Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det va nå kjekt å høre daÅh Ford! Kjøpte bilen min der i sommar! Så fornøyd me service og bilen
Jeg ogsåGlede meg t lørdag kjenne eg
Hadde ikke tenkt til det, men har sett de har hatt lapp på veggen når jeg har vært hos jordmor der.Flere som skal på svangerskapskurs i morgen kveld på kiropraktorklinikken i DnB-bygget i sentrum?
Her kan du lese litt hva de går gjennomKa skjer på dette kurset da? Var på fødselskurs på sykehuset før forrige fødsel, men dette er sikkert noe annet
Jeg går til henne nå en gang i mndHihihi hu eina jordmorå, Eli Lunde, tok i mot storesøster
Eg betale 320 kr gongen.Likte henna kjempe godt! ka koste d hos henna da? Går kje t jordmor denne gången, gjekk bare nåken få gånger forrige svangerskap. Syns bare d va stress, hu sendte meg alltid t legen pga blodtrykket og då va d kje så masse hu kunne gjera. Men fekk jo go oppfølging på sykehuset, både hos lege og jordmor. Så va d så masse i avisene på den tiå om at folk kje fekk time hos jm, så då tenkte eg at eg kje trengte å bruka jm når eg tross alt fekk timer me dei på sykehuset.