Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 16084 Tusen takk for en fantastisk fin gave! Superfin body og kjole, samt smokker <3 Ble så glad da jeg hentet posten i dag Jeg tror at min hemmelige venn er: "bruker187cat"? Stemmer det?
Jeg vil gjerne takke min "hemmelige venn" for en nyyyyyyydelig body til min lille prins i magen! og for nydelige blå strikke sokker!tipper du har strikket de og TUSEN TAKK!!!! Er kjempe happy for begge deler!!!!!
Jeg tipper at det er "overasket" som har gitt meg gave Men ikke helt sikker altså.....Fikk desverre ikke lastet opp bilde da eg får beskjed at filen er for stor å laste opp, selv om eg har prøvd å redigere det.
Så bra Jeg skjønner hva du mener, jeg fikk gutt sist, og da var det gøy å kunne kjøpe noe til en jente, og nå er det motsatt Det var så koselig å få en slik pakke i posten! Jeg må innrømme at det var lett å mistenke deg Du er jo så flink til å perle ting.Så braaa at du likte det var så koselig å handle litt jenteklær også
Kjøpte blå tutter til min og rosa til din hihi..
Så ja helt rett, det var fra meg
Var det lett å gjette?
Så bra Jeg skjønner hva du mener, jeg fikk gutt sist, og da var det gøy å kunne kjøpe noe til en jente, og nå er det motsatt Det var så koselig å få en slik pakke i posten! Jeg må innrømme at det var lett å mistenke deg Du er jo så flink til å perle ting.
Vis vedlegget 16147
Fikk gaven min i dag og er superfornøyd <3 tuuusen takk
Jeg tror min hemmelige venn er SNART_MOR TIL3???
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Lilly(?) Tusen takk for den nydelige hemmeligvenn-gaven som kom i dag! Body, sparkedress og lue. Var det ikke fint? Vårt første helt nye antrekk til babyen <3 Vis vedlegget 16200
Åh, så fint !! Gleder meg til pakke i postenLilly(?) Tusen takk for den nydelige hemmeligvenn-gaven som kom i dag! Body, sparkedress og lue. Var det ikke fint? Vårt første helt nye antrekk til babyen <3 Vis vedlegget 16200
Jaaa !! Glemte jo kortet eg var skrevet og Iselin var laget , såå ble litt anderlese s enn planlagt .. Men super glad for at du likte gavenSolen skinner og jeg tuslet til postkassen. Ble kjempeglad da jeg fant en pakke der fra min hemmelige venn Superfine klær så jeg er kjempefornøyd Tusen takk, Bruker62ma?
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Jaaa !! Glemte jo kortet eg var skrevet og Iselin var laget , såå ble litt anderlese s enn planlagt .. Men super glad for at du likte gaven
Så bra !!! Veldig glad for at da falt i smakÅ så synd med kortet..det er sikkert kjempefint. Det var en perfekt dag å få gave på i dag Mannen er avgårde på utdrinkningslag og jeg suser hjemme sammen med pusekatten og Felix i magen
Supert at du gikk for så stor størrelse
Fikk en kjempefin overraskelse når jeg hentet posten i dag! Tusen takk til min hemmelige venn for noen nydelige klær <3
Og jeg tipper min hemmelige venn er SmulteTrulte?
Vis vedlegget 16386
Tusen takk til min hemmelige venn som jeg trooor er CircleOfLife
Kjempe fint sett i 4 deler med nattdrakt, body, smikke og lue
Veldig takknemlig <3