Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Tydelig strek da!! Spennende!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Så spennende at du faktisk kjenner at det skjer noe!Ingen tvil. Jeg er ordentlig gravid.
3+6 nå. I natt har jeg hatt ordentlig sånn voksesmerter i livmor. Trodde nesten jeg skulle få mensen hvert øyeblikk. Husker det så godt fra tvillingene også. Denne vokser utvilsomt og herjer på inni der sånn som den skal når den er så liten. Tenk at en sånn liten klump med celler kan lage så mye kluss i en stakkars kropp.
Vis vedlegget 414002
Håper alt går bra og du får en baby på termin jeg orket ikke å kjøpe noen store ting før etter uke 24, og klær osv etter ordinær ultralyd. Da jeg og slet med å tro på det skulle gå bra pga blødninger osv.6+2
Jeg sliter fortsatt med å tro på at jeg faktisk er gravid. Jeg har roet meg litt mer ned nå, men greier ikke helt å glede meg heller. Jeg prøver å tenke positivt og har laget meg liste over ting jeg ønsker å kjøpe til lille i magen. Jeg har kjøpt kosedyr og tør ikke kjøpe mer før vi har sett på ultralyd. Jeg orker ikke å sitte med masse babyting mer enn jeg allerede har.
Har babynest som ble kjøpt da jeg var gravid med tvillingene. Et par Avent flasker og en liten body. Det er godt gjemt inni et skap på gjesterommet. Rommet som forhåpentligvis en dag blir barnerom. Jeg håper sånn at dette går bra. Men sliter med å tro på det.