Håpet om kjærlighetsbarnet ❤

Uhm.. okay innsett på søndag. Jeg blir ikke klok på hvordan de regner ut noe som helst. :oops:
Det virker som at flere klinikker har gått over til å telle positiv el-test som el-dagen, det gjør dem på Riksen også. Jeg har lest litt om det og det virker som at lh stigning i urin kommer litt etter stigningen i blod, på samme måte som hcg, slik at eggløsning noen ganger kan skje allerede samme dag som positiv test. Har også lest at egget kan vente litt på slimhinnen men ikke motsatt, så det betyr vel da at det er bedre å sette inn litt for tidlig enn for sent. Ikke lett å bli klok på nei!

Nå har jeg bestilt hotell, buss og flyreise hjem. Vel, flyreisen er ikke bekreftet enda. Men regner med at det ordner seg. Siden det ble søndag så gikk det jo ikke fly tidlig nok til å rekke innsett i følge hun på pasientreiser. Så hun anbefalte buss og overnatting. Cyclogest ligger klar til å begynne å ta på torsdag.

Ja skulle ikke forundret meg om eggløsning faktisk skjer i kveld. Det jobbes iherdig inni her og jeg har tydelig eggløsningsslim. Nuh smeller det!

Har stressa som en idiot med å få levert inn samtykkeskjema. Crypho kan de bare ta rennefart og hoppe og drite i! Jeg fikk tydeligvis lagt de til, men null respons der. Jeg skreiv den der meldingen de krevde av meg med navn og fødselsnummer og så dryla jeg inn bilde av skjemaet sånn i tilfelle de ser det da. Jeg fikk lånt meg fax på jobben til samboeren og fomla og styra på der. Håper vi fikk sendt riktig side av papiret.

Pluss at jeg sendte på mail selv om de ikke vil ha den der. Jeg fikk svar fra et hyggelig menneske som hadde videreformidlet den. Så om de ikke har skjema nå så blir jeg lettere forbannet. Nå har jeg prøvd alle mulige kanaler her.

Så spennende!! Her er jeg 2 eller 3 dpo i dag så kanskje vi kommer i samme termingruppe igjen ☺️❤️ masse lykke til!

Åh håper sånn at vi kommer i august gruppe sammen. Du heter det samme som jeg hadde tenkt å kalle jentungen faktisk. Er så søtt navn. ❤️
Håper jeg også!! August here we come :joyful: :gen014 :love017 ååå så koselig! Jeg heter ikke det selv men synes også det er kjempefint! Har tenkt på å gi det til neste barn hvis det blir jente hihi ☺️❤️ ser ut som jenta di er nesten like gammel som min hvis du også fikk i 22?

Håper jeg også!! August here we come :joyful: :gen014 :love017 ååå så koselig! Jeg heter ikke det selv men synes også det er kjempefint! Har tenkt på å gi det til neste barn hvis det blir jente hihi ☺️❤️ ser ut som jenta di er nesten like gammel som min hvis du også fikk i 22?
Nei hun er eldre enn det. Jeg har bare ikke fått vekk banneret fra 22 gruppa. Jeg var gravid med tvillinger som jeg mistet uke 17, så jeg hører jo ikke til i den gruppa egentlig.
Får høre med noen av admins på forumet om hjelp tror jeg. Det funka dårlig å kontakte tilgangsansvarlig i gruppa. Null respons, så det er vel noen som ikke er aktiv lenger.

Nei hun er eldre enn det. Jeg har bare ikke fått vekk banneret fra 22 gruppa. Jeg var gravid med tvillinger som jeg mistet uke 17, så jeg hører jo ikke til i den gruppa egentlig.
Får høre med noen av admins på forumet om hjelp tror jeg. Det funka dårlig å kontakte tilgangsansvarlig i gruppa. Null respons, så det er vel noen som ikke er aktiv lenger.
Så trist å høre at du mistet de, så grusomt. Vet ikke om det er passende å si, men kondolerer så mye ❤️❤️:sorry: åja, ja da er det sikkert pga noe sånt, admin kan sikkert hjelpe deg vil jeg tro ☺️ gøy med litt eldre storesøster da, krysser fingrene for august! ☺️:love017

Er bare å sende til den brukeren som heter forumansvarlig

Tok en strimmel lh test bare for å se hvordan det ser ut i ettermiddag. Den var så positiv som jeg aldri har sett før. Streken var virkelig sterkere enn kontrollen. :laughing002 Men da er jeg iallefall helt sikker på at jeg fant riktig dag.

