Hemmelig venn: takke/bildetråd

madison25

Glad i forumet
Nå som hemmelig venn gavene begynner å dukke opp tenkte jeg vi kunne ha en bildetråd hvor vi viser frem hva vi har fått :) Da blir det oversiktlig og lett å se hvem som har fått, også er det koselig å samle alle gavene i en tråd :)

Kanskje vi skulle ha en egen gjettetråd også? :)
 
Kan ikke de som allerede har fått gave legge inn bilde her, så får vi med alle og kommer litt igang :) Tipper det dukker opp flere gaver iløpet av neste uke :) :)
 
I dag kom jeg hjem til en koselig pakke i posten! :) ImageUploadedByBV Forum1368035617.627678.jpg
Dette fikk jeg, så mye fint :-D er såå fornøyd, og elsket rett og slett den lilla pysjen med prikkene :) tusen takk <3
Fant ingen gjettetråd så prøver her jeg. Lurer på om min hemmelige venn er BellaTullball?
 
Du har nok gjettet riktig Myshelle :) Så bra at tingene falt i smak :D
Og så kort tid det tok før du fikk den, sendte pakka i går :)
 
Vi har fått en kjempefin hemmelig venn pakke :)
kvit body og lillablomstrat kjole :)tusn takk hemmelig venn :)
prøvde og legge ut bilde,men fikk ikkje til :-(
 
I dag var gleden stor da jeg kom hjem fra jobb og det ventet en pakke i postkassen :) Tuuusen takk hemmelig venn ;)
er ganske sikker på at det er Violeta som er min hemmelige venn?
Prøvde å laste opp bilde men fikk det ikke til :/ men vi fikk en kjempe fin body, bukse og verdens søteste genser :)
Gikk faktisk å kikka på gensern å bodyen tidligere i dag men hengte den tilbake å fant ut at jeg skulle vente litt med å kjøpe noe mer, flaaaks :) eller... intuisjon? :p
 
I dag var gleden stor da jeg kom hjem fra jobb og det ventet en pakke i postkassen :) Tuuusen takk hemmelig venn ;)
er ganske sikker på at det er Violeta som er min hemmelige venn?
Prøvde å laste opp bilde men fikk det ikke til :/ men vi fikk en kjempe fin body, bukse og verdens søteste genser :)
Gikk faktisk å kikka på gensern å bodyen tidligere i dag men hengte den tilbake å fant ut at jeg skulle vente litt med å kjøpe noe mer, flaaaks :) eller... intuisjon? :p
Helt riktig gjettet ;-) Så kjekt du likte tingene og at det var noe du kunne ha tenkt deg å kjøpe selv, da var det i hvertfall rett "stil" :)
 
bilde 2.jpg Har fått gave. Men får heller ikke til å ligge det innpå :-( Men fikk to smikker og sokker :) Tipper at jeg har fått fra Cinderella :) Tusen takk :) Midt i blinken :)
 
Jeg vil gjerne takke min "hemmelige venn" for en nyyyyyyydelig body til min lille prins i magen! og for nydelige blå strikke sokker!tipper du har strikket de og ;) TUSEN TAKK!!!! Er kjempe happy for begge deler!!!!! :) :) :)
Jeg tipper at det er "overasket" som har gitt meg gave ;) Men ikke helt sikker altså.....Fikk desverre ikke lastet opp bilde da eg får beskjed at filen er for stor å laste opp, selv om eg har prøvd å redigere det.
 
Back
Topp