løvetann80
Forelsket i forumet
Stao pao!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gått en times skogstur i dag med Liima Filippa i
bæreseledeilig!
Ikke gjort noe fysisk i dag. Lillegutt sov i 3 t ute i vogna, så fikk jo virkelig slappet av i dag. Godt det å!
Så deilig! Hørtes ut som en kanondag i morgen skal vi i skogen en tur på oppdagelsesferd med treåringen tenkte viI dag har vi vært ute å kost oss hele dagen først får lang tur med lillebror før vi samlet flere venner med barn og grillet pølser på bål
♡appen♡
Høres fantastisk ut hvilken bæresele har du?
Digg å få slappet ordentlig av her har lillegutt vært det jeg vil kalle umulig i dag, så har omvendt følelse- helt utslitt! Mye skriking og ikke klart p falle til ro. Har over 20 000 skritt hittil.
Min var urolig i natt og egentlig vært mye våken om natta i det siste. Våkner mye etter kl 03.. Jeg er trøtt!
På dagen vil han ha mat hver 2 t ! Det er ikke økedøgn, han blir bare fort sulten.
Ny rekord å sove dupp på 3t i dag i vogna. Skulle ønske at jeg kunne sovet da også, men jeg har sjelden tid til å sove på dagen, når det er helg.
Sent from my iPhone using BV Forum
Er ikke sikker på hvilket merke det er, arvet den og lappen hang ikke på men kjekt er det og når hun ikke vil sove får jeg gjort noe likevel.Høres fantastisk ut hvilken bæresele har du?
Digg å få slappet ordentlig av her har lillegutt vært det jeg vil kalle umulig i dag, så har omvendt følelse- helt utslitt! Mye skriking og ikke klart p falle til ro. Har over 20 000 skritt hittil.
Nettene er faktisk blitt ganske like nå, hun legger seg halv ti-halv elvetiden,sover til 4-5 . Flaske og sover til ca 7-8 tiden. i dag måtte jeg legge henne kl 9 og hun sover enda Tror jeg tar med meg alle tre og går bort å henter eldste på skolen,en i vogn og to på ståbrett,go trim det ógHvordan var natten for deg i dag da?
I går var helt vilt for oss, var en treningsøkt hele dagen! Snakk om å være på beina hele tiden. Løp på turene omtrent
Satser på en bedre dag i dag fint vær her, vi kan se solen!! Nå skal vi snart ut på tur
Min lille er med meg - ligger på matta ved siden av meg så jeg kan prate litt med ham (og kose litt når jeg skal ned og ta situps osv). Resten av tida ligger han og følger med og lurer nok på hva i huleste jeg driver medGått på tur i 2 timer og 40 min i dag herlig! Svett og go' . Typisk at skritttelleren fusket og sier at jeg såvidt har gått noen skritt, men vet nå sånn ca hva det vil være! Deilig vær i dag er det og i dag
Dere som trener denne 30 days: hvor gjør dere av babyen da? vippestolen? Babygym? Sover? Har jo ikke kommet i gang med det ennå, selv om jeg har snakket om det en stund nå. *kremt*