Har du trent i dag?

Men, ka i all verden skal vi gjøre etter level 3!!!?!?! :P

Men, ka i all verden skal vi gjøre etter level 3!!!?!?! :P
Haha, det har jeg også tenkt på! Men jeg tipper jeg kommer til å kjøre level 3 rundt annenhver dag i hvert fall en stund, inntil det ikke føles så tungt lenger. Så får jeg vel finne flere videoer, hehe:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Følger med dere, og er selv ferdig med dag 5, level 1. Etter level 3 finnes det noe som heter "sixpack in 6 weeks", med jillian, søk på YouTube ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Følger med dere, og er selv ferdig med dag 5, level 1. Etter level 3 finnes det noe som heter "sixpack in 6 weeks", med jillian, søk på YouTube ;)

Ja har sett at den finnes der ute. Med mitt søtsug så blir det nok aldri noe sixpack - men strammere har jeg blitt:)

Den tenkte jeg begynne på,men må ta armene og rumpa óg:p det var en treningsvideo for å få sprettrumpe:) men det å gå i skogssterreng er veldig bra for å stramme opp lårene og rumpa,anbefales!

Dag 6, level 2. Både mannen og min mor sier de ser forskjell på meg fra jeg startet med trening :D det er gøy å høre!! Tror jeg nå trene litt ekstra mage, den forsvinner jo aldri..

Dag 6, level 2. Både mannen og min mor sier de ser forskjell på meg fra jeg startet med trening :D det er gøy å høre!! Tror jeg nå trene litt ekstra mage, den forsvinner jo aldri..
Samme her:) de ser forskjell,gøy!!! magen er fastere,men når jeg sitter den valken:p vi får ta 6 weeks six pack ettepå:)

Samme her:) de ser forskjell,gøy!!! magen er fastere,men når jeg sitter den valken:p vi får ta 6 weeks six pack ettepå:)
Ja, allerede tatt en titt på den videoen, tror jeg må begynne med den etterpå, men kanskje ikke trene hver dag da! Vil ha bort magen!!!
Var hos en venninne nå som også sa hun så forskjell på meg, det er stas!

Så kjekt at folk det forskjell:) dere er flinke!!! Ikke fått meg til å begynne med 30 days shred enda! Trege trege meg! 0:)

Men vi går enda mye, i går var vi ute å gikk tur i 2 timer, i dag har vi gått tur i 2 t og 45 min:) Lillegutt har sovet såå godt:)

Dag 5 , level 3. Halvveis gjennom den også! Sykt slitsomt så jeg kan nok fint fortsette på den mer enn 10 dager før det er på tide med noe annet. Jeg har nok ikke gått ned mer enn maks ett kilo siden dag 1, men selv om jeg vil ned 6 kg til før jeg er fornøyd, så veier jeg nå faktisk ett kilo mindre enn da jeg ble gravid, og jeg er blitt myyye strammere! Merker at klærne sitter løsere og både mannen og venninner har kommentert at jeg så bra ut:) Motiverende! Jeg er ikke så flink til å holde meg unna godis (for å si det mildt), så da er det bra med styrketrening som strammer opp litt uansett. I like this!

Jeg trente til og med level 1 dag 6, samme dag endte jeg opp med brystbetennelse og nesten 40 i feber, å nå må jeg ta en pause til hvertfall feberen har gitt seg.... tror dere jeg bør begynne på nytt? Ta noen ekstra ganger med level 1 eller bare fortsette med dag 7?

Jeg har trent altså! Jeg lover :) Er bare ikke på nett så ofte etter vi kom til Sverige..
Trener styrke 4 ganger i uka på senter (to overkropps- og to beinøkter). Så prøver jeg å få til en joggetur ute i uka.. Så blir det jo noen trilleturer ellers og litt svømming når vi er i svømmehallen med ungene.. Hovedfokuset er styrketreninga, så er alt anna bonus! :)

Ser at det er mange flinke shred-jenter her inne! Så gøy å se at dere begynner å få resultater!! :)

Jeg trente til og med level 1 dag 6, samme dag endte jeg opp med brystbetennelse og nesten 40 i feber, å nå må jeg ta en pause til hvertfall feberen har gitt seg.... tror dere jeg bør begynne på nytt? Ta noen ekstra ganger med level 1 eller bare fortsette med dag 7?

Du kan sikkert fint ta opp tråden der du slapp:)

Dag 7, level 3. Klapper meg selv hardt på skuldra nå for den satt LANGT inne idag!! Sov bare tre timer natt til idag og har vært fjern, trøtt og fysen i hele dag. Nå: SOVE!

Har ikke shredet meg på to dager!!! mannen har vært vekke ,men i morgen SKAL jeg få det til! Haffani, synes du det er lettere nå som du er kommet så langt???:) håper det!

Har heller ikke trent på to dager, hatt utrolig slitsomme netter her så har ikke hatt energi rett og slett. Gått 12km i dag da.
I morgen er der vaksine, så vi får se hcordan det går.
Må kjøpe sjokkis for å holde meg våken i morgen tror jeg (oppe hver andre time hele denne natten)

Har ikke shredet meg på to dager!!! mannen har vært vekke ,men i morgen SKAL jeg få det til! Haffani, synes du det er lettere nå som du er kommet så langt???:) håper det!
Jeg har tatt det på kvelden etter at barna la seg nå som mannen jobbet kveld. Det går lettere nå ja! Klarer fortsatt ikke alle "walking pushups"-ene eller hva hun kaller dem, men igår klarte jeg faktisk å IKKE falle for fristelsen til å ta den siste runden på knærne. Så det går framover ja!

Har heller ikke trent på to dager, hatt utrolig slitsomme netter her så har ikke hatt energi rett og slett. Gått 12km i dag da.
I morgen er der vaksine, så vi får se hcordan det går.
Må kjøpe sjokkis for å holde meg våken i morgen tror jeg (oppe hver andre time hele denne natten)
Jeg var også oppe hver annen time forrige natta:/ Skulle ut og handle litt igår men jeg gikk bare rundt i svime siden jeg var så trøtt... Men sjokkis hjelper alltid:D Følte meg ikke fullt så flink da jeg først trente for deretter å sette meg foran TV med en svær skål med sjokolade, hihi

Back
Topp