Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hør hør Vi har vært ute på aktivitetsdag i et skogholt i nærheten idag, med broren min pluss familie. Natursti, aking og kakespising utenfor en stor lavvo. Først regn og så sykt våt snø som lavet ned. Riiimelig kaldt i gummistøvler og med lillebror på 10 uker i sele på magen og paraply... Da var det ganske digg å komme seg inn foran peisen og kose seg med kakao! Og det ble både lasagne med hjemmebakt foccacia og fastelavnsboller idag:/ MEN jeg trente faktisk i morges så jeg gjorde det med god samvittighet! Dag 4 av The 30 day shred unnagjort - og jeg er utrolig nok ikke like støl idagVært flink å gå tur både i går og i dag. 2 turer i dag å gå tur er virkelig balsam for sjelen, nyter det uansett vær!! Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær Hihi.
Sent from my iPhone using BV Forum
Kan skrive under på at å gå på shoppingsenteret med en på 6 år ,en på 5, en på 3 ,og en på 2 mndr er hakke skumlere....heheheIngenting er som å komme inn foran peisen med kakao etter en sånn aktivitetsdag! høres ut som en veldig kjekk dag!
Flink du er som finner på slike ting, jeg er så pysete med lillegutt på 10 uker. Alt i snegletempo bare å gå på shoppingsenteret er "skummelt" for meg
Kan skrive under på at å gå på shoppingsenteret med en på 6 år ,en på 5, en på 3 ,og en på 2 mndr er hakke skumlere....hehehe
Really?? Huff... Jeg skal ta dag 6 idag så level 2 nærmer seg med stormskritt... Men vi er flinke!!!Dag 1 level 2!!! og jeg trodde level 1 var hard!!! steike, gruer meg nesten litt til dag 2 av level 2hihi men det varer bare 20 min så når jeg tror jeg dauer er det over
Alt til sin tid Var ikke rundt og spratt så mye med førstemann men for det første har kroppen kommet seg mye raskere denne gangen, og for det andre er det MER pes å være inne en hel dag enn å finne på noe med Mr. Duracell som er min 2,5 åringIngenting er som å komme inn foran peisen med kakao etter en sånn aktivitetsdag! høres ut som en veldig kjekk dag!
Flink du er som finner på slike ting, jeg er så pysete med lillegutt på 10 uker. Alt i snegletempo bare å gå på shoppingsenteret er "skummelt" for meg
Det går faktisk veldig fint. Lillebror får masse kos på dagtid når storebror er i bhg, og på ettermiddagen får storebror mest. Ofte deler vi oss litt da, men jeg føler jeg får lekt masse med storebror i timene etter bhg, før leggetidJa, dere som har flere barn, hvordan klarer dere å balansere tiden deres mellom de? er jo en treningsøkt i seg selv kan jeg se for meg
Jeg trener når minsten ligger i vippestolen å ser på hun blir underholdt av at jeg sliter så går jeg turer med alle eller leker med de, trening å spille ball òg! Rart med det, men man får liksom en rutine og blir enormt effektiv av mange barnJa, dere som har flere barn, hvordan klarer dere å balansere tiden deres mellom de? er jo en treningsøkt i seg selv kan jeg se for meg
Flinkis! Jeg er ferdig med dag 10 av Level 1 nå (uten manualer idag riktignok for vi er hos mamma og pappa i helgen og jeg tok dem ikke med. Men jeg fullførte uansett og det er jeg stolt av for det hadde vært veldig enkelt å ta en "velfortjent pause" i helgen. Pushups, situps, knebøy og jumping jacks fungerer utmerket selv uten manualer )dag 3nivå 2, i dag va det tungt!!! men fullført før kl 10