Krysser fingrene for at alle tre utvikler seg videre!3 embryo som lever i dag. Håper de overlever til mandag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at alle tre utvikler seg videre!3 embryo som lever i dag. Håper de overlever til mandag.
Det var tre fantastiske nyheter i et3 embryo som lever i dag. Håper de overlever til mandag.
Ruger på fine lille blasto og håper den graver seg godt fast. Nå har jeg satt første sprøyta med blodfortynnende. Helt okay å sette, men er noe drit at jeg må ta det helt til jeg er 12 uker på vei. Jeg vil helst over på tabletter, men får gjøre som de sier. Vil jo at denne lille skal få en god sjanse til å overleve. Jeg gleder meg til å begynne å lete etter tegn og teste. Det er så spennende!
Gratulerer som ruger, krysser alt jeg harRuger på fine lille blasto og håper den graver seg godt fast. Nå har jeg satt første sprøyta med blodfortynnende. Helt okay å sette, men er noe drit at jeg må ta det helt til jeg er 12 uker på vei. Jeg vil helst over på tabletter, men får gjøre som de sier. Vil jo at denne lille skal få en god sjanse til å overleve. Jeg gleder meg til å begynne å lete etter tegn og teste. Det er så spennende!
Jeg ser!!Kjempesvak strek på 9 dpo. Men så vidt mulig å få med på kamera. Må holde ut til i morgen og ikke brenne av test i kveld! Sammenlignet med forrige runde så hadde jeg akkurat sånn strek da også. Er så spennende at jeg tror jeg blir sprø!
Vis vedlegget 388368
Du kan jo prøve en vanlig en Jeg synes i grunnen det ikke er så stor forskjell på de som det påståsHaha jeg har vært rolig helt fram til nå. Herregud så spennende det her er. Tenk om Ovitrelle plutselig sitter igjen mye lengre denne gangen? Er 11 dager siden jeg tok den, så det er sånn akkurat på kanten hvis kroppen plutselig har bestemt seg for å tviholde på hcg da.
Synes da jeg ser bittelitt tydligere strek i dag enn i går når begge testene har tørket. Men er ganske så likt egentlig.
Herregud hjelp meg så jeg ikke brenner av test i kveld også. Jeg har så få av de tidlig testene og det er så lang tur til apoteket. Hvorfor i alle dager kjøpte jeg så mange av de vanlige strimlene med høyere sensitivitet? Jeg skulle hatt flere av de mest følsomme jo!
Fant bilderDu kan jo prøve en vanlig en Jeg synes i grunnen det ikke er så stor forskjell på de som det påstås
Ååååpååå, la den sitte nå!!!!Ettermiddag 10 dpo og svaaak strek på 25mlu test! Herregud jeg ser strek! Jeg er gravid sånn akkurat nå. Så får vi bare håpe den holder seg der og ikke bare er en kjemisk. Jeg håper med hele meg. Lille mirakel! Bli der til Mai!
Vis vedlegget 388433