Haugesundsjenter??

Tett inntil skal ha bæretreff på Hgsd Folkebibliotek den 27 april kl 14.00 om dere er interessert;

Nå er våren godt i gang, og det er på tide med et bæretreff! Her kan du lære om å bære ditt barn, prøve forskjellig bæretøy, og ikke minst treffe nye og gamle venner! Alle er velkomne, om du aldri har sett et sjal eller en meitai før, eller om du er dreven sjaltafser! Med eller uten barn - velkommen skal du være! Festligheten vil foregå på barneavdelingen ved Haugesund Folkebibliotek like etter stengetid - møt opp like før om du kan, ellers får du kontaktinfo når du melder deg på slik at vi får sluppet deg inn!
Så spennende :)
Skal du være der da?

Så spennende :)
Skal du være der da?
hahahhah :-D hva tror du? midt oppi eksamener desverre...
Men det er søstera mi som arrangerer det, så antar jeg kan få privatundervisning når jeg kommer hjem.

Men det er skikkelig bra opplegg altså - og så mye fint bæretøy!

hahahhah :-D hva tror du? midt oppi eksamener desverre...
Men det er søstera mi som arrangerer det, så antar jeg kan få privatundervisning når jeg kommer hjem.

Men det er skikkelig bra opplegg altså - og så mye fint bæretøy!
Hadde forhåpninger om at du var kommet hjem så jeg fikk hilse på jeg vet du ;)
Men det høres spennende ut.
Hvordan melder jeg meg på?

Da er
Det er bare til å møte opp. :)
Du skal nok snart få sjansen på å treffe meg også. Noen uker igjen nå bare :)
Da er det lagt inn på kalenderen med varsel på telefonen ;)
Tror du det er greit at snuppa på 10 blir med?
For da drar vi litt før to og låner noen bøker i samme slengen?
Hvis ikke får hun bare gå hjem, vi bor jo ikke så langt unna ;)

Da er

Da er det lagt inn på kalenderen med varsel på telefonen ;)
Tror du det er greit at snuppa på 10 blir med?
For da drar vi litt før to og låner noen bøker i samme slengen?
Hvis ikke får hun bare gå hjem, vi bor jo ikke så langt unna ;)
Jeg er ganske sikker på at det skal gå fint. Er sikkert mange som tar barn med seg. Dessuten er det på barneavdelingen - nok å ta seg til ;)

Spurte hun nå - ikke noe problem med å ta jenta di med deg :)

Det hadde vært kjekt :) Har ingen erfaring fra før, men synes det ser så kjekt ut å bære, ihvertfall av og til :)

Ja jeg tror det kan være nyttig :)
Har bare en BabyBjørn her som jeg har overtatt etter en tidligere leieboer.
Det ser så mye bedre ut med noen av disse sjalene :)

Var på slik treff forrige barsel perm veldig kjekt å se alt d forskjellige som fins å bære i. Jeg har både elastisk sjal og mei tai. Kjempe fornøyd med begge to

Relatert til bæretreff;
Noen spesielle ønsker angående bæretøy og knytinger? Gi gjerne et lite vink - nyfødtbæring, babyer, litt større barn, sjal, meitai, formsydd bæretøy, slynger...

Charieo; kanskje tvilling bæring?
Resten; nyfødt?

Relatert til bæretreff;
Noen spesielle ønsker angående bæretøy og knytinger? Gi gjerne et lite vink - nyfødtbæring, babyer, litt større barn, sjal, meitai, formsydd bæretøy, slynger...

Charieo; kanskje tvilling bæring?
Resten; nyfødt?

Ja takk, gjerne litt info om muligheter ved tvillingbæring!
Men også nyfødt generelt. Har kjøpt meg Caboo bæresjal som jeg håper å få brukt litt :)

Eg er då 85 modell. Født på voss og vokst opp i Ulvik (rett under en time fra Voss) ;)
Mamma og søskene mine flytta te Hgsd når eg var rundt 6 år, eg valgte å bo hos pappa :) Deretter flytta eg sjøl te Hgsd når eg blei 17 - flytta då pga Voss la ned hjelpepleier utdanningen.

Årene i Hgsd har gitt meg en hjelpepleierutdanning, studiekompetanse, samboer, jentunge på snart 3 år og sykepleierutdanning med videreutanning innen kols :)

Øøh., ops, jeg kom egentlig bare borti liker-knappen på innlegget ditt... :smiley-ashamed008 Men nå vil jeg ikke trykke på " liker ikke", for det var ikke det at jeg ikke likte det du skrev... Meeen om du ble litt forfjamset så forstår jeg det, da... ;)

Tett inntil skal ha bæretreff på Hgsd Folkebibliotek den 27 april kl 14.00 om dere er interessert;

Nå er våren godt i gang, og det er på tide med et bæretreff! Her kan du lære om å bære ditt barn, prøve forskjellig bæretøy, og ikke minst treffe nye og gamle venner! Alle er velkomne, om du aldri har sett et sjal eller en meitai før, eller om du er dreven sjaltafser! Med eller uten barn - velkommen skal du være! Festligheten vil foregå på barneavdelingen ved Haugesund Folkebibliotek like etter stengetid - møt opp like før om du kan, ellers får du kontaktinfo når du melder deg på slik at vi får sluppet deg inn!

Dette vil jeg gjerne være med på! Er det bare å møte opp og ta det derfra?

Hei jenter:) jeg har termin i juni da, men vi skal flytte hjem til hgsd i månedskiftet mai/ juni, så håper jeg kanskje kan fåvære med på et treff etterhvert?:)

Back
Topp