Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, det har jeg også tenkt på! Men jeg tipper jeg kommer til å kjøre level 3 rundt annenhver dag i hvert fall en stund, inntil det ikke føles så tungt lenger. Så får jeg vel finne flere videoer, heheMen, ka i all verden skal vi gjøre etter level 3!!!?!?!
Ja har sett at den finnes der ute. Med mitt søtsug så blir det nok aldri noe sixpack - men strammere har jeg blittFølger med dere, og er selv ferdig med dag 5, level 1. Etter level 3 finnes det noe som heter "sixpack in 6 weeks", med jillian, søk på YouTube
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Den tenkte jeg begynne på,men må ta armene og rumpa óg det var en treningsvideo for å få sprettrumpe men det å gå i skogssterreng er veldig bra for å stramme opp lårene og rumpa,anbefales!Følger med dere, og er selv ferdig med dag 5, level 1. Etter level 3 finnes det noe som heter "sixpack in 6 weeks", med jillian, søk på YouTube
Samme her de ser forskjell,gøy!!! magen er fastere,men når jeg sitter den valken vi får ta 6 weeks six pack ettepåDag 6, level 2. Både mannen og min mor sier de ser forskjell på meg fra jeg startet med trening det er gøy å høre!! Tror jeg nå trene litt ekstra mage, den forsvinner jo aldri..
Ja, allerede tatt en titt på den videoen, tror jeg må begynne med den etterpå, men kanskje ikke trene hver dag da! Vil ha bort magen!!!Samme her de ser forskjell,gøy!!! magen er fastere,men når jeg sitter den valken vi får ta 6 weeks six pack ettepå
Lev 3 dag 1!!!! puh!!! tar nok et par økter før jeg klarer alle repitisjonene!!! men deilig. Har tatt av nesten 3 kg allerede!!!
Du kan sikkert fint ta opp tråden der du slappJeg trente til og med level 1 dag 6, samme dag endte jeg opp med brystbetennelse og nesten 40 i feber, å nå må jeg ta en pause til hvertfall feberen har gitt seg.... tror dere jeg bør begynne på nytt? Ta noen ekstra ganger med level 1 eller bare fortsette med dag 7?
Jeg har tatt det på kvelden etter at barna la seg nå som mannen jobbet kveld. Det går lettere nå ja! Klarer fortsatt ikke alle "walking pushups"-ene eller hva hun kaller dem, men igår klarte jeg faktisk å IKKE falle for fristelsen til å ta den siste runden på knærne. Så det går framover ja!Har ikke shredet meg på to dager!!! mannen har vært vekke ,men i morgen SKAL jeg få det til! Haffani, synes du det er lettere nå som du er kommet så langt??? håper det!
Jeg var også oppe hver annen time forrige natta:/ Skulle ut og handle litt igår men jeg gikk bare rundt i svime siden jeg var så trøtt... Men sjokkis hjelper alltid Følte meg ikke fullt så flink da jeg først trente for deretter å sette meg foran TV med en svær skål med sjokolade, hihiHar heller ikke trent på to dager, hatt utrolig slitsomme netter her så har ikke hatt energi rett og slett. Gått 12km i dag da.
I morgen er der vaksine, så vi får se hcordan det går.
Må kjøpe sjokkis for å holde meg våken i morgen tror jeg (oppe hver andre time hele denne natten)