Håpet om kjærlighetsbarnet ❤

10 dpo og utvilsomt positiv test godt innafor tiden. Nå var det ikke vanskelig å få bilde av den i det hele tatt. Jeg er gravid!! ❤❤

Gratulerer så mye ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Ingen tvil her. Siden du holder på å sammenligne skal jeg si at dette var definitivt sterkere enn min 10dpo. Krysser alt for at den holder fast ❤️

10 dpo og utvilsomt positiv test godt innafor tiden. Nå var det ikke vanskelig å få bilde av den i det hele tatt. Jeg er gravid!! ❤❤

Hipp hurra!! Gratulerer:love017

Jeg tror jeg er litt forsiktig med følelsene mine og litt avventende enda. Det føles uvirkelig at vi skal ha greid det nå. Jeg er livredd for å miste det lille frøet inni der. Lurer på når jeg skal forstå på ordentlig at det skjer. Akkurat nå holder jeg omtrent pusten og venter på neste test for å se om det fortsatt stiger.

11 dpo.
Nå tok jeg en test med 25 i sensitivitet og den ble positiv før tiden gikk ut. Det må da love godt?
Ser så vidt streken da, så kan ikke være voldsomt med hcg da. Men forhåpentligvis nok.

Vedlegg

• 20220125_064710.jpg
    20220125_064710.jpg
    1,3 MB · Visninger: 159
OMG! For en stigning fra i går! Dette her må jo bli baby av. Jeg er fristet til å ta den digitale testen jeg har liggende. Men tenkte å vente et par dager til sånn at jeg er helt sikker på å få positiv på den. Dette er jo tross at ganske sensitive strimmeltester. Jeg har noen vanlige fra Normal som jeg vil ha god strek på før jeg brenner av den digitale.

Vedlegg

• 20220126_072455.jpg
    20220126_072455.jpg
    1,5 MB · Visninger: 185
Gratulerer :)
Jeg fikk positiv digital 10 DPO alle tre innsetta som festa seg :)
Så den slår ut nå. Det hjalp meg og se det stå husker jeg. Og se at det skifta til 2-3 og 3+.
Fikk vel 2-3 rundt menstid siste to innsett og 3+ rett før jul.
3+ var ekstremt godt og få husker jeg :Heartred
Bare vent og se hvor godt det er og se at det stiger
:wav

Savner spenninga kjenner jeg. Håper på søsken en dag. Og håper den veien blir kortere enn første var.

OMG! For en stigning fra i går! Dette her må jo bli baby av. Jeg er fristet til å ta den digitale testen jeg har liggende. Men tenkte å vente et par dager til sånn at jeg er helt sikker på å få positiv på den. Dette er jo tross at ganske sensitive strimmeltester. Jeg har noen vanlige fra Normal som jeg vil ha god strek på før jeg brenner av den digitale.
Veldig fin test, en digital vil garantert slå ut nå :Heartred

For en test ❤️❤️ Gratulerer så mye ❤️❤️

Knallfine tester :Heartred gratulerer!

Nå tror jeg at den digitale blir tatt snart. Jeg har overnattet hos mor til samboeren fordi han jobber nattevakt. Jeg skal kjøre og hente han på jobb og jeg venter med å gå på do til vi er hjemme. :hilarious:

Tenker jeg ringer klinikken etterpå og forteller resultat av test. Herregud jeg er gravid! Jeg forstår det ikke enda.

Jadda! 2-3 faktisk! Herregud jeg har høyt nivå av hcg. Jeg har egentlig test dag i morgen!

Vedlegg

• 20220128_082303.jpg
    20220128_082303.jpg
    986,9 KB · Visninger: 112
Gratulerer med digital :)
Fikk 2-3 fort jeg også. Fikk 1-2 10 DPO og 2-3 litt etterpå.
2-3 skal komme rundt menstid. Rar telling på dem synes jeg.

5+0 ❤❤

Jeg kan ikke tro at jeg faktisk er gravid nå!
Men kroppen sier veldig tydelig ifra at jeg er det. Så det er jo egentlig ikke noe å lure på. Jeg er så utrolig trøtt og sliten. Jeg kunne sovet døgnet rundt om jeg fikk. Jeg sovner i sofa og jeg legger meg tidlig på kvelden og sover til ungene skal på skolen. Sender dem ut døra og sovner igjen. Jeg føler jeg ikke får gjort noe som helst hjemme. Det retter seg nok helt sikkert.

Jeg skal nyte hvert øyeblikk av dette svangerskapet uansett hvor trøtt jeg måtte bli. Jeg er så utrolig takknemlig og glad for at det gikk denne gangen. Gleder meg veldig til alt som venter nå. Ultralyd og alt som må kjøpes inn. Jeg er så spent på hvem som vokser og gror inni magehuset mitt. ❤❤ Jeg gleder meg sånn til å få se samboeren min med babyen vår.

Så koselig, gratulerer igjen, 5+0 er jo den første store milepælen :Heartred:Heartred

Den digitale med ukesindikator har sensitivitet på 10, så den slår ut veldig tidlig. Kjøpte en to-pakning selv, tok den første 11 dpo, og den siste ventet jeg til 6+0 for å få 3+, men hadde sikkert fått det en del tidligere :hilarious:

6+2 ❤❤

Det er fortsatt litt uvirkelig at jeg er gravid. Jeg har hatt mye angst for å miste denne uka. Men enn så lenge så har jeg håp om at det her går bra. Jeg er så spent på ultralyd. Jeg skal dit når jeg er 7+3, så er jo ikke lenge til. Jeg gruer meg og gleder meg samtidig. Er så redd for å få beskjed om at det ikke er noe hjerte som banker. Samtidig så håper jeg at vi får se liten bønne og får beskjed om at alt er i orden. Jeg tror jeg trenger å få se det før jeg greier å tro på at jeg har en liten bønne inni der som vokser og gror. Så mye følelser og så mye tanker. Innimellom vet jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av alt. Da er samboeren god å ha. ❤

7+2 ❤
I morgen er det ultralyd. Jeg er så nervøs og spent at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg bare håper så inderlig at det er liv og at alt går bra.

Lykke til ❤️❤️

Så spennende og lese og følge med, og gratulerer så mye. Krysser fingrene for ultralyden :Heartred

Back
Topp