Haugesundsjenter??

Nå er jeg veldig nyskjerrig på hvor mange vi er fra Haugesund området som skal føde på Haugesund sykehus.
Jeg har kommet frem til at vi hvertfall er 9 stk

Amahel - 11 juli​
T2R - 12 juli​
Bruker56go - 12 juli​
Mammi - 14 juli​
***Lykkelig*** - 17 juli​
maryann - 23 juli​
Litagogogo - 26 juli​
Iris987 - 31 juli​
elinborg - 2 august​

Er det noen flere?
Skal vi prøve og få til et lite treff snart?
Har så lyst å bli bedre kjent med dere :)

Jeg har termin 16 juni:) ja jeg blir kanskje med om vi er hjemme når dere møtes, flyttet bort for et pàr mndr siden.. Lurer på om jeg vet hvem dere er:p

Hei alle sammen! Er det fremdeles interesse for å få til et treff? Når jeg var gravid i 2011, var vi en stor gjeng herifra som traff hverandre ofte på kafé o.l. Det var kjempekjekt! Håper det fremdeles er interesse for dette og at vi snart kan få til å treffes.:)

Ja jeg tror det fremdeles er interesse for det her :)
Kan vi ikke komme med forslag på når det passer å møtes?
For meg så er det ikke så nøye annet enn at jeg jobber til kl 16:30 i hverdagene. men i helgene har jeg stort sett tid ;)

Hei!
Jeg sniker meg også med her :)
Min termin er 1.juli, men på ul ble det sagt 28.juni.

Er også tilflytter fra trøndelag, og kjenner ikke mange her enda. Bor på Solvang, så blir vel sentrum helsestasjon her og.
Venter to eneggede jenter, som blir mine første :) Samboer har en sønn på 3,5år fra før.

Hei!
Jeg sniker meg også med her :)
Min termin er 1.juli, men på ul ble det sagt 28.juni.

Er også tilflytter fra trøndelag, og kjenner ikke mange her enda. Bor på Solvang, så blir vel sentrum helsestasjon her og.
Venter to eneggede jenter, som blir mine første :) Samboer har en sønn på 3,5år fra før.
Hei, så spennende med flere :)
Da møtes vi uansett på helsestasjonen vi da ;)
Gratulerer med to jenter. Blir vel keisersnitt på deg da?

Så kjekt med endå flerre gravide jenter her i Haugesund :) Må få te eit treff snart ja, kanskje me kan organisera noke ;) Eg jobbe turnus, så er ikkje alle helger og ettermiddager så passe for meg. Men me kan jo kanskje finna flerre dataoer å evt se ka dato så passe for oss alle ? ;)

Hvis dere kommer med forslag så kan vi ha en avstemming på hvilken dato som passer best ;)

Hei, så spennende med flere :)
Da møtes vi uansett på helsestasjonen vi da ;)
Gratulerer med to jenter. Blir vel keisersnitt på deg da?

Jeg lurte også på det samme, om det var sånn at det blir planlagt keisersnitt. Men jordmora på sykehuset sa det var ingen selvfølge, så lenge det ikke dukker opp noe da :) Må si jeg gruer meg litt til jeg kommer så langt, men er ei stund til så prøver å ikke tenke så mye på det enda :)

Jeg er med på treff jeg :) Er stort sett ledig både ettermiddager/kvelder og helger fremover, så tror ikke det skal være vanskelig for meg! :)

Jeg lurte også på det samme, om det var sånn at det blir planlagt keisersnitt. Men jordmora på sykehuset sa det var ingen selvfølge, så lenge det ikke dukker opp noe da :) Må si jeg gruer meg litt til jeg kommer så langt, men er ei stund til så prøver å ikke tenke så mye på det enda :)

Jeg er med på treff jeg :) Er stort sett ledig både ettermiddager/kvelder og helger fremover, så tror ikke det skal være vanskelig for meg! :)
Nei det går vel som regel fint. :)
Men du får vel mer oppfølging siden det er tvillinger.
Har aldri vært nært på noen som har fått tvillinger, så jeg har ikke peiling jeg :p
Blir spennende :)

Nei det går vel som regel fint. :)
Men du får vel mer oppfølging siden det er tvillinger.
Har aldri vært nært på noen som har fått tvillinger, så jeg har ikke peiling jeg :p
Blir spennende :)

Det blir veldig spennende :) Ja,har mye oppfølging...kontroll på sykehuset annenhver uke! Så blir godt kjent der ;) Føler jeg blir godt tatt vare på da, så det går nok bra uansett :)

Det blir veldig spennende :) Ja,har mye oppfølging...kontroll på sykehuset annenhver uke! Så blir godt kjent der ;) Føler jeg blir godt tatt vare på da, så det går nok bra uansett :)
Så bra du føler de passer på deg.
det er nok en trygghet i det ;)
Håper vi får til et lite treff snart.
Er så spent på hvem dere alle er :D

E me på ett treff eg og:) gjorde d under forrige svangerskap også, og mången av dei har eg kontakt me ennå:) eg og bur på Solvang, så tilhøre sentrum helsestasjon. E ledig de fleste helger og ettermiddagen:)

Hallo, jeg sniker fra august. ;) Har menstermin 30. juli, men på tidlig ultralyd var fosteret litt mindre, så jeg går selv ut fra termin ca 4./5. august. Regner med at terminen blir "offisielt" flyttet på ordinær ultralyd om to uker.
Bor i Haugesund, faktisk også på Solvang... :)

Hallo, jeg sniker fra august. ;) Har menstermin 30. juli, men på tidlig ultralyd var fosteret litt mindre, så jeg går selv ut fra termin ca 4./5. august. Regner med at terminen blir "offisielt" flyttet på ordinær ultralyd om to uker.
Bor i Haugesund, faktisk også på Solvang... :)
Heisann :)
Du er hjertelig velkommen til å følge oss og være med på treff ;)
Så koselig at det er så mange som holder til på Solvang da :)

Back
Topp