Håpet om kjærlighetsbarnet ❤

Tydelig strek da!! Spennende!!

Krysser fingrene :)

Sterkere strek i dag! Det er fortsatt svakt, men akkurat passe stigning. Det lover godt synes jeg. Nå så vi rosa uten å lyse på testen. Når jeg legger metode strimmeltest oppå tvillingene sine tester så er streken sånn midt mellom det tvillingene hadde på 10 og 11 dpo. Jeg er 11 dpo i dag. Stiger det i morgen også så brenner jeg av en digital. :biggrin

I dag begynte samboeren min å få håp også. Tårene trillet og han klemte meg godt og lenge. Jeg er glad, men tør ikke helt å tro på at vi faktisk har greid det nå. Jeg vil se ultralyd og se at det bare er en frisk liten inni der. Jeg skal til annet sykehus enn der jeg var med tvillingene. De hadde jo ikke tid til å gjøre en ordentlig undersøkelse og det var en dame som løp inn og ut og forstyrret legen da jeg lå på benken der. Ordentlig uprofesjonelt og stressende. Jeg måtte mase for å få undersøkt det som skulle undersøkes. Var akkurat som om jeg var i veien for dem. Det der orker jeg ikke en gang til.

Legen som har fulgt meg opp i ivf behandlingen har lovet at jeg skal få komme dit. Forhåpentligvis kommer jeg til han.

Jeg har seriøst vondt i puppene mine. De er hovne og har blitt ordentlig mørke rundt nipplene. Det stråler helt inn under armene mine. Tydeligvis mye hormoner på gang.

20230904_070646.jpg
Det blir sterkere :nailbiting: :love017 Nå trenger jeg ikke egentlig å trikse med fargene for å få fram streken på bilde, men fremhevet den litt for å vise hvor stor forskjell på forrige bilde og den her.

Ingen tvil. Jeg er ordentlig gravid.
3+6 nå. I natt har jeg hatt ordentlig sånn voksesmerter i livmor. Trodde nesten jeg skulle få mensen hvert øyeblikk. Husker det så godt fra tvillingene også. Denne vokser utvilsomt og herjer på inni der sånn som den skal når den er så liten. Tenk at en sånn liten klump med celler kan lage så mye kluss i en stakkars kropp. :laughing002

20230905_062127.jpg

Ingen tvil. Jeg er ordentlig gravid.
3+6 nå. I natt har jeg hatt ordentlig sånn voksesmerter i livmor. Trodde nesten jeg skulle få mensen hvert øyeblikk. Husker det så godt fra tvillingene også. Denne vokser utvilsomt og herjer på inni der sånn som den skal når den er så liten. Tenk at en sånn liten klump med celler kan lage så mye kluss i en stakkars kropp. :laughing002

Vis vedlegget 414002
Gratulerer! :Heartred Så spennende at du faktisk kjenner at det skjer noe! :)

Så kvalm som jeg er nå kan jeg faktisk ikke huske at jeg har vært tidligere svangerskap. Heller ikke med progesteron der det ikke har blitt noe resultat. Litt uggen har jeg vært ja. Men dette her tar kaka. Jeg brekker meg og gulper omtrent i munnen av alt mulig rart av lukter. Det er jo helt ekstremt. :hungover: På jobb er det en million ekle lukter. Jeg er totalt utslitt etter bare få timer.

4+0

Jeg er faktisk gravid. Det er så rart bare å skrive det. Enda rarere å si det høyt. I dag fikk svigermor vite det. Hun vet om hele prosessen vi har vært gjennom og har vært så spent på alt etter innsettet. Hun ble ordentlig glad. Vi holder pusten omtrent her og håper på det beste. Denne lille er så utrolig ønsket og velkommen. Jeg tør ikke å begynne å tenke på baby og alt det innebærer. Livredd for at det blir tatt fra meg igjen. Hodet er kaos. Men er mest glede oppi det hele.

5+1
Tøff uke som har gått. Mye angst og uro for lille i magen. Men testene stiger og det er stadig mer håp om at det her skal gå bra.

