Haugesundsjenter??

Beklager sent svar, vi har flyttet inn i nytt hus, så det har vært litt travelt i det siste.;) Men lørdag 16.mars passer fint for meg også. Så kommer eg. :) Må kanskje ha med min sønn også, husker ikke i farten om mannen min har vakt den helgen.;)
Så kjekt.
Jeg gleder meg hvertfall til å treffe dere alle :)

Heia!
Jeg flytter til hgsd i slutten av mai.
Jeg joiner gjerne trilleturer når dere kommer igang der!
Kjekt å bli kjent med nye folk :-)

Join gjerne på trilleturer og andre aktiviteter vi finner på :) Bare kjekt med nye rundt oss :)
Kor i Hgsd flytte dåkke te?

Heia!
Jeg flytter til hgsd i slutten av mai.
Jeg joiner gjerne trilleturer når dere kommer igang der!
Kjekt å bli kjent med nye folk :-)
Så koselig. :)
Ja det er bare å bli med. Håper vi klarer å få til et treff til før juli :)

Velkommer :) Alltid kjekt med flere!

Jeg har nå travet byen rundt etter en mammabadedrakt! Det er ikke enkelt å finne :( HM og Hanskemagasinet får i løpet av våren, men ingen kunne si når :( Noen som har forslag om hvor det kan finnes?

Må du ha den raskt?
Vet de har på www.ellos.no og www.jollyroom.no ;)

Ja, det er det som er problemet... Må ha den til neste helg :-/
Samboeren inviterer til spa-weekend på Sola Strandhotell, og har ikke kjempelyst til å sprade rundt i bikini :-s Får se om jeg rekker innom noen butikk i Stavanger.

Ja, det er det som er problemet... Må ha den til neste helg :-/
Samboeren inviterer til spa-weekend på Sola Strandhotell, og har ikke kjempelyst til å sprade rundt i bikini :-s Får se om jeg rekker innom noen butikk i Stavanger.
Da spørs det om du rekker å få den i tide ved å bestille på nett.
jeg personlig liker ikke badedrakt og hadde gått i bikini ;)
Men det er jo smak og behag.
Håper du finner en badedrakt i tide :)

Kor i hgsd området bor dåkke da damer? Me bur på solvang, midt mellom rema(Tito) og haugarhuset(vardhallen). Eg jobbe på Kolnes skole, maen på Hatteland og storesøster går i espira skåredalen bhg:) bare litt sånn bakgrunn liksom:) greit å bli litt kjent før me treffes. Både eg og mannen e fra Skjold, ca 3 mil fra hgsd, og budde nåken årå i stvg mens eg studerte t barnevernspedagog. Jobba nåken år der, i bhge. Så flytta me t hgsd i 2006, samme året gifta me oss, og 7 januar 2008 kom storesøster t verden.

Kor i hgsd området bor dåkke da damer? Me bur på solvang, midt mellom rema(Tito) og haugarhuset(vardhallen). Eg jobbe på Kolnes skole, maen på Hatteland og storesøster går i espira skåredalen bhg:) bare litt sånn bakgrunn liksom:) greit å bli litt kjent før me treffes. Både eg og mannen e fra Skjold, ca 3 mil fra hgsd, og budde nåken årå i stvg mens eg studerte t barnevernspedagog. Jobba nåken år der, i bhge. Så flytta me t hgsd i 2006, samme året gifta me oss, og 7 januar 2008 kom storesøster t verden.

Eg komme jo ikkje te Hgsd før slutten av mai da, men satse på at me treffes da, så dåkke kan lika gjerna "bli bedre kjent" me meg og...

Komme som sagt te å flytte med Skeisvang, typ i gata ved siden av sånn ca, så maryann; vi blir nesten naboer :-P

Eg e født og oppvokst i Hgsd, flytta til Skjold i 15-årsalderen, og flytta tebake te Hgsd rundt 21-årsalderen.
Per dags dato studere eg medisin i Budapest, Ungarn. E på mitt 4 år, så har 2 år igjen... Tar 1 år permisjon, og reise ned og tar 5 året etterpå (6.året e i norge...)

Typen drive ein esso stasjon i bergen, men me blei enige om at me ønske å bo i Hgsd. Han har allerede leilighet der, så me flytte tebake te den :-)

E jo masse mer om meg, men her e d nå ein liten introduksjon iallefall :-)

Skjoldabu nesten du då:):) ka års modell e du da? Kanskje me vett kim kvarandre e

82 modell eg:) kor budde du i skjold da? Skikkelig nysgjerrige eg nå altså:):)

Jeg er født og vokst opp i Haugesund. Bodde mine første 12 år på bleikmyr, flytta så sør i byn.
Jeg er forresten 82 modell ;)
Bor nå midt i sentrum med Rådhuset som nest nermeste nabo :)
Jeg jobber på Ford Haugesund Auto som servicerådgiver. Er utdannet deleekspeditør.
Mannen studerer for tiden.
Jentene mine går for tiden på Rossabø skole, der går minste til mannen også.
Eldste går på Håvåsen skole.
Blir spennende å møte dere alle sammen :)

Føle eg burde visst kim du e. Skjold e jo kje akkurat gigantisk, men er flytta jo t stvg i 2001, så kan henda me kje traff kvarandre..... Men kanskje eg vett kim du e når eg treffe deg:)

Åh Ford! Kjøpte bilen min der i sommar! Så fornøyd me service og bilen:)

Føle eg burde visst kim du e. Skjold e jo kje akkurat gigantisk, men er flytta jo t stvg i 2001, så kan henda me kje traff kvarandre..... Men kanskje eg vett kim du e når eg treffe deg:)

Mhm... blir spennende å se...

uansett glede eg meg te å få bli kjent med dere alle!

Back
Topp