Har du trent i dag?

Times tur og 20 min magetrening i går!

I dag ble det 15 minutt svømming (avbrutt av mini :) ) , 45 minutt tur - også skal jeg trene styrke for overkropp når ungene er i seng. Godt med en aktiv dag :)

app'en

Gått på tur i 2 timer og 40 min i dag:) herlig! Svett og go' . Typisk at skritttelleren fusket og sier at jeg såvidt har gått noen skritt, men vet nå sånn ca hva det vil være! Deilig vær i dag er det og i dag:)

Dere som trener denne 30 days: hvor gjør dere av babyen da?:) vippestolen? Babygym? Sover? Har jo ikke kommet i gang med det ennå, selv om jeg har snakket om det en stund nå. *kremt*

Sent from my iPhone using BV Forum
Vippestolen, sover i vognen eller pappaen passer!

1 times skogstur og dag 5 nivå 2 unnagjort! Føles godt! mannen sier jeg har fått sprettrumpe og flat abs:P motiverende når resultatene kommer!!!!!jippii!:D

20 000 skritt hittil! Det er SOL ute, vi har vært ute og kost oss i flere timer:) hat brukt solbriller, hurra!!

Day 8, level 1 :) deilig når man er motivert! Blir motivert av å se på slankekrigen ;)

Trilletur med de minste og en times skogstur i fineværet med lille nurket på magen :) heeeerlig
var det!!! i morgen blir det dag 6 av level 2! vi er så flinke:) Merker treningen og turgåingen påvirker humøret positivt, vanligvis har jeg
pms i 14 dager før mensen,men denne gang merket jeg ikke noe til det før i dag og tanta kommer i morgen:p pluss føler jeg har mer energi i hverdagen. Supert,sjøl om treningen kan føles som pine,er det så deilig etterpå at jeg får lyst til å trene neste dag óg!:D

Trilletur med de minste og en times skogstur i fineværet med lille nurket på magen :) heeeerlig
var det!!! i morgen blir det dag 6 av level 2! vi er så flinke:) Merker treningen og turgåingen påvirker humøret positivt, vanligvis har jeg
pms i 14 dager før mensen,men denne gang merket jeg ikke noe til det før i dag og tanta kommer i morgen:p pluss føler jeg har mer energi i hverdagen. Supert,sjøl om treningen kan føles som pine,er det så deilig etterpå at jeg får lyst til å trene neste dag óg!:D
Ja og så sykt digg med sol!! Jeg fikk jo trent tidlig idag og var også på tur en time i skogen og ved sjøen med ei venninne, hunden og baby på magen. Nydelig<3

Men - har ikke fått tilbake mensen enda, når fikk du det? Mener å huske at det tok maaange mnd sist også jeg.

I dag haddd jeg min første joggetur etter fødsel! Ble en halvtime sammenhengende, rundt 4,3 km - på gårdsveier rundt om her.. var tungt, og gikk seint - men det blir nok raskt bedre! :)

app'en

Ja og så sykt digg med sol!! Jeg fikk jo trent tidlig idag og var også på tur en time i skogen og ved sjøen med ei venninne, hunden og baby på magen. Nydelig<3

Men - har ikke fått tilbake mensen enda, når fikk du det? Mener å huske at det tok maaange mnd sist også jeg.

Jeg ammer ikke så det er nok forklaringen;) andre gang jeg skal ha mensen nå!

Shred level 1, dag 4 her., tidlig i prosessen ift dere ser jeg.. Merker dere forskjell, dere som er lengre? Evt på mål, vekt, klær ol?

Villemo

Dag 6 nivå 2, i dag var økten litt amputert følte jeg:P utrolig kor mye dagsformen har å si! Men ska ta vetla ut på skogstur nå så det blir bra:)

Har trent bein i dag, og avslutta med noen tortur-intervaller på mølla. Dårlig kondis gitt!!

app'en

Shred level 1, dag 4 her., tidlig i prosessen ift dere ser jeg.. Merker dere forskjell, dere som er lengre? Evt på mål, vekt, klær ol?

Villemo
Jeg drev å veide meg i begynnelsen,men ble bare motløs av at den stod stille,tenkte veie meg etter level3:) merker magen er strammere,slankere. Lårene er stramme og rumpen mer sprett:) men de gamle jeansene er fortsatt for trange, tror ikke de kommer til å passe før lille er 6-9 mndr. Bekkenet,hoftene, er fremdeles ikke gått inn så er breiere enn før og magen bruker tid på å bli fast og gå tilbake. men jeg er jevnt over fastere og sterkere,kondisen og utholdenheten er blitt bedre:D

Villemo
Dag 6, level 2 idag. Check! Nå er jeg over halvveis, woohoo! 16 av 30:D Tok før-bilde, og skal ta etter-bilde. Håper det syns da..... Målte ikke, burde gjort det. Ikke gått ned noe men så er det jo mye styrke, og muskler veier (og var på startvekt da jeg begynte å trene så de siste kiloene jeg vil ha vekk er vanskelige...). Har blitt mye strammere, føler meg sjukt mye freshere og sterkere, og gamle jeansen sitter som støpt! Topp stemning :D

Dag 7 level 2 check!!! hjelpes den v øvelsen med armene og beina ned i sittestilling er tuuuung!! klarer ikke alle repitisjonene på den enda jeg er på dag 7!!!

Last edited:
Siste dag på level 1, klar for level 2 i morgen. Iiiiiiik!!!!!

Dag 7 level 2 check!!! hjelpes den v øvelsen med armene og beina ned i sittestilling er tuuuung!! klarer ikke alle repitisjonene på den enda jeg er på dag 7!!!
...hvilken mente du nå? Jeg sliter med den ene cardio-øvelsen hvor vi må stå i plankestilling og hoppe fram og tilbake med beina. Hjælpes...

Back
Topp