Har du trent i dag?

Jeg har tatt det på kvelden etter at barna la seg nå som mannen jobbet kveld. Det går lettere nå ja! Klarer fortsatt ikke alle "walking pushups"-ene eller hva hun kaller dem, men igår klarte jeg faktisk å IKKE falle for fristelsen til å ta den siste runden på knærne. Så det går framover ja!

Sent from my iPhone using BV Forum
Lurt ta det på kvelden:) Godt at en merker litt framgang i styrke:)

Vi har vært ute å gått i 4 timer og 20 min i dag, fordelt på 2 turer! Så deilig i solen:) elsker å være ute da!!:) må nyte solen mens vi har ann:)

var ute på tur vi og i dag, et par timer. Tok med baby og tredjemann på skolen å besøkte storesøster i friminuttet. Lekte og koste oss:) i morgen håper jeg på å komme videre med nivā tre,mannen er hjemme igjen!!!

Ligger litt bak mange av dere andre, men i dag har jeg startet på 30 day shred:) håper jeg klarer å holde fokus, jeg er totalt blottet for selvkontroll!

Gått lang trilletur med flere motbakker i solen ,svett og go:)

Vært ute på trilletur i 3 timer:) fantastisk vær i Bergen i dag:) herlig <3

Vært ute på trilletur i 3 timer:) fantastisk vær i Bergen i dag:) herlig <3

Det er imponerende hvor mye du går;)
Våkner han hvis vogna står stille?
Min kan finne på å sove i vogna selv om den står i ro, og da rekker jeg å spise, drikke og bla igjennom avisa :p

Jepp, våkner fort hvis vognen står stille, så vi går og går og går:p jeg har ikke noe valg rett og slett!:) så gleder meg til han sovner av seg selv! Heldigvis kun på dagen han må være i bevegelse, på kvelden sover han godt når jeg ammer han:) jeg kan holde han litt i sjakk hvis jeg beveger vognen frem og tilbAke- men ikke så lenge! Våkner og hvis det er temperaturforskjell- f.eks hvis jeg skal inn på butikken, så må alltid ha planlagt hva jeg skal ha sånn st jeg er kjapp og unngår at han våkner:p men etter denne lange turen så kan han sove en halvtime ca i vognen på terrassen. Må bevegesbi søvn, men så står han stille etterpå!:) så det er fremgang:) små steg:)

Level 1, dag 2 er fullført, babyen sov ute i vogna, våknet midt i utstrekkinga :) senere skal vi ut å gå litt i fjellet sammen med ei venninne og babyen hennes :)

Sent from my iPad using Tapatalk

Jepp, våkner fort hvis vognen står stille, så vi går og går og går:p jeg har ikke noe valg rett og slett!:) så gleder meg til han sovner av seg selv! Heldigvis kun på dagen han må være i bevegelse, på kvelden sover han godt når jeg ammer han:) jeg kan holde han litt i sjakk hvis jeg beveger vognen frem og tilbAke- men ikke så lenge! Våkner og hvis det er temperaturforskjell- f.eks hvis jeg skal inn på butikken, så må alltid ha planlagt hva jeg skal ha sånn st jeg er kjapp og unngår at han våkner:p men etter denne lange turen så kan han sove en halvtime ca i vognen på terrassen. Må bevegesbi søvn, men så står han stille etterpå!:) så det er fremgang:) små steg:)

Det er akkurat som jeg skulle skrevet det selv. Godt ikke bare det er min baby som helst vi ha bevegelse hele tida :)

Det er akkurat som jeg skulle skrevet det selv. Godt ikke bare det er min baby som helst vi ha bevegelse hele tida :)

veldig greit å vite at vi er flere, har innimellom følt at "alle andre" har en baby de bare kan legge ned og så får de gjort masse husarbeid etc:p mens jeg går og går og går! Blir sprek da:) i dag har vi vært ute i 2,5 time!:) etterpå skal vi prøve å gå en runde rundt der vi bor i ergobabyen:) ala 5 min. Tilbringe han ergobabyen:)

veldig greit å vite at vi er flere, har innimellom følt at "alle andre" har en baby de bare kan legge ned og så får de gjort masse husarbeid etc:p mens jeg går og går og går! Blir sprek da:) i dag har vi vært ute i 2,5 time!:) etterpå skal vi prøve å gå en runde rundt der vi bor i ergobabyen:) ala 5 min. Tilbringe han ergobabyen:)

Vi har vært ute 3 timer :) var ute med bæreselen før første gang for noen dager siden. 2,5 time på heia og lillegutt koste seg som bare det :) vekslet mellom å kikke rundt og sove :)

Hvordan er han når han er våken da? Jeg gjør nesten alt husarbeid når min gutt er våken jeg, da blir han med meg dit jeg skal og ligger og følger med:)

Idag har jeg for øvrig fullført 30 day shred. Dag 30 av 30 - check!!! Har ikke ord for hvor stolt jeg er av meg selv nå!! :D Det har vært langt over forventningene effektivt og jeg føler for første gang på lang lang tid at jeg har en kropp som fungerer bra, som er sterk og frisk! Ting er ikke pes lenger, jeg føler meg utrolig mye sterkere og strammere. Det skal sies at jeg ikke har gått ned noen kg (kanskje ett), men klærne sitter løsere og jeg føler meg vel (bedre enn før jeg ble gravid). Og jeg har jo ikke vært noe flink til å være sunn heller, har spist godis hver dag i disse 30 dagene. Men nå er jeg igang! Det var det som var poenget for meg - å få litt fart på flesket etter fødsel:)

Her er bilde hvis noen skulle være interessert. Ikke stor forskjell men kjenner at både hud og muskler faktisk sitter PÅ kroppen nå, og ikke bare henger rundt, hihi:)

Nå tar jeg treningsfri i helgen (SOM jeg har fortjent det!!), så fortsetter jeg med level 3 minst annenhver dag en liten stund til før jeg gjør noe annet. Det er fortsatt slitsomt!!

God helg folkens:D

Vi har vært ute 3 timer :) var ute med bæreselen før første gang for noen dager siden. 2,5 time på heia og lillegutt koste seg som bare det :) vekslet mellom å kikke rundt og sove :)
Snt from my iPhone using BV Forum
.

Gikk kjempefint i Ergobabyen:) han titter rundt seg og sovnet til slutt. Vi endte med å være ute ca 1 time:) så stolt over lillegutt <3

Før når han var våken ville han kun være klistret inntil oss hele tiden, helt avhengig av nærkontakt. Men i de siste dagene har han begynt å ligge på babygymmen og sitte i vippestolen uten at vi må "underholde" hele tiden. På tirsdag fikk jeg vasket leiligheten for første gang alene:p Så gjett om mannen ble overrasket;) merker han begynner å bli eldre, skjer noe hele tiden jo:)

Back
Topp