Håpet om kjærlighetsbarnet ❤

Enda ikke hørt noe fra dem. Står på jobb og håper bare de ikke ringer mens jeg holder på med et salg. :biggrin

Ringer de etter at de har fryst ned noe? Eller ringer de når de ser hvor mye som er å fryse ned?

Enda ikke hørt noe fra dem. Står på jobb og håper bare de ikke ringer mens jeg holder på med et salg. :biggrin

Ringer de etter at de har fryst ned noe? Eller ringer de når de ser hvor mye som er å fryse ned?

Det må vel være et fint tegn! De ringte meg etter de hadde fryst ned. :)

Enda ikke ringt. Da ringer de sikkert i morgen da. Regner ikke med de ringer mot kvelden liksom. Jeg er så spent på hvordan det har gått.

Enda ikke ringt. Da ringer de sikkert i morgen da. Regner ikke med de ringer mot kvelden liksom. Jeg er så spent på hvordan det har gått.

Når hadde du uttak? Her ringte de vel ettermiddag dag 5, tror jeg. Men kan fort ringe dagen etter frys også.

Når hadde du uttak? Her ringte de vel ettermiddag dag 5, tror jeg. Men kan fort ringe dagen etter frys også.
Jeg hadde uttak på torsdag.
Håper bare ikke de ringer når jeg er opptatt hos lege i morgen. Det hadde jo vært bare så utgjort typisk. På veien dit og hjem igjen så er jeg uten mobildekning et stykke også.

Nå fant jeg ut at jeg måtte verifisere meg med bank id på Crypho. Men da skal jeg kunne skrive med dem der iallefall. Kanskje jeg kan få resultater på Crypho om mobildekning skulle bli et problem.

Jeg hadde uttak på torsdag.
Håper bare ikke de ringer når jeg er opptatt hos lege i morgen. Det hadde jo vært bare så utgjort typisk. På veien dit og hjem igjen så er jeg uten mobildekning et stykke også.

Nå fant jeg ut at jeg måtte verifisere meg med bank id på Crypho. Men da skal jeg kunne skrive med dem der iallefall. Kanskje jeg kan få resultater på Crypho om mobildekning skulle bli et problem.
Kan hende st du må ringe dit. Er ikke aøltid de holder det de lover om å ringe tilbake med resultat :p

Kjenner på mens murring og håper det starter snart. Kjipt om det starter på 17. Mai da. Jeg blir så fort usikker. Jeg skal starte på dag 2 med sprøyter i følge planen. Hva om jeg ikke får tak i dem før jeg må starte med sprøytene? Starter man bare da? Jeg tenker jo at det gjør man nok, og så bare legger de datoer inn i systemet sitt. Jeg skal jo uansett ikke dit på kontroll siden det er så lang reisevei. Får prøve å stresse ned. Jeg er så fæl til å jage meg selv opp over ingenting.

Progynova hjelper nok ikke på. Jeg har ikke blitt helt kokko denne gangen da heldigvis, men merker jo at jeg er litt mer usikker og urolig psykisk.

Alltid fått beskjed om å starte selv om jeg ikke får svar

Alltid fått beskjed om å starte selv om jeg ikke får svar

Jeg fikk mensen i går og ringte inn. I dag tidlig ringte de meg. Fikk beskjed om å starte med sprøyta med en gang. De ville at jeg skulle ta det på morgenen istedenfor kveld sånn som jeg har pleid å gjøre. Fikk spurt litt sånn praktisk rundt det og fikk gode svar. Så da satte jeg sprøyta så fort vi hadde lagt på.

Rart å være i gang igjen. Merker ingenting til sprøyta og den gjorde ikke noe vondt. Det gikk liksom så alt for lett å sette den, så jeg må liksom tenke meg om en gang og bekrefte høyt til meg selv. Jo nå er jeg i gang og det gikk strålende. :laughing002

Jeg fikk mensen i går og ringte inn. I dag tidlig ringte de meg. Fikk beskjed om å starte med sprøyta med en gang. De ville at jeg skulle ta det på morgenen istedenfor kveld sånn som jeg har pleid å gjøre. Fikk spurt litt sånn praktisk rundt det og fikk gode svar. Så da satte jeg sprøyta så fort vi hadde lagt på.

Rart å være i gang igjen. Merker ingenting til sprøyta og den gjorde ikke noe vondt. Det gikk liksom så alt for lett å sette den, så jeg må liksom tenke meg om en gang og bekrefte høyt til meg selv. Jo nå er jeg i gang og det gikk strålende. :laughing002
Lykke til :Heartred Er det bedre å sette sprøytene tidlig? Har alltid satt de på ettermiddagen selv. Hvordan blir det da på kontrolldag om man må øke dosen?

