Haugesundsjenter??

Va jo kje så gale d nei! Får vurdera d. Har igrunnen nok me legen eg:):)
 
Jeg går til jordmor oppe på bleikmyr, koster ingenting der... Synes ikke jeg har fått så mye god informasjon derfra enda, og jeg er jo på kontroll på sykehuset annahver uke pga tvillingene. Forstod det sånn at jordmora skulle snakke mer om fødsel og amming etterhvert, så regner med jeg får mer utav de timene da :)
 
Hei! Bur ikkje i haugesund, men ikkje langt ifra. Tysvær. :) har ikkje vært så aktive inne på bv ennå. Men stikke innom av å te å ser litt. E te flytter fra jæren for noen år siden, har en sønn som blir 3 i juli og vente en gutt til. Har termin 28 juli, (ifl ul så har eg termin 31 juli) :)
 
Hei! Bur ikkje i haugesund, men ikkje langt ifra. Tysvær. :) har ikkje vært så aktive inne på bv ennå. Men stikke innom av å te å ser litt. E te flytter fra jæren for noen år siden, har en sønn som blir 3 i juli og vente en gutt til. Har termin 28 juli, (ifl ul så har eg termin 31 juli) :)
Hei, så kjekt med flere i området :D
 
Hvordan er tempen på Haugesundsjentene?
Alt vel?
Planer for påsken? Bli det hyttetur, jobb, familiekos?
Skal selv bruke ferien til å lese...
 
Nå sitter eg på barnas hotell i Kristiansand:):) har hente vogn her, så da tok vi likesågodt ei långhelg på hotell. Kjempe koselig, har me mamma og dattera mi, vært på besøk t slekt i dag, og i badehallen:) lykke t me lesingå!
 
Her blir det jobbing frem til onsdag, og så blir det tur inn til Hardanger for å besøke famile :)
 
Her er vi på siste kvelden i London og koser oss skvett ihjel :D
Så blir det jobb tirsdag og onsdag før vi onsdag ettermiddag drar over til østlandet og henter en bil i Brevik. (Mannen har gått amokk på e-bay igjen :p ) Da blir det to hotell overnattinger ig badeland. + vi skal hilse på niapus her på forumet :D ♡♡
Dette blir en veldig fin påske :)
 
Jeg er hjemme hos familie og slekt i Trondheim i påska! Koser meg masse :)
Deilig med litt avslapping før resten av barnerommet og litt andre ting skal gjøres ferdig :)

God påske til dere alle :)
 
hmmm....kom på en ting...
Jeg har jo fått typen til å bestille jordmortime til meg helt i slutten av mai...
Jeg har jo ikke hatt peiling på hvor jeg skulle dra, så bestilte bare der søstera mi gkk (bleikmyr).

Jeg kommer til å bo rett der med lyskrysset/skeisvang.... Blir dette den nærmeste helsestasjonen? eller bør jeg bestille ny time på Sentrum helsestasjon? (så noen av dere skulle dit...)
 
hmmm....kom på en ting...
Jeg har jo fått typen til å bestille jordmortime til meg helt i slutten av mai...
Jeg har jo ikke hatt peiling på hvor jeg skulle dra, så bestilte bare der søstera mi gkk (bleikmyr).

Jeg kommer til å bo rett der med lyskrysset/skeisvang.... Blir dette den nærmeste helsestasjonen? eller bør jeg bestille ny time på Sentrum helsestasjon? (så noen av dere skulle dit...)
Da bor du sånn ca midt i mellom sentrum og bleikmyr og har like lang vei til begge helsestasjonene hjemmefra.
Uansett så må du bestille via bleikmyr helsestasjon og evt be om å få gå på sentrum.
Men jeg tror det har lite å si hvor du går ;)
Jeg har valgt å gå til privat jordmor etter anbefaling av ei venninne.
Så jeg går til Eli Lunde hos klinikk Selsaas :)
http://klinikk-selsaas.no/
 
Da bor du sånn ca midt i mellom sentrum og bleikmyr og har like lang vei til begge helsestasjonene hjemmefra.
Uansett så må du bestille via bleikmyr helsestasjon og evt be om å få gå på sentrum.
Men jeg tror det har lite å si hvor du går ;)
Jeg har valgt å gå til privat jordmor etter anbefaling av ei venninne.
Så jeg går til Eli Lunde hos klinikk Selsaas :)
http://klinikk-selsaas.no/

Hmmm... Jeg bare beholder timen på bleikmyr da.
Takk for tilbakemelding :)
 
hmmm....kom på en ting...
Jeg har jo fått typen til å bestille jordmortime til meg helt i slutten av mai...
Jeg har jo ikke hatt peiling på hvor jeg skulle dra, så bestilte bare der søstera mi gkk (bleikmyr).

Jeg kommer til å bo rett der med lyskrysset/skeisvang.... Blir dette den nærmeste helsestasjonen? eller bør jeg bestille ny time på Sentrum helsestasjon? (så noen av dere skulle dit...)


Jeg fikk beskjed om å bestille jordmortimer på bleikmyr, så går til Hilde Stueland der oppe. Men har hørt at jeg tilhører sentrum helsestasjon, så vil vel begynne å gå dit etter jentene er født tenker jeg :) Det får man veL innkalling til så vidt jeg har hørt?!
 
Babydager på Barnas Hus på onsdag! :) Må opp på Raglamyr en tur for å se om jeg finner noe fint :)

Hvordan er det med dere andre? Har dere utstyr og ting klart?
 
Tenkte jeg skulle ta turen innom selv om jeg har det meste vi trenger nå.
Men det kan jo vær det er noen kjempe kupp å få med seg ;)
 
Jeg har jo ingenting :p
Vil ha en sånn ergo baby bæresele + en vognpose eller noe.
Men har jo ikke peiling på hva som er bra eller ikke.

Skal sende søstera mi til å sjekke ut om de har salg på de ergo baby bæreselene...

Men vognpose får bare vente - for jeg har ikke peiling på hva jeg trenger :p
 
Jeg og kunne tenkt meg bæresele/sjal av noe slag, men vet ikke helt enda...
Så tror jeg jeg satser på at dyne og pledd holder i vogna i sommer...at jeg venter med vognpose til høsten. Bare kom med tips dere som har erfaring :)
 
Jeg og kunne tenkt meg bæresele/sjal av noe slag, men vet ikke helt enda...
Så tror jeg jeg satser på at dyne og pledd holder i vogna i sommer...at jeg venter med vognpose til høsten. Bare kom med tips dere som har erfaring :)
Du trenger nok ikke pose i sommer.
Holder lenge med dyne og pledd ;)
 
Holder nok med dyne og pledd ja:) jeg fikk med vinterpose når jeg kjøpte vogna, kjøpte brukt og fikk me "alt"utstyr, kjempe greit!
 
Tett inntil skal ha bæretreff på Hgsd Folkebibliotek den 27 april kl 14.00 om dere er interessert;

Nå er våren godt i gang, og det er på tide med et bæretreff! Her kan du lære om å bære ditt barn, prøve forskjellig bæretøy, og ikke minst treffe nye og gamle venner! Alle er velkomne, om du aldri har sett et sjal eller en meitai før, eller om du er dreven sjaltafser! Med eller uten barn - velkommen skal du være! Festligheten vil foregå på barneavdelingen ved Haugesund Folkebibliotek like etter stengetid - møt opp like før om du kan, ellers får du kontaktinfo når du melder deg på slik at vi får sluppet deg inn!
 
Back
Topp