Har du trent i dag?

Dagens 2.tur unnagjort:) 1 time og 20 min ute! Plutselig ble han akutt sulten og vi måtte faktisk løpe hjem! Overraskende nok var det deilig å løpe!!:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Dag 9 level 2 unnagjort i morges. Hadde aldri trodd jeg skulle si dette men det er utrolig deilig å starte dagen med trening! Svenner renner i strie strømmer, og så er man ferdig trent, dusja og sminka og klar for frokost og en dag i sola - før 09!! Det er jo galskap:D ...hjelper å ha tidenes mest medgjørlige lille gutt da<3

Min har begynt å ta 3timers dupp på dagen i sprinkelsenga! Fra ca kl 12-15, så har jo plutselig fått fritid! Kanskje jeg skal ta fatt på 30 day shred, da?
i hvertfall dårlig vognføre her for trimtur nå, snøen laver ned for første gang i år :)

Min har begynt å ta 3timers dupp på dagen i sprinkelsenga! Fra ca kl 12-15, så har jo plutselig fått fritid! Kanskje jeg skal ta fatt på 30 day shred, da?
i hvertfall dårlig vognføre her for trimtur nå, snøen laver ned for første gang i år :)

Wow, så bra:) hvordan har du fått til det?! Lucky you:) digg med fritid, perfekt mulighet for å begynne med 30 days - få litt egentid og egenpleie:)

Tok for øvrig nettopp en titt på level 3... Fy f**n det blir jobb ja! Grugleder meg (litt overvekt av gru:) )

Missygjortst: 17215561 skrev:
Wow, trøyttevordan har du fått til det?! Lucky you:) digg med fritid, perfekt mulighet for å begynne med 30 days - få litt egentid og egenpleie:)sing BV Forum

Jeg har gjort annet enn å legge han når han er trøtt og plutselig sov han i 2-3 t. Gjort det de siste 3 dagene, så kan ikke si at jeg er helt trygg på at det alltid blir en lang dupp i 12-tida.:)
Tidligere har jeg måttet trille 2 timersturer, sånn som du.

I dag har vi vært ute å trilt i litt over 3 timer, og lillegutt har sovet heeele tiden! Så flink:) glemte selvfølgelig å ta på meg skritttelleren når vi gikk ut.

Først trilla i 1,5 timer og så Level 3, dag 1. Det var helt jævlig tungt! Hadde ikke sjans til å gjennomføre alle repetisjonene. Men satser på at de er ekstremt effektive og at det går lekende lett (yeah right) på dag 10 :P

Jeg har tatt to dager fri, så i morgen blir det dag 9 level 2!!!!! gruer meg til level 3 nå:P har lyst til å gå skogstur i morgen òg! Deilig å svette!!! Har mensen så har vært kvalm, trøtt og slapp et par dager, men nå kommer det seg og treningslysten kommer igjen:D

Men har vært på trilleturer og det er jo trening det òg!!!!! :D

Joggetur i øs pøs, utrolig deilig å komme inn i sofaen etterpå!:) kjenner varmen strømme gjennom kroppen! (poet:P)

Gått tur i 2,5 time i øs pøs! Regntøyet mitt holdt ikke helt mål, så ble våt&kald. Men lillegutt sov godt og lenge:)

Gått tur i 1,5-2 timer idag. Trodde ikke jeg skulle få gjennomført 30 DS idag siden jeg ikke fikk gjort det i formiddag. Men klarte det!!! Dag 2, level 3. Tok det nå etter at begge barna var i seng. 22 av 30 dager ferdig nå - kvalm, skjelven og utrolig stolt:D

Dag 10 level 2, moving forward!!!!:eek: hjelp, så på level 3!!!!
Level 3 er seriøst jævlig, føltes som å begynne helt på start igjen... MEN etter bare tre dager går det mye bedre! Tipper disse øvelsene er ekstremt effektive! Masse lykke til, vi har jo snart klart hele greia!! :D

Level 3 er seriøst jævlig, føltes som å begynne helt på start igjen... MEN etter bare tre dager går det mye bedre! Tipper disse øvelsene er ekstremt effektive! Masse lykke til, vi har jo snart klart hele greia!! :D

Ja eg synes level 2 ble lettere nå :) så blir en utfordring å trappe opp nå!!!

Back
Topp