Ånei Klem til degDa endte det dessverre dårlig denne gangen også. Tom fostersekk på skjermen. Der var det ingen sprellende liten bamsemums.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei Klem til degDa endte det dessverre dårlig denne gangen også. Tom fostersekk på skjermen. Der var det ingen sprellende liten bamsemums.
Sender deg en lang god klem så trist å lese!Fortsatt brun utflod. Det var seige greier dette her. De sier at det er normalt da, så jeg får bare stole på at det går rette veien. Jeg har svakt utslag på graviditetstest, så det er litt hcg igjen enda, men er tydelig på tur ut. Jeg hadde nok ganske høyt nivå før det gikk galt, så da tar det nok tid før det går ut igjen også.
Vanskelig å si om jeg har hatt eggløsning eller ikke. Går jo ikke å teste når jeg fortsatt har hcg som gir utslag på LH test. Så her må det bare gå sin gang og jeg må bare slå meg til ro med å ikke vite når mensen kommer tilbake.
Psyken er helt på tur. Det er tøft dette her. Jeg leter desperat etter mulighet for å få babyen vi så inderlig ønsker oss. Begynner å bli redd vi aldri skal få det til. Den tanken gjør ordentlig vondt. Jeg har sagt tydelig ifra til samboeren at jeg vil ikke mer uttak nå. Funker ikke de to vi har på frys så bør vi vurdere eggdonasjon på ordentlig. Vi skulle ha hatt barn nå og være ferdig med dette marerittet.
Tvillingene skulle være over året gamle og løpt rundt her. Vi skulle hatt de med på tur oppi skogen her og vist dem alt spennende der ute.
Jeg fikk ikke crypho til å fungere. Bare tull med det. Men skal prøve en siste gang. Får jeg det ikke til så låner vi fax på jobb hos samboeren. Det ordner segHar de ikke crypho? Jeg har også sendt på mail til stolavs før, på egen risk men who gives a shit
Har du 6 dagers ?Oh.. det gikk fort. Fikk positiv el test nå. Så da skulle det bety innsett på mandag vil jeg tro. Kjenner godt hva kroppen driver på med også. Det "lugger" godt inni eggstokken.
Nei 5 dagers. Men eggløsning skjer jo ikke før i morgen. Så da stemmer det med mandag.Har du 6 dagers ?