Har du trent i dag?

Dag 6, level 1 i dag! Gru-gleder meg til level 2. Man blir litt lei av samme treningen 10 dager..
 
Gått en times skogstur i dag med Liima Filippa i
bæresele:)deilig!

Høres fantastisk ut:) hvilken bæresele har du?

Ikke gjort noe fysisk i dag. Lillegutt sov i 3 t ute i vogna, så fikk jo virkelig slappet av i dag. Godt det å!

Digg å få slappet ordentlig av:) her har lillegutt vært det jeg vil kalle umulig i dag, så har omvendt følelse- helt utslitt! Mye skriking og ikke klart p falle til ro. Har over 20 000 skritt hittil.




Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag har vi vært ute å kost oss hele dagen:) først får lang tur med lillebror før vi samlet flere venner med barn og grillet pølser på bål:)

♡appen♡
 
Endelig fått trent styrke igjen! Har blitt en uke uten skikkelig treninga pga sverigeflyttinga. DET var deilig det :)

app'en
 
I dag har vi vært ute å kost oss hele dagen:) først får lang tur med lillebror før vi samlet flere venner med barn og grillet pølser på bål:)

♡appen♡
Så deilig! Hørtes ut som en kanondag :) i morgen skal vi i skogen en tur på oppdagelsesferd med treåringen tenkte vi

app'en
 
Høres fantastisk ut:) hvilken bæresele har du?



Digg å få slappet ordentlig av:) her har lillegutt vært det jeg vil kalle umulig i dag, så har omvendt følelse- helt utslitt! Mye skriking og ikke klart p falle til ro. Har over 20 000 skritt hittil.

Min var urolig i natt og egentlig vært mye våken om natta i det siste. Våkner mye etter kl 03.. Jeg er trøtt!
På dagen vil han ha mat hver 2 t ! Det er ikke økedøgn, han blir bare fort sulten.
Ny rekord å sove dupp på 3t i dag i vogna. Skulle ønske at jeg kunne sovet da også, men jeg har sjelden tid til å sove på dagen, når det er helg.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Første dag av level 2 idag - uten manualer og med Jillian Michaels på Toutube på iPhone stående på nattbordet... På pikerommet hos mamma og pappa, med mini liggende på en dyne ved siden av meg... Klokka 08... Jeg er støl, og sjukt stolt av at jeg i det hele tatt gadd! Jippi! Og guuu så deilig å gjøre noe annet etter 10 dager med samme øvelser! Veldig tungt det her, men ganske gøy og utrolig effektivt! Ble dritsvett:D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dag 2 Level 2. Dette er andre boller ja! Sliiiten! :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja definitivt andre boller! ska ha dag 4 snart!:)
 

Hvordan var natten for deg i dag da?

I går var helt vilt for oss, var en treningsøkt hele dagen! Snakk om å være på beina hele tiden. Løp på turene omtrent:p

Satser på en bedre dag i dag:) fint vær her, vi kan se solen!! Nå skal vi snart ut på tur:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: Sam
Høres fantastisk ut:) hvilken bæresele har du?



Digg å få slappet ordentlig av:) her har lillegutt vært det jeg vil kalle umulig i dag, så har omvendt følelse- helt utslitt! Mye skriking og ikke klart p falle til ro. Har over 20 000 skritt hittil.




Sent from my iPhone using BV Forum
Er ikke sikker på hvilket merke det er, arvet den og lappen hang ikke på:p men kjekt er det og når hun ikke vil sove får jeg gjort noe likevel.
 
Hvordan var natten for deg i dag da?

I går var helt vilt for oss, var en treningsøkt hele dagen! Snakk om å være på beina hele tiden. Løp på turene omtrent:p

Satser på en bedre dag i dag:) fint vær her, vi kan se solen!! Nå skal vi snart ut på tur:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Nettene er faktisk blitt ganske like nå, hun legger seg halv ti-halv elvetiden,sover til 4-5 . Flaske og sover til ca 7-8 tiden. i dag måtte jeg legge henne kl 9 og hun sover enda:) Tror jeg tar med meg alle tre og går bort å henter eldste på skolen,en i vogn og to på ståbrett,go trim det óg:)
 
Dag fire av level 2, i dag ble jeg svimmel og kvalm! et par av de styrkeøktene er så tunge at armene bare ikke klarer utføre hele :p håper det blir enklere å gjennomføre før level 3!!!!
 
Dag 3 level 2. IKKE motivert idag!! Men fy søren som det hjelper å vite at det bare er 25 min! Og at det er intervaller. Jeg er sykt dårlig på å holde motet oppe hvis jeg skal gjøre samme øvelse over lang tid. Nå - uuut i sooola!!! :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gått på tur i 2 timer og 40 min i dag:) herlig! Svett og go' . Typisk at skritttelleren fusket og sier at jeg såvidt har gått noen skritt, men vet nå sånn ca hva det vil være! Deilig vær i dag er det og i dag:)

Dere som trener denne 30 days: hvor gjør dere av babyen da?:) vippestolen? Babygym? Sover? Har jo ikke kommet i gang med det ennå, selv om jeg har snakket om det en stund nå. *kremt*


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gått på tur i 2 timer og 40 min i dag:) herlig! Svett og go' . Typisk at skritttelleren fusket og sier at jeg såvidt har gått noen skritt, men vet nå sånn ca hva det vil være! Deilig vær i dag er det og i dag:)

Dere som trener denne 30 days: hvor gjør dere av babyen da?:) vippestolen? Babygym? Sover? Har jo ikke kommet i gang med det ennå, selv om jeg har snakket om det en stund nå. *kremt*


Sent from my iPhone using BV Forum
Min lille er med meg - ligger på matta ved siden av meg så jeg kan prate litt med ham (og kose litt når jeg skal ned og ta situps osv). Resten av tida ligger han og følger med og lurer nok på hva i huleste jeg driver med:D

Kan ikke ta det når han sover for det er så ustabilt at jeg hadde nok måttet avbryte ganske ofte. Prøvde vippestolen en gang men han ble utålmodig etter kort tid. På gulvet, våken er min beste løsning. Rett etter soving, mat og evt bleieskift så ikke det skal bli noe tema.

Kunne også tatt det om kvelden (han sovner innen kl.20 stort sett), men da vil jeg helst slappe av. Jeg trener stort sett tidlig (før storebror skal opp) eller tidlig formiddag etter at han er levert i bhg. Da har jeg hele dagen til å kose meg, og slipper å "grue meg" til trening hele dagen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp