Heier så på de 7 eggene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enda ikke hørt noe fra dem. Står på jobb og håper bare de ikke ringer mens jeg holder på med et salg.
Ringer de etter at de har fryst ned noe? Eller ringer de når de ser hvor mye som er å fryse ned?
Enda ikke ringt. Da ringer de sikkert i morgen da. Regner ikke med de ringer mot kvelden liksom. Jeg er så spent på hvordan det har gått.
Jeg hadde uttak på torsdag.Når hadde du uttak? Her ringte de vel ettermiddag dag 5, tror jeg. Men kan fort ringe dagen etter frys også.
Kan hende st du må ringe dit. Er ikke aøltid de holder det de lover om å ringe tilbake med resultatJeg hadde uttak på torsdag.
Håper bare ikke de ringer når jeg er opptatt hos lege i morgen. Det hadde jo vært bare så utgjort typisk. På veien dit og hjem igjen så er jeg uten mobildekning et stykke også.
Nå fant jeg ut at jeg måtte verifisere meg med bank id på Crypho. Men da skal jeg kunne skrive med dem der iallefall. Kanskje jeg kan få resultater på Crypho om mobildekning skulle bli et problem.
Kan hende st du må ringe dit. Er ikke aøltid de holder det de lover om å ringe tilbake med resultat
Hurra!! Mulighet for baby der, daDer fikk jeg endelig svar! De ringte i det jeg var i bilen, men det gikk bra. 2 embryo på frys! Herregud 2!! Så bra resultat har vi aldri hatt før.
Alltid fått beskjed om å starte selv om jeg ikke får svar
Lykke til Er det bedre å sette sprøytene tidlig? Har alltid satt de på ettermiddagen selv. Hvordan blir det da på kontrolldag om man må øke dosen?Jeg fikk mensen i går og ringte inn. I dag tidlig ringte de meg. Fikk beskjed om å starte med sprøyta med en gang. De ville at jeg skulle ta det på morgenen istedenfor kveld sånn som jeg har pleid å gjøre. Fikk spurt litt sånn praktisk rundt det og fikk gode svar. Så da satte jeg sprøyta så fort vi hadde lagt på.
Rart å være i gang igjen. Merker ingenting til sprøyta og den gjorde ikke noe vondt. Det gikk liksom så alt for lett å sette den, så jeg må liksom tenke meg om en gang og bekrefte høyt til meg selv. Jo nå er jeg i gang og det gikk strålende.
Jeg spurte om dette her og fikk beskjed om at jeg skulle vente med å sette den på kontrolldagen. Jeg lurte da på om det ikke blir feil siden det bør tas til samme tid hver dag, men det var visst helt i orden.Lykke til Er det bedre å sette sprøytene tidlig? Har alltid satt de på ettermiddagen selv. Hvordan blir det da på kontrolldag om man må øke dosen?
Okei, interessant å vite. Må du på kontroll på dag 5 nå også? Jeg har også startet sent på fyremadel så hadde håpet de hadde kuttet ut den kontrollen på dag 5, ser ikke poenget med den ekstra turenJeg spurte om dette her og fikk beskjed om at jeg skulle vente med å sette den på kontrolldagen. Jeg lurte da på om det ikke blir feil siden det bør tas til samme tid hver dag, men det var visst helt i orden.
Jeg tar utgangspunkt i forrige runden og setter som planlagt den første kontrollen. Regner med at jeg ikke får begynne med Fyremadel med det samme. Forrige gang starta jeg ikke før på dag 10 med Fyremadel og hadde totalt 3 turer til ultralyd før uttak ble bestemt. Dosen med Pergoveris ble ikke noe justert på underveis.
Ja må på dag 5 nå også. Men det kan jo være greit. Vet jo aldri om kroppen plutselig bestemmer seg for å reagere på medisinene og jobbe fortere.Okei, interessant å vite. Må du på kontroll på dag 5 nå også? Jeg har også startet sent på fyremadel så hadde håpet de hadde kuttet ut den kontrollen på dag 5, ser ikke poenget med den ekstra turen
Okei, neida kan jo aldri være sikker daJa må på dag 5 nå også. Men det kan jo være greit. Vet jo aldri om kroppen plutselig bestemmer seg for å reagere på medisinene og jobbe fortere.