Jeg har fått bekkenløsning/låsning allerede. Det gjør vondt, men får bare leve med det. Jeg har allerede begynt å finne teknikker for å fungere i hverdagen. Må bare passe på å ikke bli stående for lenge og ligge flatt ut mellom hver ting jeg skal. Dette fungerer ikke med jobb. Så jeg må sørge for å få forlenget sykemelding. Jeg fikk opprinnelig for kvalme, men nå er kvalmen det minste problemet.

6+2
Jeg sliter fortsatt med å tro på at jeg faktisk er gravid. Jeg har roet meg litt mer ned nå, men greier ikke helt å glede meg heller. Jeg prøver å tenke positivt og har laget meg liste over ting jeg ønsker å kjøpe til lille i magen. Jeg har kjøpt kosedyr og tør ikke kjøpe mer før vi har sett på ultralyd. Jeg orker ikke å sitte med masse babyting mer enn jeg allerede har.

Har babynest som ble kjøpt da jeg var gravid med tvillingene. Et par Avent flasker og en liten body. Det er godt gjemt inni et skap på gjesterommet. Rommet som forhåpentligvis en dag blir barnerom. Jeg håper sånn at dette går bra. Men sliter med å tro på det.

Samme tid med graviditeten før jentungen slo vi til på vogntilbud! 10 000 for emmaljunga nxt90!
Og i år har jeg kjøpt gravidbukse fordi de jeg hadde var ekle og stramme i vår da jeg var gravid.. brukt typ 2 ganger. Og ammepute kjøpt for en sjokolade. :hilarious: vi hadde alt kjempetidlig med mini og litt mer avslappet nå. Bestilte bilstolpakke i 4.mnd med henne :laughing002 nesting!
Jeg krysser alt som krysses kan for at du får bruk for alt du har kjøpt og alt du må kjøpe denne gangen!

6+2
Jeg sliter fortsatt med å tro på at jeg faktisk er gravid. Jeg har roet meg litt mer ned nå, men greier ikke helt å glede meg heller. Jeg prøver å tenke positivt og har laget meg liste over ting jeg ønsker å kjøpe til lille i magen. Jeg har kjøpt kosedyr og tør ikke kjøpe mer før vi har sett på ultralyd. Jeg orker ikke å sitte med masse babyting mer enn jeg allerede har.

Har babynest som ble kjøpt da jeg var gravid med tvillingene. Et par Avent flasker og en liten body. Det er godt gjemt inni et skap på gjesterommet. Rommet som forhåpentligvis en dag blir barnerom. Jeg håper sånn at dette går bra. Men sliter med å tro på det.
Håper alt går bra og du får en baby på termin❤️ jeg orket ikke å kjøpe noen store ting før etter uke 24, og klær osv etter ordinær ultralyd. Da jeg og slet med å tro på det skulle gå bra pga blødninger osv.

7+1
Mindre enn en uke til ultralyd nå. Håpet sniker seg inn selv om det er vanskelig å tro på at dette kan gå bra. Formen er så som så. Noen seriøse bølger med kvalme og så sprenger det nedi magen min. Er nok en liten som behøver mer plass. Ømme bryster, men det kommer og går litt. Vært roligere enn det var helt i starten. Da hadde jeg seriøst vondt i puppene da.

Jeg er litt roligere i forhold til ultralyden enn hva jeg har vært, men kan vel hende det bare er stille før stormen og at panikken griper meg når vi er på vei dit.

Prøvd å skulle kjøpe meg en sånn doppler på finn.no for å kunne bruke senere når jeg er kommet litt lengre. Men selger svarer ikke, så jeg begynner å tro det ikke blir noe kjøp. Det var litt dritt, for jeg synes det var en god pris det var lagt ut for. Mye bedre enn å kjøpe helt splitter nytt. Må bare vente og se om det blir noe eller ikke. Selger har 48 timer på å svare før pengene blir returnert til meg.

Enden på historien om kjøpet på finn.no ble at jeg trakk forespørsel og fant en annen som solgte. Der fikk jeg omtrent øyeblikkelig respons fra selger og en bedre pris. Jeg er godt fornøyd og gleder meg til doppler kommer i posten. Greit å ha den klar. Kommer ikke til å bruke den ofte, men fint å kunne høre sånn en gang innimellom.

Back
Topp