Håpet om kjærlighetsbarnet ❤

Aborten gikk veldig mye enklere enn jeg trodde. Jeg møtte opp forskremt og bekymret for at det skulle være vondt. Tok cytotec og ble liggende og vente. Ingenting skjedde. Jeg fikk litt menssmerter og ikke noe mer blødning. Det var akkurat som om kroppen bare snurpa seg sammen og stoppet blodet. Jeg tenkte litt for meg selv at her er det noe som ikke stemmer helt.

I går kveld kom det jo noe stort og mykt utav meg som bare falt ned i do og ble borte. Jeg begynte derfor å få en mistanke nå i dag om at jeg allerede var ferdig og hadde fått ut alt. Jeg ba om å få bli undersøkt med ultralyd for å sjekke. Nei det ville de ikke før de hadde satt enda mer cytotec og sett om ikke den gjorde noe mer da.

Ny dose cytotec og ingenting skjedde. Så kom endelig legen med ultralyd apparatet. For en lettelse da han kom inn. Han satte proben på magen og der var det jo ingenting mer. Jeg var ferdig med aborten jeg. Legen undersøkte veldig godt og nøye. Han tok mål her og der og studerte nøye. Alt var kommet ut allerede. Bare litt blod som skal ut nå, så er kroppen i orden. Ble godkjent for å få reise hjem. Det var godt. Har hatt litt mer menssmerter og blødning utover ettermiddagen og kvelden. Men ikke verre enn en vanlig mensen.

Nå satser vi på at jeg kommer meg fort og greit til hektene igjen før vi kan prøve på nytt med det vi har på frys.

Sender mange tanker :Heartpink

Fortsatt brun utflod. Det var seige greier dette her. De sier at det er normalt da, så jeg får bare stole på at det går rette veien. Jeg har svakt utslag på graviditetstest, så det er litt hcg igjen enda, men er tydelig på tur ut. Jeg hadde nok ganske høyt nivå før det gikk galt, så da tar det nok tid før det går ut igjen også.

Vanskelig å si om jeg har hatt eggløsning eller ikke. Går jo ikke å teste når jeg fortsatt har hcg som gir utslag på LH test. Så her må det bare gå sin gang og jeg må bare slå meg til ro med å ikke vite når mensen kommer tilbake.

Psyken er helt på tur. Det er tøft dette her. Jeg leter desperat etter mulighet for å få babyen vi så inderlig ønsker oss. Begynner å bli redd vi aldri skal få det til. Den tanken gjør ordentlig vondt. Jeg har sagt tydelig ifra til samboeren at jeg vil ikke mer uttak nå. Funker ikke de to vi har på frys så bør vi vurdere eggdonasjon på ordentlig. Vi skulle ha hatt barn nå og være ferdig med dette marerittet.

Tvillingene skulle være over året gamle og løpt rundt her. Vi skulle hatt de med på tur oppi skogen her og vist dem alt spennende der ute.

Vil bare gi en klem :Heartred

Fortsatt brun utflod. Det var seige greier dette her. De sier at det er normalt da, så jeg får bare stole på at det går rette veien. Jeg har svakt utslag på graviditetstest, så det er litt hcg igjen enda, men er tydelig på tur ut. Jeg hadde nok ganske høyt nivå før det gikk galt, så da tar det nok tid før det går ut igjen også.

Vanskelig å si om jeg har hatt eggløsning eller ikke. Går jo ikke å teste når jeg fortsatt har hcg som gir utslag på LH test. Så her må det bare gå sin gang og jeg må bare slå meg til ro med å ikke vite når mensen kommer tilbake.

Psyken er helt på tur. Det er tøft dette her. Jeg leter desperat etter mulighet for å få babyen vi så inderlig ønsker oss. Begynner å bli redd vi aldri skal få det til. Den tanken gjør ordentlig vondt. Jeg har sagt tydelig ifra til samboeren at jeg vil ikke mer uttak nå. Funker ikke de to vi har på frys så bør vi vurdere eggdonasjon på ordentlig. Vi skulle ha hatt barn nå og være ferdig med dette marerittet.

Tvillingene skulle være over året gamle og løpt rundt her. Vi skulle hatt de med på tur oppi skogen her og vist dem alt spennende der ute.
Sender deg en lang god klem ❤️ så trist å lese!

Der kom det eggløsningsslim sammen med brunt blod. :oops: Er det håp om eggløsning nå tro? Da får jeg i såfall mensen i første uka av november akkurat som jeg hadde håpa på. Tør ikke helt å tro på det, men det gir meg litt mer håp iallefall.

Typisk... jeg har fått corona og det var seigliva drit. Jeg har ikke hoste og tett nese lenger, men er vanvittig trøtt og slapp om dagene. Hodepine som kommer og går. Får høy puls og blir andpusten bare av å gå litt over gulvet. Hodet fungerer ikke skikkelig og det føles som om jeg er kjempetrøtt og aldri greier å våkne ordentlig. Vanskelig å konsentrere meg og jeg glemmer alt mulig hele tiden. Ordentlig slitsomt og jeg håper det gir seg snart. Ikke akkurat et godt utgangspunkt for å bli gravid og bære fram en baby.

Hmm.. spotting i dag. Hatt spor av blod i et par dager nå. Hadde håpa det skulle ta seg opp snart sånn at jeg får bli ferdig med det. Kanskje det kommer i gang i kveld eller i morgen da? Da blir ultralyd midt oppi helg og bryllupet til venninna mi. Det kan jo bli interessant.

Så.. bryllup i helga og vi må kjøre i mange timer for å komme dit. Så kjøre hele søndagen etter bryllupet. Mandag morgen er det opp før fuglene fiser og kjøre til sykehuset for ultralyd. Spent på hvordan det går. Jeg tipper at jeg kommer til å være greit sliten etterpå.

Ultralyd unnagjort. Slimhinne på 10 mm og en stor fin folikkel på høyre side som lå klar. Det kunne gå alt fra 2-4 dager mente han. Jeg gjetter sånn 2-3 ut i fra hvordan kroppen min kjennes ut. Jeg glemte helt å ta med samtykkeskjema. Så det må vi få sendt i posten sånn typ umiddelbart om det skal rekke fram. Posten er upålitelig, så jeg skal høre om jeg får lånt meg fax noe sted tror jeg. Kanskje det er bedre enn posten.

Har de ikke crypho? Jeg har også sendt på mail til stolavs før, på egen risk men who gives a shit

Back
Topp