Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du ser ganske mye fastere ut
oi,kjenner deg kanskje da? eg på norheim,du då?Oppvokst og bor i Fana
Sent from my iPhone using BV Forum
Har du hoppet av 30 DS? Eller gjør du begge deler? Syyykt imponert isåfall! Og hvordan er denne? Lange økter? Skal den også gjøres hver dag? Trener man også rumpe og lår eller er det stort sett mage?Dag 1 seeks week sixpack
Jeg tar begge, har ikke så lenge igjen av 30 day nå den var sykt bra altså! Jeg har gangsperr i ryggen, sidene, foran og i rumpa! øktene er fremdeles korte, men mange og det blir gjort en serie økter to ganger, andre gang gjøres alle øvelsene raskere. Treningsøkten varer ca 35 min. Det var skikkelig bra øvelser, var helt gjennomvåt av svette. Armer og ben blir også trent, for maks kaloriforbrenning. Jillian er helt råHar du hoppet av 30 DS? Eller gjør du begge deler? Syyykt imponert isåfall! Og hvordan er denne? Lange økter? Skal den også gjøres hver dag? Trener man også rumpe og lår eller er det stort sett mage?
Sent from my iPhone using BV Forum
oi,kjenner deg kanskje da? eg på norheim,du då?
Det er viktig å ikke ha forventninger om at babyen har tålmodighet til å ligge lenge alene og leke Etterhvert som de begynner å krabbe, følger de etter deg hele tida. Prøv å inkluder babyen i alt du gjør