Jeg er så nervøs nå. Jeg prøver å skru forventninger helt ned. Jeg må bare beskytte meg selv. Jeg vet ikke hvor mange flere sånne nederlag jeg tåler. Jeg vet at om vi skulle få positiv test nå av denne runden, så driter jeg i legen som vil vente til uke 8 med ultralyd. Jeg må ha bekreftelse på at det skjer noe inni der. Så da bestiller jeg en privat ultralyd for å se at noe vokser iallefall.

Det var så jævlig å komme på ultralyd og så bare se en diger tom boble på skjermen. Denne gangen vil jeg vite det tidligere så jeg slipper å gå og bygge opp håp. Nei man ser kanskje ikke et bankende hjerte helt tidlig tidlig, men det får vi da kanskje sett hos sykehuset litt senere.

Jeg er ikke bekymret for om det fester seg der. Kroppen min tar i mot alt som blir putta inn der tydeligvis. Men er urolig for om det er kromosomfeil på alle eggene. Tvillingene fant de ikke noe galt på, men alle utenom dem har vært feil på. Det føles som å spille russisk rulett når vi ikke får testa blastoene før de settes inn. Kanskje kaster vi bort verdifull tid på å sette inn blastoer som ser pene ut på utsiden, men som er alvorlig syke?

Kanskje hadde det vært bedre å ta et par runder i utlandet der man tester? Penger er et problem her. Vi har brukt alle reservene våre. Nå er det lite å gå på. Nei, må bare holde ut og håpe vi får til noe baby snart. Jeg blir sprø av hele greia.

7 dpo
Jeg har aldri sett sånn implantasjonsblødning før, som jeg har sett folk snakke om. Men i dag oppdaget jeg altså at det var bittelitt farge på utfloden. Litt sånn blod tendens kanskje. Det var nesten umerkelig og ikke noe jeg normalt sett ville ha tenkt på. Jeg har akkurat samme følelsen inni der som sist. Nå begynner det å bli spennende dette her. Vente et par dager til før jeg brenner av den første testen. :nailbiting:

Håpet svinger veldig opp og ned. Nå er det på tur ned igjen. Jeg hadde en god del ubehag i starten da jeg begynte på Cyclogest. Men så har det liksom roet seg. Luktesansen min er bare rar. Jeg er slettes ikke som sist. Sist gang kasta jeg jo omtrent opp av alt mulig. Nå synes jeg en del lukter bare er rare og ekle. Men ingen brekninger. Det er for meg et dårlig tegn.

Åhh... jeg som klaga på at jeg ikke kjente så mye før i dag. Nå er det verre igjen. Pusten til samboeren min lukter æsj og jeg er småkvalm. Fryser gjør jeg også. Ligger innpakket i dyna mi. Katta har fulgt etter og ligger krølla oppå meg. Hun er normalt ikke en sånn fang-katt heller. Hun har fulgt etter meg i dag og holdt seg nær meg.

Grisesvak strek, forsterka bittelitt med å justere kontrast og lys i bildet. Den er sterkere enn forrige gang på 9dpo. :nailbiting:
20231130_132342.jpg

Ingen fin strek å vise fram i dag. Sannsynligvis kjemisk. Det var dritt, men ikke uventet heller. Jeg har ikke tro på eggene mine noe mer. Gravid eller kjemisk på 4 av 5 innsett. Eneste friske egget mitt var det som tvillingene ble til av. Så utrolig urettferdig at vi mistet dem. Jeg tror ikke vi kommer til å få noen baby sånn som det her. Dette går ikke.

Tror jeg klarte å tyne fram noe så vidt synlig på et bilde av dagens test lenge etter at tiden har gått ut på den. Det er betydelig dårligere enn i går. Det der er ikke farge på engang, så den er jo ugyldig og klart negativ. 10 dpo sist så trengte jeg omtrent ikke justere lys og kontrast i bildet engang. Dette her har jeg null tro på. Har tatt Cyclogest i dag også og skal ta ny test i morgen. Men kommer til å bli hardt å tvinge meg til å gå på Cyclogest helt til 10. Desember. Ringer jeg St.Olavs får jeg vel gjerne beskjed om å fortsette selv om jeg får mrnsen og blør. Jeg har ingen symptomer og kjenner at mensen er på tur.
20231201_123131.jpg

Back
Topp