Har du trent i dag?

Gikk nesten 1,5 mil på skogtur igår, og startet på Six week sixpack idag! Yeah! ...men det blir nok en slapp uke framover nå, vi spontanbooket oss nettopp en ukes ferie i Danmark:D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så gøy med Danmark Haffani!! :) Reiser dere nå? GOD TUR:)

Gått en to timers tur i dag, og på slutten av turen så punkterte det ene hjulet!! =O flaks det skjedde på slutten og ikke i begynnelsen av turen.. Så kjipt, er jo 150% avhengig av den. Men den skal bli fikset i løpet av dagen heldigvis:)

Ellers må jeg innrømme at jeg nettopp klarte å konsumere en liten sjokolade.. 0=) Ops =P
 
Så gøy med Danmark Haffani!! :) Reiser dere nå? GOD TUR:)

Gått en to timers tur i dag, og på slutten av turen så punkterte det ene hjulet!! =O flaks det skjedde på slutten og ikke i begynnelsen av turen.. Så kjipt, er jo 150% avhengig av den. Men den skal bli fikset i løpet av dagen heldigvis:)

Ellers må jeg innrømme at jeg nettopp klarte å konsumere en liten sjokolade.. 0=) Ops =P
Jupp, pakker oss inn på København-ferga imorgen og har leid oss et hus (mannen har permisjon nå i april). Det var billig når det var så kort varsel så vi måtte slå til;) Skal trene imorgen før vi drar, så får vi se om det blir noe mer før vi kommer tilbake.

Og jeg spiser sjokolade hver dag(!!)... ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jupp, pakker oss inn på København-ferga imorgen og har leid oss et hus (mannen har permisjon nå i april). Det var billig når det var så kort varsel så vi måtte slå til;) Skal trene imorgen før vi drar, så får vi se om det blir noe mer før vi kommer tilbake.

Og jeg spiser sjokolade hver dag(!!)... ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
God tur:)
 
Tur på 2,5 time og en liten på 50 min ca:) fornøyd!!

Skritttelleren min fusket selvfølgelig i dag:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ble ingen trening før vi dro, og kjenner at det ikke blir noe skikkelig trening før vi kommer hjem igjen. Men hiver inn noen enkeltøvelser fra 30 day shred her og der; For eks knebøy m/ hopp og vanlig hopp på tur på stranda tidligere idag, push-ups på badet når jeg tok kveldsstellet, "walk-in-push-ups" (eller hva det heter - opp og ned på albuen) mens jeg lekte med storebror istad. Litt er jo bedre enn ingenting;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
3 timers tur, mange oppoverbakker i dag, så svett & go' :) herlig!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: Sam
Torsdag: 23 267 skritt
Fredag: 20108 skritt
Hittil i dag: 22000 skritt:)

Gått lange og gode turer:) i øs pøs:p




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp