Kjære deg...
Tenker på deg Klem
Tenker på deg Klem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har nå gått på Q10 en stund fordi flere anbefaler det med tanke på egg kvalitet. Men jeg begynner jammen meg å lure på om jeg kanskje burde gått fast på det. Fyttigrisen! Jeg har plutselig mer energi og føler meg bedre enn jeg har vært på flere år! Jeg har plutselig krefter til å fungere sånn som jeg har sett andre fungere! Jeg har jo lurt på om det var noe galt med meg og om jeg hadde en form for utmattelses syndrom, men fikk jo ikke det til å stemme helt heller.
Jeg har fått fikset og ordnet masse og har mer energi til ungene mine. Mer tålmodighet og blir ikke så fort lei og sliten. Samboeren merker det også. Han kommer hjem til striglet hus fordi jeg har kjeda meg og har vasket og rydda. Det er helt utrolig rart! Jeg har aldri greid å holde det gående sånn som det der før. Jeg setter det helt klart i sammenheng med Q10 tilskuddet. Det har blitt sånn gradvis etter at jeg begynte å ta det.
Jeg skal muligens på blodfortynnende nå neste forsøk og har lest at Q10 ikke bør tas samtidig. Det var noe dritt da, for jeg har ikke lyst til å kutte det ut når det tydeligvis påvirker meg såpass som det gjør. Men må jo bare det da hvis det kan ødelegge effekten av blodfortynnende. Håper jeg slipper å ta det. Alt avhenger av svarene fra sykehuset. Vi får vite om det var morkaken som sviktet eller ikke sånn mot slutten av August kanskje. Var det morkakesvikt så blir det blodfortynnende på meg. Krysser fingrene for at jeg slipper. Frister ikke så mye å måtte ta ekstra med sprøyter etter at jeg er ferdig med stimulering. Men må man, så må man.
Heisann. Så ikke dette svaret før nå. Jeg har ikke brukt den som er "riktig" type Q10 som blir anbefalt av andre her inne. Men det ser ut til å ha en effekt på meg uansett. Jeg har økt dosen da og tar litt mer enn det står man skal på pakka. Satser på at det veier opp for at det er den mindre effektive sorten. Hvis du blar deg et par sider bakover i Assistert gruppa så vil du finne tråd som omhandler Q10 og der står det hvilken type som er den riktige.Så utrolig flott effekt!! Kan du legge ved link til hvilken q10 du bruker? :-D må teste selv.
Jeg har satt inn to egg to ganger, og hadde ikke vært redd for og gjøre det igjen.
Husker jeg mista ene egget natta før tidlig ultralyd. Men hadde ikke vært redd for og gjøre det igjen.
Såå enig!Progynova er bæsj.. just saying. Jeg er mer ustabil enn en fyllik på sykkel i snøstorm. Altså det er jo helt latterlig. Tårer renner og jeg reagerer på alt. Jeg gleder meg til å bli ferdig med det. Haff.. glad for å ha hatt en sommer uten hormontull for denne runden blir nok knalltøff.