornøyd :D

Tror min hemmelige venn er Junipia86

BV app

Skal sies at jeg er veldig dårlig til å gi hint også da. Jeg vet ikke hva som kjennetegner meg her inne, for jeg har ingen spesielle interesser.. Men det var meg som sendte deg den pakken der. Håper det passer inn med det andre dere har, og at du får brukt for det :)

Å Hehe du var Nr 2 på gjette listen :p du og TereseSt stemte ganske mye med hintene Hehe.

Men tusen takk for gaven. Det var super fint og var virkelig etter min smak. Passer til det vi har også. Gleder meg til å bruke det.

hemmelig venn gave.jpg

Jeg har fått pakke av min hemmelige venn :)

Det var kjempefint :) Tusen takk :) Tror min venn er miniinis?

ååå har å fått :=) blide kommer i morra :=) kjempe søtt... tuuusen takk!!!! Myshelle???? kunne det vært fra deg :=)??

Fikk en KJEMPE koselig gave i posten i dag fra min hemmelige venn! :D kjempefine sokker, luer, sparkebukse, koselig kort, og ikke minst en NYDELIG heklet smekke!! <3 helt supert!! Mange mange tusen takk!! :D
Jeg tipper at min hemmelige venn er Myshelle? (=hemmeligvenngave.jpg

Fikk en KJEMPE koselig gave i posten i dag fra min hemmelige venn! :D kjempefine sokker, luer, sparkebukse, koselig kort, og ikke minst en NYDELIG heklet smekke!! <3 helt supert!! Mange mange tusen takk!! :D
Jeg tipper at min hemmelige venn er Myshelle? (=Vis vedlegget 16723
Det stemmer ;-)
Bra du likte det :) beklager bare at det kom litt sent da, hadde store planer om mere heklet. Men slik ble det da ikke.

ååå har å fått :=) blide kommer i morra :=) kjempe søtt... tuuusen takk!!!! Myshelle???? kunne det vært fra deg :=)??

Hei Cindrella; bra at du likte det. Sikkert var det vanskelig og vite men det er MEG :-)

Hei Cindrella; bra at du likte det. Sikkert var det vanskelig og vite men det er MEG :)

hehehe ;) laget jo en sånn pappas navn tråd da du skrev han som avsender?? ;) tuusen takk, kjempe fint :=)

Back
Topp