Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, så kjekt med flere i områdetHei! Bur ikkje i haugesund, men ikkje langt ifra. Tysvær. har ikkje vært så aktive inne på bv ennå. Men stikke innom av å te å ser litt. E te flytter fra jæren for noen år siden, har en sønn som blir 3 i juli og vente en gutt til. Har termin 28 juli, (ifl ul så har eg termin 31 juli)
Da bor du sånn ca midt i mellom sentrum og bleikmyr og har like lang vei til begge helsestasjonene hjemmefra.hmmm....kom på en ting...
Jeg har jo fått typen til å bestille jordmortime til meg helt i slutten av mai...
Jeg har jo ikke hatt peiling på hvor jeg skulle dra, så bestilte bare der søstera mi gkk (bleikmyr).
Jeg kommer til å bo rett der med lyskrysset/skeisvang.... Blir dette den nærmeste helsestasjonen? eller bør jeg bestille ny time på Sentrum helsestasjon? (så noen av dere skulle dit...)
Da bor du sånn ca midt i mellom sentrum og bleikmyr og har like lang vei til begge helsestasjonene hjemmefra.
Uansett så må du bestille via bleikmyr helsestasjon og evt be om å få gå på sentrum.
Men jeg tror det har lite å si hvor du går
Jeg har valgt å gå til privat jordmor etter anbefaling av ei venninne.
Så jeg går til Eli Lunde hos klinikk Selsaas
http://klinikk-selsaas.no/
hmmm....kom på en ting...
Jeg har jo fått typen til å bestille jordmortime til meg helt i slutten av mai...
Jeg har jo ikke hatt peiling på hvor jeg skulle dra, så bestilte bare der søstera mi gkk (bleikmyr).
Jeg kommer til å bo rett der med lyskrysset/skeisvang.... Blir dette den nærmeste helsestasjonen? eller bør jeg bestille ny time på Sentrum helsestasjon? (så noen av dere skulle dit...)
Du trenger nok ikke pose i sommer.Jeg og kunne tenkt meg bæresele/sjal av noe slag, men vet ikke helt enda...
Så tror jeg jeg satser på at dyne og pledd holder i vogna i sommer...at jeg venter med vognpose til høsten. Bare kom med tips dere som har erfaring