Haugesundsjenter??

Eg er då 85 modell. Født på voss og vokst opp i Ulvik (rett under en time fra Voss) ;)
Mamma og søskene mine flytta te Hgsd når eg var rundt 6 år, eg valgte å bo hos pappa :) Deretter flytta eg sjøl te Hgsd når eg blei 17 - flytta då pga Voss la ned hjelpepleier utdanningen.

Årene i Hgsd har gitt meg en hjelpepleierutdanning, studiekompetanse, samboer, jentunge på snart 3 år og sykepleierutdanning med videreutanning innen kols :)

Kanskje vi skulle hatt et lite opprop over hvor mange som kommer, så jeg kan ha en liten oversikt på hvor mange vi blir før vi trekker oss inn på selve Amanda senteret. At ingen blir glemt utenfor :p

Lager en egen tråd for det jeg så det blir mer oversiktlig ;)

Jeg bor også på Solvang, midt i mellom rema og idrettshallene, så vi kan ikke bo langt unna hverandre Maryann :)

Opprinnelig fra Trondheim, men flyttet til Bergen for å jobbe der etter studiene. Møtte samboeren min for to år siden, og han fikk lurt meg hit til Haugesund ;) Han er opprinnelig fra Lillehammer, men har hele familien sin her. Han har en sønn på 3,5 år fra før av.

Kan dessverre ikke være med på lørdag, selv om jeg har kjempelyst!! Samboer har overrasket med spaweekend i bursdagsgave til meg, så da skal vi til Sola :) Håper vi får til et treff like etter påske igjen :)

Hm...da bor jeg to gater fra deg ca :) Bor i Haakonsvegen.
Er forresten 84-modell.

Eg e 82-modell og innflytter fra Førde i Sogn & Fjordane. Har studert 2 år i Bergen, flyttet til Stavanger for å studere litt til, ble boende der i 5 år, i mellomtiden møtte eg en kjekk haugesunder som dro meg med til Haugesund. Har bodd i litt over 5 år på Bleikemyr, men flyttet for ca 1 uke siden til Grinde, Tysvær. Vi fant plutselig et hus vi likte, så det vart litt impuls-shopping.:)

Flere som skal på svangerskapskurs i morgen kveld på kiropraktorklinikken i DnB-bygget i sentrum? :)

Flere som skal på svangerskapskurs i morgen kveld på kiropraktorklinikken i DnB-bygget i sentrum? :)
Hadde ikke tenkt til det, men har sett de har hatt lapp på veggen når jeg har vært hos jordmor der.
Føler ikke behovet er der akkurat nå.
Men om du hadde fortalt litt om hvordan det var så kanskje jeg melder meg på neste ;)

Ka skjer på dette kurset da? Var på fødselskurs på sykehuset før forrige fødsel, men dette er sikkert noe annet:)

Hihihi:) hu eina jordmorå, Eli Lunde, tok i mot storesøster:):)

Er jo førstegangsfødende så prøver å få med meg det meste ;)
Skal komme med et lite referat i morgenkveld jeg :)

Såg veldig greit ut d da:) va som sagt på fødselskurs før forrige fødsel, syns det var veldig informative og kjekt. Føle kje samme behovet denna gången, siden eg har gjort d ein gong før, men får høre kossen d va, så kanskje eg melde meg på neste kurs:)

Likte henna kjempe godt! ka koste d hos henna da? Går kje t jordmor denne gången, gjekk bare nåken få gånger forrige svangerskap. Syns bare d va stress, hu sendte meg alltid t legen pga blodtrykket og då va d kje så masse hu kunne gjera. Men fekk jo go oppfølging på sykehuset, både hos lege og jordmor. Så va d så masse i avisene på den tiå om at folk kje fekk time hos jm, så då tenkte eg at eg kje trengte å bruka jm når eg tross alt fekk timer me dei på sykehuset.

Likte henna kjempe godt! ka koste d hos henna da? Går kje t jordmor denne gången, gjekk bare nåken få gånger forrige svangerskap. Syns bare d va stress, hu sendte meg alltid t legen pga blodtrykket og då va d kje så masse hu kunne gjera. Men fekk jo go oppfølging på sykehuset, både hos lege og jordmor. Så va d så masse i avisene på den tiå om at folk kje fekk time hos jm, så då tenkte eg at eg kje trengte å bruka jm når eg tross alt fekk timer me dei på sykehuset.
Eg betale 320 kr gongen. :)
Synes ikke det er så galt jeg når en tenker på hvor god tid en får der i forhold til hos legen ;)

Back
Topp