Lykke til :Heartred Er det bedre å sette sprøytene tidlig? Har alltid satt de på ettermiddagen selv. Hvordan blir det da på kontrolldag om man må øke dosen?
Jeg spurte om dette her og fikk beskjed om at jeg skulle vente med å sette den på kontrolldagen. Jeg lurte da på om det ikke blir feil siden det bør tas til samme tid hver dag, men det var visst helt i orden.

Jeg tar utgangspunkt i forrige runden og setter som planlagt den første kontrollen. Regner med at jeg ikke får begynne med Fyremadel med det samme. Forrige gang starta jeg ikke før på dag 10 med Fyremadel og hadde totalt 3 turer til ultralyd før uttak ble bestemt. Dosen med Pergoveris ble ikke noe justert på underveis.

Jeg spurte om dette her og fikk beskjed om at jeg skulle vente med å sette den på kontrolldagen. Jeg lurte da på om det ikke blir feil siden det bør tas til samme tid hver dag, men det var visst helt i orden.

Jeg tar utgangspunkt i forrige runden og setter som planlagt den første kontrollen. Regner med at jeg ikke får begynne med Fyremadel med det samme. Forrige gang starta jeg ikke før på dag 10 med Fyremadel og hadde totalt 3 turer til ultralyd før uttak ble bestemt. Dosen med Pergoveris ble ikke noe justert på underveis.
Okei, interessant å vite. Må du på kontroll på dag 5 nå også? Jeg har også startet sent på fyremadel så hadde håpet de hadde kuttet ut den kontrollen på dag 5, ser ikke poenget med den ekstra turen :bored:

Okei, interessant å vite. Må du på kontroll på dag 5 nå også? Jeg har også startet sent på fyremadel så hadde håpet de hadde kuttet ut den kontrollen på dag 5, ser ikke poenget med den ekstra turen :bored:
Ja må på dag 5 nå også. Men det kan jo være greit. Vet jo aldri om kroppen plutselig bestemmer seg for å reagere på medisinene og jobbe fortere. :biggrin

2 kontroller unnagjort og denne runden ble slettes ikke noe særlig. Det lå an til 4 folikler som var av okay størrelse første kontroll. Masse bittesmått som han ikke målte engang. Så på kontroll nr 2 på dag 8, altså i går. Da hadde venstre eggstokk bare sagt takk for seg og det hadde vært omtrent ingen utvikling siden forrige titt. Så nå var det kun 2 på høyre som kan virke lovende. Han økte dosen i håp om å få med resten, men han hørtes ikke veldig optimistisk ut. De to som hadde utvikla seg lå på 13 mm. Resten var rundt 10 og mindre enn det.

Han sa at det var vel kanskje ikke så lurt av hun på st. Olavs å be meg sette sprøytene på morgenen. Da ble det verre å justere dose. Så han sukket litt oppgitt, men forsto jo at jeg bare gjorde som jeg hadde fått beskjed om. Så fra i dag av så ble det 300 ie Pergoveris.

Jeg fikk sprøyte på 900 pluss 300. Nå sitter jeg her og er usikker på hva han egentlig sa om å ta sprøyte nå neste kontroll på tirsdag. Jeg tror jeg skulle ta den som normalt fordi vi forventer ikke det helt store på neste kontroll. Han sa uttak tidligst neste fredag, og da er vi optimistiske sa han. Mest sannsynlig mandag uka etter. Siden han ordna 900 pluss 300 så er det vel riktig også. Han hadde vel ikke behøvd å legge til den på 300 hvis jeg skulle tatt kun dagene før kontroll og skippe på kontrolldagen.

Fra nå av skal alle sånne ting skrives ned. Dette er nøyaktig som jeg fryktet. Jeg er helt i svima og husker bare halve av hva som blir sagt til meg.

Jeg er sliten og lei. Håper sånn på uttak på fredag sånn at jeg får det overstått og slipper å hente ut mer Pergoveris. Den er brutalt dyr. Ovitrelle har jeg liggende fra en tidligere runde. Dato er sjekka og sprøya har ligget kaldt og beskyttet i kjøleskapet hele tiden. Så hvis det blir fredag er det kun Gonapeptyl som må hentes ut, pluss alle tablettene som skal tas på uttaksdagen.

Er fortsatt fryktelig usikker på om jeg egentlig skulle sette Pergoveris eller ikke til kontrollen på tirsdag. Sint på meg selv fordi jeg ikke skrev det ned. Jeg må ha alt skriftlig om dagen. Jeg husker ikke en dritt og det er super frustrerende. Jeg skal iallefall si det til legen at fra nå av får han notere beskjed til meg på lapp. Det trenger ikke være så fancy maskinskrevet brev liksom. Bare kort notis om dato og dose osv.

Magen er som en vannballong føler jeg. Ikke sånn fryktelig smerter, mer ubehag på en måte. Må si jeg er spent på hvordan det her går. Håper sånn på uttak på fredag.

Back
Topp