Flink!! Det var faktisk digg å bytte nivå, for jeg begynte å bli lei av øvelsene.Siste dag på level 1, klar for level 2 i morgen. Iiiiiiik!!!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink!! Det var faktisk digg å bytte nivå, for jeg begynte å bli lei av øvelsene.Siste dag på level 1, klar for level 2 i morgen. Iiiiiiik!!!!!
Var litt dårlig forklart ser jeg nå den styrkeøvelsen der du går ned i sittestilling samtidig som armene går opp i en V i øyehøyde, og ned igjen mens du reiser deg i stående stilling. Armene mine klarer nesten ikke løfte vektene etter noen få repitisjoner men den plankeøvelsen du sikter til er bare helt !!!!!!! gruer meg til den hver gang! Synes ikke akkurat det blir enklere heller jeg, men ser nå de assistentene til Michaels strever litt til tider de og...hvilken mente du nå? Jeg sliter med den ene cardio-øvelsen hvor vi må stå i plankestilling og hoppe fram og tilbake med beina. Hjælpes...
Nei nei, nå gruer jeg meg enda mer til etterpå, men må vel bare bite i det sure epletVar litt dårlig forklart ser jeg nå den styrkeøvelsen der du går ned i sittestilling samtidig som armene går opp i en V i øyehøyde, og ned igjen mens du reiser deg i stående stilling. Armene mine klarer nesten ikke løfte vektene etter noen få repitisjoner men den plankeøvelsen du sikter til er bare helt !!!!!!! gruer meg til den hver gang! Synes ikke akkurat det blir enklere heller jeg, men ser nå de assistentene til Michaels strever litt til tider de og
hvor langt er du kommet?Nei nei, nå gruer jeg meg enda mer til etterpå, men må vel bare bite i det sure eplet
Skal begynne på level 2 nåhvor langt er du kommet?
Good luckSkal begynne på level 2 nå
Det var ikke så tungt som jeg hadde sett for megGood luck
Ja den ja! Siste styrkeøvelsen - den er så rar for nå går den helt fint når jeg starter, mens jeg sliter like mye på slutten hver gang Har ikke gått ned en dritt men nå spiser jeg jo mye godis da. Er uansett mye sterkere, og litt strammere. Og har kommet igang! Det var det viktigsteVar litt dårlig forklart ser jeg nå den styrkeøvelsen der du går ned i sittestilling samtidig som armene går opp i en V i øyehøyde, og ned igjen mens du reiser deg i stående stilling. Armene mine klarer nesten ikke løfte vektene etter noen få repitisjoner men den plankeøvelsen du sikter til er bare helt !!!!!!! gruer meg til den hver gang! Synes ikke akkurat det blir enklere heller jeg, men ser nå de assistentene til Michaels strever litt til tider de og
Akkurat sånn med meg òg , sliter veldig på slutten!!!Ja den ja! Siste styrkeøvelsen - den er så rar for nå går den helt fint når jeg starter, mens jeg sliter like mye på slutten hver gang Har ikke gått ned en dritt men nå spiser jeg jo mye godis da. Er uansett mye sterkere, og litt strammere. Og har kommet igang! Det var det viktigste
Jeg vil bare si at det er viktig å høre etter når hun Michaels forteller hvordan øvelsene skal utføres, for å få maks uttelling. Jeg bare kjørte på i begynnelsen,men oppdaget at noen av øvelsene gjorde jeg feil og de var derfor ikke så tunge som de sku være Det er meningen at øvelsene skal være så tunge at du neste ikke klarer de siste repitisjonene, det er bare sånn du får resultater. Musklene skal rives ned, for da bygger de seg opp igjen bare mye sterkere! Så hvis ikke du synes det er tungt og gjør de riktig for du er sterk, da må du kjøre på og følge hun afroamerikaneren, nathalie tror jeg hun het, for å få resultater Dette skal være tungt, de instruktørene synes det er tungt også og de er godt trent ser det ut som!!! stao pao ja!!!Det var ikke så tungt som jeg hadde sett for meg
Altså, det var hardt! Og jeg klarte ikke alle repetisjonene, men hadde bare sett for meg at det var enda hardere. Hehe!!Jeg vil bare si at det er viktig å høre etter når hun Michaels forteller hvordan øvelsene skal utføres, for å få maks uttelling. Jeg bare kjørte på i begynnelsen,men oppdaget at noen av øvelsene gjorde jeg feil og de var derfor ikke så tunge som de sku være Det er meningen at øvelsene skal være så tunge at du neste ikke klarer de siste repitisjonene, det er bare sånn du får resultater. Musklene skal rives ned, for da bygger de seg opp igjen bare mye sterkere! Så hvis ikke du synes det er tungt og gjør de riktig for du er sterk, da må du kjøre på og følge hun afroamerikaneren, nathalie tror jeg hun het, for å få resultater Dette skal være tungt, de instruktørene synes det er tungt også og de er godt trent ser det ut som!!! stao pao ja!!!
Hehe da så skjønner ka du mener. Jeg følger nathalie på noen øvelser,hun er sterk altså,hehe!!!! superwomanAltså, det var hardt! Og jeg klarte ikke alle repetisjonene, men hadde bare sett for meg at det var enda hardere. Hehe!!
Men jeg har ikke mye å gi etter en økt altså. Får prøve meg igjen i dag, har fulgt "nybegynneren" da, ikke turt å følge Natalie. Hihi
Vi har gått to turer i dag første på 2 t og 35 min og den andre på ca 45 min! Deilig vært ruskevær i dag, men overraskende heldige når vi gikk. Bare litt rusk, vi bergensere bare hopper gjennom regnet
Du må være gå-gal hehe!!!
Bergenser sjøl og elsker gå i regnet