Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min har begynt å ta 3timers dupp på dagen i sprinkelsenga! Fra ca kl 12-15, så har jo plutselig fått fritid! Kanskje jeg skal ta fatt på 30 day shred, da?
i hvertfall dårlig vognføre her for trimtur nå, snøen laver ned for første gang i år
Missygjortst: 17215561 skrev:Wow, trøyttevordan har du fått til det?! Lucky you digg med fritid, perfekt mulighet for å begynne med 30 days - få litt egentid og egenpleiesing BV Forum
Dag 4 level 2Dag ni level 2 jeyyyy!!!!!!!
Level 3 er seriøst jævlig, føltes som å begynne helt på start igjen... MEN etter bare tre dager går det mye bedre! Tipper disse øvelsene er ekstremt effektive! Masse lykke til, vi har jo snart klart hele greia!!Dag 10 level 2, moving forward!!!! hjelp, så på level 3!!!!
Ja eg synes level 2 ble lettere nå så blir en utfordring å trappe opp nå!!!Level 3 er seriøst jævlig, føltes som å begynne helt på start igjen... MEN etter bare tre dager går det mye bedre! Tipper disse øvelsene er ekstremt effektive! Masse lykke til, vi har jo snart klart hele greia!!
Sent from my iPhone using BV Forum