Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vippestolen, sover i vognen eller pappaen passer!Gått på tur i 2 timer og 40 min i dag herlig! Svett og go' . Typisk at skritttelleren fusket og sier at jeg såvidt har gått noen skritt, men vet nå sånn ca hva det vil være! Deilig vær i dag er det og i dag
Dere som trener denne 30 days: hvor gjør dere av babyen da? vippestolen? Babygym? Sover? Har jo ikke kommet i gang med det ennå, selv om jeg har snakket om det en stund nå. *kremt*
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja og så sykt digg med sol!! Jeg fikk jo trent tidlig idag og var også på tur en time i skogen og ved sjøen med ei venninne, hunden og baby på magen. Nydelig<3Trilletur med de minste og en times skogstur i fineværet med lille nurket på magen heeeerlig
var det!!! i morgen blir det dag 6 av level 2! vi er så flinke Merker treningen og turgåingen påvirker humøret positivt, vanligvis har jeg
pms i 14 dager før mensen,men denne gang merket jeg ikke noe til det før i dag og tanta kommer i morgen pluss føler jeg har mer energi i hverdagen. Supert,sjøl om treningen kan føles som pine,er det så deilig etterpå at jeg får lyst til å trene neste dag óg!
Jeg ammer ikke så det er nok forklaringen andre gang jeg skal ha mensen nå!Ja og så sykt digg med sol!! Jeg fikk jo trent tidlig idag og var også på tur en time i skogen og ved sjøen med ei venninne, hunden og baby på magen. Nydelig<3
Men - har ikke fått tilbake mensen enda, når fikk du det? Mener å huske at det tok maaange mnd sist også jeg.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg drev å veide meg i begynnelsen,men ble bare motløs av at den stod stille,tenkte veie meg etter level3 merker magen er strammere,slankere. Lårene er stramme og rumpen mer sprett men de gamle jeansene er fortsatt for trange, tror ikke de kommer til å passe før lille er 6-9 mndr. Bekkenet,hoftene, er fremdeles ikke gått inn så er breiere enn før og magen bruker tid på å bli fast og gå tilbake. men jeg er jevnt over fastere og sterkere,kondisen og utholdenheten er blitt bedreShred level 1, dag 4 her., tidlig i prosessen ift dere ser jeg.. Merker dere forskjell, dere som er lengre? Evt på mål, vekt, klær ol?
Villemo
Dag 6, level 2 idag. Check! Nå er jeg over halvveis, woohoo! 16 av 30 Tok før-bilde, og skal ta etter-bilde. Håper det syns da..... Målte ikke, burde gjort det. Ikke gått ned noe men så er det jo mye styrke, og muskler veier (og var på startvekt da jeg begynte å trene så de siste kiloene jeg vil ha vekk er vanskelige...). Har blitt mye strammere, føler meg sjukt mye freshere og sterkere, og gamle jeansen sitter som støpt! Topp stemningShred level 1, dag 4 her., tidlig i prosessen ift dere ser jeg.. Merker dere forskjell, dere som er lengre? Evt på mål, vekt, klær ol?
Villemo
Hjeeelp!!!Siste dag på level 1, klar for level 2 i morgen. Iiiiiiik!!!!!
...hvilken mente du nå? Jeg sliter med den ene cardio-øvelsen hvor vi må stå i plankestilling og hoppe fram og tilbake med beina. Hjælpes...Dag 7 level 2 check!!! hjelpes den v øvelsen med armene og beina ned i sittestilling er tuuuung!! klarer ikke alle repitisjonene på den enda jeg er på dag 7!!!