Har du trent i dag?

I dag er jeg oppi 16000 skritt hittil:) vi har vært heldig å ha fint vær, så fantastisk deilig å være ute:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Endelig kan jeg også svare JA på det spørsmålet!:D Jeg begynte på the 30 day shred idag, og ble veldig glad for å oppdage at det ikke var så ille som jeg hadde fryktet å trene igjen. Måtte ta push-ups på knærne da, har jo ikke trent på ett år... Men så DIGG å være igang! Hurra!

Endelig kan jeg også svare JA på det spørsmålet!:D Jeg begynte på the 30 day shred idag, og ble veldig glad for å oppdage at det ikke var så ille som jeg hadde fryktet å trene igjen. Måtte ta push-ups på knærne da, har jo ikke trent på ett år... Men så DIGG å være igang! Hurra!

Hurra!! Måtte også begynne på knærne når jeg var i gang igjen gitt. Men det går heldigvis fort fremover! :)

app'en

Dag seks av 30 day shred og jeg føler det går lettere, er sterkere og mer fleksibel! Heeerlig! kjenner hvorfor styrketrening er nyttig;) gleder meg til å se tegn til muskler i overkroppen! Godt å føle mer energi! :D

Så flinke dere er:)

I dag er det øs pøs her, men vi skal snart ut på tur! Deilig å ha en treg morgen der vi går i pysjen lenge!:)

• Liker
Reactions: Sam
Husarbeid på meg i dag:p skal få til trening litt senere på dagen! :)

Her blir det et par korte turer med vogna i dag, men redd jeg ikke rekker mer enn det. Mye å gjør gitt. Håper å snike inn i ei trening likevel :)

app'en

Dag 2 av 30 day shred unnagjort etter levering i bhg og tur med hunden. Ferdig trent kl.10!! Sjukt stolt:D ...og begynner å bli seriøst støl... Usikker på om jeg kommer til å gjennomføre i helgen, er liksom litt kleint å gjøre det foran mann og storebror:/ Men skal prøve. Det beste for å komme seg ut av stølheten er jo å trene det bort...

Etter noen runder med shred går stølheten vekk:) mannen likte forresten se på;) eg er klar for dag syv i morgen og føler meg tipp topp!!!

Godt jobbet!!! :D

Har gått to turer i dag, gått ca 17000 skritt :)
Flink!! Jeg har aldri testa skritteller før så vet liksom ikke hvor mye som skal til. Men vet at andre har jobbet litt for å klare 10.000 om dagen så du er jo superflink:)

Etter noen runder med shred går stølheten vekk:) mannen likte forresten se på;) eg er klar for dag syv i morgen og føler meg tipp topp!!!
Ja jeg får prøve å bare kjøre på etter frokost imorgen (eller før?). Hjalp ikke på formen med deilig middag inkl rødvin og hjemmebakt foccacia ikveld, etterfulgt av sjokolade... (!)

• Liker
Ja jeg får prøve å bare kjøre på etter frokost imorgen (eller før?). Hjalp ikke på formen med deilig middag inkl rødvin og hjemmebakt foccacia ikveld, etterfulgt av sjokolade... (!)

Hihi, ble litt sjokolade her og;)

Ferdig trent før kl.09 idag! Hva skjer! (Stolt) :D - dag 3, check

• Liker
Day 7 ! I dag ble til og med mannen med:D han synes det var utfordrene og god trening,tror han ble imponert:) nå gjør jeg alle øvelsene fult ut,dype knebøy og full guffe:) jippi!

Day 7 ! I dag ble til og med mannen med:D han synes det var utfordrene og god trening,tror han ble imponert:) nå gjør jeg alle øvelsene fult ut,dype knebøy og full guffe:) jippi!
Det blir artig med level 2 da... Har du sett på den enda? Er den veldig annerledes?

Den er tyngre og mer avansert! men det skal vi visst takle etter nivå 1;)

Back
Topp