Har du trent i dag?

Så flink du er:) synes du SMASHING ut!:) Så utrolig deilig det må være å føle seg bedre og strammere! Utrolig hva trening & bevegelse gjør med oss både fysisk og mentalt:) herlig!

Treningsfri helg er du vel unt!!:) kos deg!:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Besøk av en venninne denne helgen og hun utførte dag to av level 3 med meg i dag:) hun synes det var digg og bedre enn treningsstudio! i morgen skal vi gjøre dag tre sammen :D

Dag 3 gjennomført på morrakvisten :) i dag er jeg stolt over å ha gjennomført, jeg velger ofte lette utveier, og i dag kunne jeg lett tatt "helgefri", og ikke startet på igjen før på onsdag :)

Det er viktig å ikke ha forventninger om at babyen har tålmodighet til å ligge lenge alene og leke:) Etterhvert som de begynner å krabbe, følger de etter deg hele tida. Prøv å inkluder babyen i alt du gjør:)

• Liker
Reactions: Sam
Treningsfri i dag, har kost oss i hagen med tanter, onkler, fettere og kusiner hele dagen :)

Sent from my iPad using Tapatalk

Day 8, level 2. Ikke trent på en uke, så spent på om jeg blir støl i morgen...

Dag 1 seeks week sixpack:)
Har du hoppet av 30 DS? Eller gjør du begge deler? Syyykt imponert isåfall! Og hvordan er denne? Lange økter? Skal den også gjøres hver dag? Trener man også rumpe og lår eller er det stort sett mage?

Har du hoppet av 30 DS? Eller gjør du begge deler? Syyykt imponert isåfall! Og hvordan er denne? Lange økter? Skal den også gjøres hver dag? Trener man også rumpe og lår eller er det stort sett mage?

Jeg tar begge, har ikke så lenge igjen av 30 day nå:) den var sykt bra altså! Jeg har gangsperr i ryggen, sidene, foran og i rumpa!:D øktene er fremdeles korte, men mange og det blir gjort en serie økter to ganger, andre gang gjøres alle øvelsene raskere. Treningsøkten varer ca 35 min. Det var skikkelig bra øvelser, var helt gjennomvåt av svette. Armer og ben blir også trent, for maks kaloriforbrenning. Jillian er helt rå:)

Det er viktig å ikke ha forventninger om at babyen har tålmodighet til å ligge lenge alene og leke:) Etterhvert som de begynner å krabbe, følger de etter deg hele tida. Prøv å inkluder babyen i alt du gjør:)

Nei, har virkelig ikke det:) men må innrømme det er litt godt at han nå kan ligge litt på babygymmen og vippestolen uten å måtte underholdes hele tiden:) han er tross alt med meg alle steder, vært som limt på meg til tider:p

Dere er så flinke alle sammen å trene!!:)

Vi har gått 2 turer hver dag i helgen, både i vogn &bæresele:)

Vært på en tur i dag, men han våknet etter en time siden han var sulten. Var forventet siden han kun spiste i 2 min før vi gikk ut! Så vi skal ut igjen snart:)

Ble ikke no joggetur på meg, men gikk lang tur søndag. 2,5 time og mange motbakker! har blitt stiv i leggene.
I dag har vi gått i 1,5 t. Regn og sol om hverandre.

I dag har vi gått tilsammen i 3 timer og 40 min:) det er helt fantastisk vær i Bergen, fått fregner:p Hihi:) vi koser oss i solen, fantastisk herlig!!! <3 må nyte det mens vi kan!

Tok en velfortjent treningsfri helg etter å ha fullført 30 day shred på fredag, og det var alt som skulle til for å komme litt ut av modus. Trodde ikke jeg skulle klare å trene igjen nå men jaggu klarte jeg å ta en økt nå når barna var i seng. Orka ikke å begynne på noe nytt da, så jeg fortsatte på level 3. Så - dag 11, level 3 *check* ;)

• Liker
Reactions: Sam
Back
Topp