Haugesundsjenter??

så kjekt! Forrige permisjon så hadde vi fra barnimagen gruppa fast turdag. Først tur rundt Vangen så him t nåken og drikke kaffe, amme, bleieskift:) utrolig koselig!

så kjekt! Forrige permisjon så hadde vi fra barnimagen gruppa fast turdag. Først tur rundt Vangen så him t nåken og drikke kaffe, amme, bleieskift:) utrolig koselig!
Høres ut som en flott plan :)
Det må vi klare å få til :)

Hvordan passer det for dere jenter å prøve å møtes lørdag den 16 mars?

Den 16 mars ser ut til å passe for min del nå i allefall! :) Men ett lite spørsmål, kan vi evt treffes litt sentralt? Er ikke kjent i den byen.. Hva med å gjøre d så enkelt som Amanda senteret, første gangen liksom? :S Eller blir d for mye stress? kun et forslag....

For meg er det samme hvor vi møtes :)
Jeg bor midt i sentrum, så det er like greit for meg enter her eller på Amanda ;)
Håper flest mulig har lyst og tid å være med :)

Om eg ikke har arbeidshelg så kan eg og være med ;)
Om vi fremdeles holder på med oppussing så meg ta med meg litå og ;)

Æsj, jeg reiser bort den helga så får ikke blitt med...
Forhåpentligvis blir dette det første av flere treff, så får slenge meg med neste gang :)

Dytter litt her jeg ;)
Noen flere som kan og vil være med på et lite treff lørdag den 16 mars?? :)
Skal vi si på Amanda som er en plass alle kjenner ;)

Jeg hadde glømt ut at mannen er bortreist den helga, men håper det er greit at eg tar me storesøster?

Jeg hadde glømt ut at mannen er bortreist den helga, men håper det er greit at eg tar me storesøster?
Søsken er hjertelig velkomne :D
Jeg regner med at jeg ikke slipper unna med å ikke ta med storesøster her heller :p
Men det er jo bare gøy å møte støresøken også, og sikkert kjekt for dem og treffes også ;)

Tror ikke jeg kan, planlegger å reise vekk den helga... Men jeg får følge med og se om det blir flere treff!

Tror ikke jeg kan, planlegger å reise vekk den helga... Men jeg får følge med og se om det blir flere treff!
Der var synd. Men det blir garantert flere treff fremmover. Og vi må jo klare å få til en fast trilledag etter småtrolla har meldt seg ;)

Beklager sent svar, vi har flyttet inn i nytt hus, så det har vært litt travelt i det siste.;) Men lørdag 16.mars passer fint for meg også. Så kommer eg. :) Må kanskje ha med min sønn også, husker ikke i farten om mannen min har vakt den helgen.;)

Back
Topp