Hemmelig venn: takke/bildetråd

ImageUploadedByBV Forum1369339619.785353.jpg Tusen takk for en fantastisk fin gave! Superfin body og kjole, samt smokker <3 Ble så glad da jeg hentet posten i dag :D Jeg tror at min hemmelige venn er: "bruker187cat"? Stemmer det?

Vis vedlegget 16084 Tusen takk for en fantastisk fin gave! Superfin body og kjole, samt smokker <3 Ble så glad da jeg hentet posten i dag :D Jeg tror at min hemmelige venn er: "bruker187cat"? Stemmer det?

Så braaa at du likte det :) var så koselig å handle litt jenteklær også :)
Kjøpte blå tutter til min og rosa til din :) hihi..
Så ja helt rett, det var fra meg ;)
Var det lett å gjette? :p

Jeg vil gjerne takke min "hemmelige venn" for en nyyyyyyydelig body til min lille prins i magen! og for nydelige blå strikke sokker!tipper du har strikket de og ;) TUSEN TAKK!!!! Er kjempe happy for begge deler!!!!! :) :) :)
Jeg tipper at det er "overasket" som har gitt meg gave ;) Men ikke helt sikker altså.....Fikk desverre ikke lastet opp bilde da eg får beskjed at filen er for stor å laste opp, selv om eg har prøvd å redigere det.

Det var fra meg ja :)
Så bra at gaven falt i smak og ja sokkene er hjemmestrikket, derfor gaven kom først nå ;)

Så braaa at du likte det :) var så koselig å handle litt jenteklær også :)
Kjøpte blå tutter til min og rosa til din :) hihi..
Så ja helt rett, det var fra meg ;)
Var det lett å gjette? :p
Så bra :) Jeg skjønner hva du mener, jeg fikk gutt sist, og da var det gøy å kunne kjøpe noe til en jente, og nå er det motsatt ;) Det var så koselig å få en slik pakke i posten! Jeg må innrømme at det var lett å mistenke deg ;) Du er jo så flink til å perle ting.

Så bra :) Jeg skjønner hva du mener, jeg fikk gutt sist, og da var det gøy å kunne kjøpe noe til en jente, og nå er det motsatt ;) Det var så koselig å få en slik pakke i posten! Jeg må innrømme at det var lett å mistenke deg ;) Du er jo så flink til å perle ting.

Så braa :)
Håper min også dukker opp snart - er jo så spent :)
Ja tenkte nesten jeg ble fort avslørt :) men det jøkke no :)

1369397212213.jpg

Fikk gaven min i dag og er superfornøyd <3 tuuusen takk :)
Jeg tror min hemmelige venn er SNART_MOR TIL3??? :D:rolleyes:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lilly(?) Tusen takk for den nydelige hemmeligvenn-gaven som kom i dag! Body, sparkedress og lue. Var det ikke fint? Vårt første helt nye antrekk til babyen <3 ImageUploadedByBV Forum1369430947.698492.jpg

Solen skinner og jeg tuslet til postkassen. Ble kjempeglad da jeg fant en pakke der fra min hemmelige venn :) Superfine klær så jeg er kjempefornøyd :) Tusen takk, Bruker62ma?

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1369489431702.jpg
    1369489431702.jpg
    52,2 KB · Visninger: 134
Solen skinner og jeg tuslet til postkassen. Ble kjempeglad da jeg fant en pakke der fra min hemmelige venn :) Superfine klær så jeg er kjempefornøyd :) Tusen takk, Bruker62ma?

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Jaaa !! Glemte jo kortet eg var skrevet og Iselin var laget , såå ble litt anderlese s enn planlagt .. Men super glad for at du likte gaven :)

Jaaa !! Glemte jo kortet eg var skrevet og Iselin var laget , såå ble litt anderlese s enn planlagt .. Men super glad for at du likte gaven :)

Å så synd med kortet..det er sikkert kjempefint. Det var en perfekt dag å få gave på i dag :) Mannen er avgårde på utdrinkningslag og jeg suser hjemme sammen med pusekatten og Felix i magen :P
Supert at du gikk for så stor størrelse :)

Å så synd med kortet..det er sikkert kjempefint. Det var en perfekt dag å få gave på i dag :) Mannen er avgårde på utdrinkningslag og jeg suser hjemme sammen med pusekatten og Felix i magen :P
Supert at du gikk for så stor størrelse :)
Så bra !!! Veldig glad for at da falt i smak :-)

Fikk en kjempefin overraskelse når jeg hentet posten i dag! Tusen takk til min hemmelige venn for noen nydelige klær <3
Og jeg tipper min hemmelige venn er SmulteTrulte? :)

Vedlegg

• 1369510746489.jpg
    1369510746489.jpg
    51,6 KB · Visninger: 122
Fikk en kjempefin overraskelse når jeg hentet posten i dag! Tusen takk til min hemmelige venn for noen nydelige klær <3
Og jeg tipper min hemmelige venn er SmulteTrulte? :)

Stemmer det :) Bra du likte det ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

ImageUploadedByBV Forum1369599152.000576.jpg

Tusen takk til min hemmelige venn som jeg trooor er CircleOfLife :)
Kjempe fint sett i 4 deler med nattdrakt, body, smikke og lue :)
Veldig takknemlig <3 :)

CIMG4384.JPG
Takk til min hemmeligvenn, fikk gaven og er veldig fornøyd men klarte ikke og vite hvem er min venn :-(

Back
Topp