For et styr det ble i går. Herregud.. Jeg hadde ikke henta ut noe mer sprøyter til etter kontrollen og trodde det skulle gå bra å få tak i mer. Men neida. Da jeg kom på apoteket og ville ha bemfola så hadde de ingenting til meg. Jeg prøvde å ringe Hausken, men de hadde stengt telefon. Apoteket ringte rundt for meg og ingen andre hadde noe heller. "Hva med Gonal-F da? Kan du høre med klinikken om du kan gå over til det?" Ja jeg kan høre med dem sa jeg og stressa verre enn verst.
Sendte melding til Hausken i portalen og ba samboeren min om å vente med å kjøre noe sted. Endelig så ringte telefon. Da fikk jeg beskjed om å komme til egguttak på tirsdag. Jeg fikk forklart problemet med å skaffe bemfola og hva apoteket hadde foreslått. Så fakset hun ny resept til meg til apoteket. Så da må jeg lære meg ny type sprøyte igjen da. Men denne ser jo ikke så veldig vanskelig ut da. Vri til riktig dose og trykk inn og fjern spissen fordi sprøyta skal brukes på nytt.
Jeg har regna ut at jeg nå har stukket meg selv 13 ganger om vi ikke teller det ekstra stikket første gangen.