Håpet om kjærlighetsbarnet ❤

Ruger på fine lille blasto og håper den graver seg godt fast. Nå har jeg satt første sprøyta med blodfortynnende. Helt okay å sette, men er noe drit at jeg må ta det helt til jeg er 12 uker på vei. Jeg vil helst over på tabletter, men får gjøre som de sier. Vil jo at denne lille skal få en god sjanse til å overleve. Jeg gleder meg til å begynne å lete etter tegn og teste. Det er så spennende!

Ruger på fine lille blasto og håper den graver seg godt fast. Nå har jeg satt første sprøyta med blodfortynnende. Helt okay å sette, men er noe drit at jeg må ta det helt til jeg er 12 uker på vei. Jeg vil helst over på tabletter, men får gjøre som de sier. Vil jo at denne lille skal få en god sjanse til å overleve. Jeg gleder meg til å begynne å lete etter tegn og teste. Det er så spennende!

Gratulerer som ruger ❤️

Gratulerer som ruger, krysser alt jeg har :Heartred

Gratulerer som ruger :)
Jeg satte sprøyter til jeg var 15 uker, og det ble en vane og sette de husker jeg.

8 dpo og det jobbes inni magen. Jeg bladde meg tilbake i dagboka for å se. Det stemmer med tiden fra sist runde som var vellykket. Jeg tok en tidlig test for å se om det er noe mer Ovitrelle igjen i systemet. Svaaak strek som ikke kommer med på bilder. 9 dpo testa jeg positiv sist og fikk sterkere på 10 dpo. Så nå begynner det jo å bli spennende her. Jeg er ikke så stressa denne gangen, nå er jeg mest spent.

Det går forbausende bra å ta klexane. Jeg stikker og får i meg den hver kveld før jeg legger meg. Bittelitt ubehag på stikkested, men det går fort over. Så da tåler jeg iallefall innholdet i sprøytene. :laughing002

Det gjør vondt i eggstokkene mine igjen plutselig. :oops: Kan det være tegn på hcg som er på opptur? Småkvalm og rar. Jeg er så utrolig spent på å teste videre nå. Håper det ikke er Cyclogest som lurer meg. Skriver ned i dagboka mest bare for å huske når hva skjedde sånn til senere. Jeg er så glemsk at det er jo borte fra hukommelsen 2 dager etter hvis jeg ikke skriver ned alt med en gang.

Kjempesvak strek på 9 dpo. Men så vidt mulig å få med på kamera. Må holde ut til i morgen og ikke brenne av test i kveld! :facepalm: Sammenlignet med forrige runde så hadde jeg akkurat sånn strek da også. Er så spennende at jeg tror jeg blir sprø! :laughing002
20220909_044543.jpg

Haha jeg har vært rolig helt fram til nå. Herregud så spennende det her er. Tenk om Ovitrelle plutselig sitter igjen mye lengre denne gangen? Er 11 dager siden jeg tok den, så det er sånn akkurat på kanten hvis kroppen plutselig har bestemt seg for å tviholde på hcg da. :oops: :laughing002
Synes da jeg ser bittelitt tydligere strek i dag enn i går når begge testene har tørket. Men er ganske så likt egentlig.

Herregud hjelp meg så jeg ikke brenner av test i kveld også. Jeg har så få av de tidlig testene og det er så lang tur til apoteket. :laughing002 Hvorfor i alle dager kjøpte jeg så mange av de vanlige strimlene med lavere sensitivitet? Jeg skulle hatt flere av de mest følsomme jo!

*redigert. Ser jeg sa høyere sensitivitet, men mente lav. De slår jo ut senere.

Last edited:
Haha jeg har vært rolig helt fram til nå. Herregud så spennende det her er. Tenk om Ovitrelle plutselig sitter igjen mye lengre denne gangen? Er 11 dager siden jeg tok den, så det er sånn akkurat på kanten hvis kroppen plutselig har bestemt seg for å tviholde på hcg da. :oops: :laughing002
Synes da jeg ser bittelitt tydligere strek i dag enn i går når begge testene har tørket. Men er ganske så likt egentlig.

Herregud hjelp meg så jeg ikke brenner av test i kveld også. Jeg har så få av de tidlig testene og det er så lang tur til apoteket. :laughing002 Hvorfor i alle dager kjøpte jeg så mange av de vanlige strimlene med høyere sensitivitet? Jeg skulle hatt flere av de mest følsomme jo!
Du kan jo prøve en vanlig en ;) Jeg synes i grunnen det ikke er så stor forskjell på de som det påstås :)

Du kan jo prøve en vanlig en ;) Jeg synes i grunnen det ikke er så stor forskjell på de som det påstås :)
Fant bilder :)
Mener å huske at babyplan var 25 og den andre var tidligtest :)

Vedlegg

• B9F411B6-C9CA-431A-A599-F1ABD829DE81.jpeg
    B9F411B6-C9CA-431A-A599-F1ABD829DE81.jpeg
    210,2 KB · Visninger: 81
  • F26FDBA3-69F0-43EB-AE48-F83BCFB74525.jpeg
    F26FDBA3-69F0-43EB-AE48-F83BCFB74525.jpeg
    204,4 KB · Visninger: 86
Jeg skal holde ut til i morgen. Det blir spennende. Det var på 10 dpo sist gang at jeg faktisk så forskjell på testene og det gikk oppover. Jeg tør ikke juble for så svak strek og etter at jeg har hatt Ovitrelle sprøyte. De forrige rundene så gikk jo Ovitrelle raskt ut. Jeg fikk blendahvit vanlig test nå på 7 dpo. Sååå spennende!

Jeg brukte kun make sure 25mlu. Min erfaring var at 10mlu hadde dårlig farge og var ikke særlig mere følsom enn 25mlu.

Kveldens test på 13 dpo ga meg bittelitt håp. Dette er 25mlu test. Har fiksa litt på lys på bildet for å vise streken sånn som den så ut da vi så rett på testen.

Men er fortsatt helt vanvittig mye svakere enn alle andre sine tester. Så i morgen blir det blodprøve. Da får vi ordentlig svar og får vite om det er noe håp eller om det bare er å vente på blødning.

20220913_174708.jpg

Back
Topp