Har du trent i dag?

Vært flink å gå tur både i går og i dag. 2 turer i dag:) å gå tur er virkelig balsam for sjelen, nyter det uansett vær!! Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær;) Hihi.




Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: Sam
Vært flink å gå tur både i går og i dag. 2 turer i dag:) å gå tur er virkelig balsam for sjelen, nyter det uansett vær!! Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær;) Hihi.




Sent from my iPhone using BV Forum
Hør hør:) Vi har vært ute på aktivitetsdag i et skogholt i nærheten idag, med broren min pluss familie. Natursti, aking og kakespising utenfor en stor lavvo. Først regn og så sykt våt snø som lavet ned. Riiimelig kaldt i gummistøvler og med lillebror på 10 uker i sele på magen og paraply... Da var det ganske digg å komme seg inn foran peisen og kose seg med kakao! Og det ble både lasagne med hjemmebakt foccacia og fastelavnsboller idag:/ MEN jeg trente faktisk i morges så jeg gjorde det med god samvittighet! Dag 4 av The 30 day shred unnagjort - og jeg er utrolig nok ikke like støl idag:D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ingenting er som å komme inn foran peisen med kakao etter en sånn aktivitetsdag!:) høres ut som en veldig kjekk dag!

Flink du er som finner på slike ting, jeg er så pysete med lillegutt på 10 uker. Alt i snegletempo:p bare å gå på shoppingsenteret er "skummelt" for meg:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Måtte starte på nytt med 30day i dag. Måtte slutte sist siden jeg ble syk. Gruer meg til å være støøøl i morgen :(
 
Er jo litt godt å være stiv og støl og, da vet du at du har trent godt:) men alt med måte selvfølgelig, er jo en fordel å kunne bevege seg:p

Vi har nå gått på tur 2,5 time!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dag 1 level 2!!! og jeg trodde level 1 var hard!!! steike, gruer meg nesten litt til dag 2 av level 2:phihi men det varer bare 20 min så når jeg tror jeg dauer er det over:D
 
Ingenting er som å komme inn foran peisen med kakao etter en sånn aktivitetsdag!:) høres ut som en veldig kjekk dag!

Flink du er som finner på slike ting, jeg er så pysete med lillegutt på 10 uker. Alt i snegletempo:p bare å gå på shoppingsenteret er "skummelt" for meg:p


Sent from my iPhone using BV Forum
Kan skrive under på at å gå på shoppingsenteret med en på 6 år ,en på 5, en på 3 ,og en på 2 mndr er hakke skumlere....hehehe:p
 
Kan skrive under på at å gå på shoppingsenteret med en på 6 år ,en på 5, en på 3 ,og en på 2 mndr er hakke skumlere....hehehe:p


Haha, ja det TROR jeg på:) 4 barn på shoppingsenteret er en utfordring kan jeg se for meg:p haha.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dag 1 level 2!!! og jeg trodde level 1 var hard!!! steike, gruer meg nesten litt til dag 2 av level 2:phihi men det varer bare 20 min så når jeg tror jeg dauer er det over:D
Really?? Huff... Jeg skal ta dag 6 idag så level 2 nærmer seg med stormskritt... Men vi er flinke!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ingenting er som å komme inn foran peisen med kakao etter en sånn aktivitetsdag!:) høres ut som en veldig kjekk dag!

Flink du er som finner på slike ting, jeg er så pysete med lillegutt på 10 uker. Alt i snegletempo:p bare å gå på shoppingsenteret er "skummelt" for meg:p


Sent from my iPhone using BV Forum
Alt til sin tid:) Var ikke rundt og spratt så mye med førstemann men for det første har kroppen kommet seg mye raskere denne gangen, og for det andre er det MER pes å være inne en hel dag enn å finne på noe med Mr. Duracell som er min 2,5 åring;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jippi! Klarte å motivere meg til å gjennomføre idag også, selv jeg egentlig bare ville rett opp i sofaen og spise smågodt;) Dag 7 - check!

(Nå blir det sofa og smågodt likevel, men med litt bedre samvittighet:p)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bra jobbet!!

Vi har gått lang tur på 2,5 time i dag, med masse oppoverbakker! Var svett & god når jeg kom hjem:) Digg!




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, dere som har flere barn, hvordan klarer dere å balansere tiden deres mellom de?:) er jo en treningsøkt i seg selv kan jeg se for meg:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, dere som har flere barn, hvordan klarer dere å balansere tiden deres mellom de?:) er jo en treningsøkt i seg selv kan jeg se for meg:p


Sent from my iPhone using BV Forum
Det går faktisk veldig fint. Lillebror får masse kos på dagtid når storebror er i bhg, og på ettermiddagen får storebror mest. Ofte deler vi oss litt da, men jeg føler jeg får lekt masse med storebror i timene etter bhg, før leggetid:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, dere som har flere barn, hvordan klarer dere å balansere tiden deres mellom de?:) er jo en treningsøkt i seg selv kan jeg se for meg:p


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg trener når minsten ligger i vippestolen å ser på :p hun blir underholdt av at jeg sliter:) så går jeg turer med alle eller leker med de, trening å spille ball òg!;) Rart med det, men man får liksom en rutine og blir enormt effektiv av mange barn:D
 
2 turer øs pøs i dag:) oppdaget at regntrekket som tilhører vognen ikke var det beste, ingen beskyttelse i vognåpningen. så har allerede kjøpt nytt!:) så nå er vi klar for all regnet som er spådd imorra og flomvarselet som er kommet for imorra :)

Hvordan går treningen?!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
dag 3nivå 2, i dag va det tungt!!! men fullført før kl 10:)
Flinkis! Jeg er ferdig med dag 10 av Level 1 nå (uten manualer idag riktignok for vi er hos mamma og pappa i helgen og jeg tok dem ikke med. Men jeg fullførte uansett og det er jeg stolt av for det hadde vært veldig enkelt å ta en "velfortjent pause" i helgen. Pushups, situps, knebøy og jumping jacks fungerer utmerket selv uten manualer;) )

Level 2 imorra! *gruer meg litt*


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp