Håpet om kjærlighetsbarnet ❤

Jeg som starta så forsiktig på forumet her. Så starta jeg januartråd nå liksom. Hihi.. håper jeg greier å holde følge med det som skjer og være en god støtte for de som melder seg inn i den. Det er en fin gjeng med damer her inne og jeg håper sånn at flest mulig lykkes.

Jeg har hentet ut Progynova og tenker at jeg kanskje bør hente ut de andre medisinene også snart. Med tanke på jul og alt styr rundt det, så er det nok lurt å være tidlig ute. Jeg orker ikke å stresse rundt sånn i siste sekund.

Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til sprøytene denne runden. Nå som jeg har erfart at både Menopur og Fyremadel kan være kronglete å ta. Jeg likte aller best Gonal og Ovitrelle av alle medisiner jeg har rukket å prøve. De er så fine små nåler og går så greit å sette. Spent på hvordan Gonapeptyl er. Den har jeg ikke hatt før.

Er ganske så spent på hvordan kroppen reagerer på den her runden. Jeg er bare så utrolig glad for at jeg slipper den fæle Synarela sprayen. Den var fullstendig ubrukelig og jeg tror den egentlig bare ødela hele forsøket. Er det ikke rart hvor utrolig forskjellige vi alle er? For noen er kanskje Synarela det som gjør at det fungerer. Håper at det de har valgt for meg denne gangen er det som skal til for å lykkes med min sære kropp. Takknemlig for at de vil prøve ut nye ting og ikke bare kjører på med standard opplegg.
 
Jeg som starta så forsiktig på forumet her. Så starta jeg januartråd nå liksom. Hihi.. håper jeg greier å holde følge med det som skjer og være en god støtte for de som melder seg inn i den. Det er en fin gjeng med damer her inne og jeg håper sånn at flest mulig lykkes.

Jeg har hentet ut Progynova og tenker at jeg kanskje bør hente ut de andre medisinene også snart. Med tanke på jul og alt styr rundt det, så er det nok lurt å være tidlig ute. Jeg orker ikke å stresse rundt sånn i siste sekund.

Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til sprøytene denne runden. Nå som jeg har erfart at både Menopur og Fyremadel kan være kronglete å ta. Jeg likte aller best Gonal og Ovitrelle av alle medisiner jeg har rukket å prøve. De er så fine små nåler og går så greit å sette. Spent på hvordan Gonapeptyl er. Den har jeg ikke hatt før.

Er ganske så spent på hvordan kroppen reagerer på den her runden. Jeg er bare så utrolig glad for at jeg slipper den fæle Synarela sprayen. Den var fullstendig ubrukelig og jeg tror den egentlig bare ødela hele forsøket. Er det ikke rart hvor utrolig forskjellige vi alle er? For noen er kanskje Synarela det som gjør at det fungerer. Håper at det de har valgt for meg denne gangen er det som skal til for å lykkes med min sære kropp. Takknemlig for at de vil prøve ut nye ting og ikke bare kjører på med standard opplegg.
Takk for at du startet januar-tråden ❤️❤️ Gleder meg til å følge deg ❤️
 
Tatt Progynova i 4 dager nå. Virker som om jeg tåler dem bra. Stabil i humør og formen er helt fin. Rake motsetning til Synarela driten. Jeg krysser fingrene for at det fortsetter sånn. Kanskje det her er runden der ting går bra?
 
Hmm.. nå har jeg ordentlig ømme pupper. Det er vel sikkert på grunn av Progynova det da. Så da slapp jeg ikke helt unna bivirkninger da. Er ikke verre enn å gå på Cyclogest da. Så dette skal jeg takle greit.
 
Mensen er i full gang. Smerter fra h... og slapp i formen. Typisk. Jeg lette som en tulling og fant tilslutt vakttelefon nummer til klinikken. Så da skal jeg ringe når de åpner vakta klokka 8 i kveld. Så er det vel i gang med sprøyte i kveld klokka 22 da. Spennende å se hvordan det går denne gangen. Jeg vet ikke om jeg skulle tatt ny prognova tablett etter at jeg kastet opp i går kveld. Men orket ikke, ville bare sove. Hadde allerede begynt å blø, så jeg visste at det var siste tabletten. Regner ikke med at den siste pilla gjør så stor forskjell. Har tatt alle de andre til rett tid.

Jeg er litt urolig for hvordan kontroll blir siden jeg nå starter opp midt i helg. Men forhåpentligvis ordner det seg det også. De har vel en plan på det meste der på klinikken.
 
Dag 4 med Menopur og nå kjenner jeg at det jobber inni der. Jippi sier jeg egentlig. Sånn kjente jeg ikke sist da det ble mindre egg. Dette er mer sånn som første runden da jeg fikk 11 egg ut. Jeg har en sterk mistanke om at Synarela rota til alt og bremset utvikling av egg.

Har fått time for kontroll mandag. Så da går det nok bra. Jeg bare håper jeg slipper stress nå med å skaffe medisin.
 
Nå sprenger det i eggstokkene. Shit.. var det sånn første gangen tro? Det er ikke direkte vondt enda, men det er definitivt noe som skjer. Begynner å kjennes ut som rett før jeg får eggløsning nå. Så var nok helt sikkert på tide å ta Fyremadel i dag ja. Nå føler jeg meg mye mer optimistisk for uttaket. Jeg har en bra følelse på at det blir egg denne runden. Så får vi bare håpe den vanvittige cocktailen av trigger med både Ovitrelle og Gonapeptyl vil gjøre bra for modningen. Da er det jo faktisk håp! Må bare ikke få for mye forhåpninger nå da. Veien fra himmel til helvette er temmelig tynn. Så nå er det bare å holde ut og se hva som skjer.
 
Nå begynner det å bli ordentlig ubehagelig og ikke tvil om at noe skjer. Det føles trangt inni der. Dag 8 nå. Utrolig spent på kontrollen nå. Det må jo ha skjedd masse inni der.
 
Da blir det uttak på fredag. Det var definitivt mer egg nå enn forrige gang. Så nå har jeg håp. ❤
 
Da blir det uttak på fredag. Det var definitivt mer egg nå enn forrige gang. Så nå har jeg håp. ❤
Så spennende! Håper gullegget ligger der inne og venter ❤️
 
5 embryo! Vi har 5 små som jeg håper så mye på at de overlever helgen. Vi får ny oppdatering på mandag og så blir det innsett på tirsdag om alt ser bra ut. Herregud så mange har vi aldri hatt! Det må være et bra tegn. Jeg vil at de skal overleve sånn at vi får sjans til å få baby! Jeg tror ikke jeg får slappe av så mye denne helgen.
 
Ruger på et perfekt 4-dagers embryo. ❤
Jeg fikk se video av utviklingen og greier. Var helt utrolig å se på. Lille knøttet vårt. Dette var vesentlig mye bedre enn det som ble satt inn sist. Jeg håper dette klorer seg fast.
 
Ruger på et perfekt 4-dagers embryo. ❤
Jeg fikk se video av utviklingen og greier. Var helt utrolig å se på. Lille knøttet vårt. Dette var vesentlig mye bedre enn det som ble satt inn sist. Jeg håper dette klorer seg fast.
Krysser fingrene for at du sitter med positiv test veldig snart! :Heartred
 
Cyclogest er noe herk! Jeg hater den! Blææææhhh.. måtte bare få det ut. Jeg er så kvalm! Det blir jo bare verre og verre føles det som. Alt for tidlig for at det er lille embis som gjør dette her. Jeg takler det om det er baby på gang. Men å gå gjennom dette her uten å engang vite at det blir noe resultat.. blæææææææh!
 
Jeg trodde ikke jeg skulle bli den som satt og så på andre sine tester og søkte i gamle tråder om når folk testa positivt. Men her sitter jeg og bare vrir meg i spenning. Det er sååå skummelt! Det kommer opp streker nå på 9 dpo. Det er sinnsykt svake streker da, men det ER noe der som gir utslag på testene. Jeg har ubehagelige murringer i området rundt livmor nå. Jeg går og er småkvalm av og på og synes det er litt annerledes enn forrige forsøket, men kan liksom ikke helt sette fingeren på hva som er annerledes.

Jeg merker en ting da. Jeg blir kvalm av sjokolade! Jeg som er det verste sjokolade monsteret i verden! Altså jeg har nesten ikke greid meg uten sjokolade før og nå var det ikke så veldig fristende. Jeg har mer lyst på tomat med salt på.

Håper ikke det er Ovitrelle som plutselig henger igjen dritlenge hos meg. Det gjorde det ikke de første gangene. Da var det ute etter 8-9 dager. Men kan det være forskjellig fra gang til gang?
 
9 dpo kveld.
I dag tidlig fikk jeg ikke synlig på bilde.
 

Vedlegg

  • 20220123_181323.jpg
    20220123_181323.jpg
    2 MB · Visninger: 113
Spennende :nailbiting: Krysser fingrene!
 
Jeg driver meg selv til vanvidd med de her testene. Haha uff at jeg ikke bare kan la det ligge da.
Jeg tok og la begge testene side om side og tok bilde. Fiksa på fargene sånn at det ble like synlig på bilde som i virkeligheten. Det er uten tvil sterkere test på ettermiddagen/kvelden. Jeg gru-gleder meg til i morgen tidlig. Er så redd for at streken plutselig er borte i morgen. Samtidig så spent på om det er noe sterkere. Får ikke sove sånn som jeg overtenker alt. Haha
 

Vedlegg

  • 20220124_005604.jpg
    20220124_005604.jpg
    2,8 MB · Visninger: 102
Last edited:
10 dpo og utvilsomt positiv test godt innafor tiden. Nå var det ikke vanskelig å få bilde av den i det hele tatt. Jeg er gravid!! ❤❤
 

Vedlegg

  • 20220124_073906.jpg
    20220124_073906.jpg
    2,6 MB · Visninger: 153
Back
Topp