Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det va nå kjekt å høre daÅh Ford! Kjøpte bilen min der i sommar! Så fornøyd me service og bilen![]()
Jeg ogsåGlede meg t lørdag kjenne eg![]()
Hadde ikke tenkt til det, men har sett de har hatt lapp på veggen når jeg har vært hos jordmor der.Flere som skal på svangerskapskurs i morgen kveld på kiropraktorklinikken i DnB-bygget i sentrum?![]()
Her kan du lese litt hva de går gjennomKa skjer på dette kurset da? Var på fødselskurs på sykehuset før forrige fødsel, men dette er sikkert noe annet![]()
Jeg går til henne nå en gang i mndHihihihu eina jordmorå, Eli Lunde, tok i mot storesøster
![]()
Eg betale 320 kr gongen.Likte henna kjempe godt! ka koste d hos henna da? Går kje t jordmor denne gången, gjekk bare nåken få gånger forrige svangerskap. Syns bare d va stress, hu sendte meg alltid t legen pga blodtrykket og då va d kje så masse hu kunne gjera. Men fekk jo go oppfølging på sykehuset, både hos lege og jordmor. Så va d så masse i avisene på den tiå om at folk kje fekk time hos jm, så då tenkte eg at eg kje trengte å bruka jm når eg tross alt fekk timer me dei på sykehuset.