Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken dag er du på nå? Det er leit å ikke få den streken når man så veldig gjerne ønsker detTror jeg trygt kan slutte på Cyclogest svineriet.. herregud.. koppen jeg tissa i for å ta test er helt innsauset i sånn Cyclogest fett. Jeg har spylt i kokvarmt vann og det forsvinner fortsatt ikke. Skal prøve å skrubbe med zalo senere i dag.
Dagens test var så hvit at vi tilogmed så en hvit linje formes mens testen trakk opp tisset. Den var utvilsomt negativ. Tok enda en fra en annen pakke for å utelukke at det er feil på testene. Fortsatt helt hvit test. Jeg har null symptomer på noe graviditet og har bare menssmerter. Tipper den kommer ganske fort om jeg nå kutter ut Cyclogest.
12 dpo og fortsatt negativ test.Hvilken dag er du på nå? Det er leit å ikke få den streken når man så veldig gjerne ønsker det
Ja, det er fanken meg grisete og ekkelt! Bruker bare engangskopper hvis jeg må tisse i noe nå..
Ja skal samle mot og ringe i morgen. Får vel sikkert svar sånn uti neste uke en gang. Blææææh... lei hele sykehuset. Glad jeg ikke skal tilbake på en stund.Jeg hadde sagt fra, det gjorde jeg den gangen det ikke gikk her. Riksen vel og merke.
Håper at med noen måneder i mellom så kanskje det kjennes bedre å prøve med det siste egget. Samtidig skjønner jeg at det føles helt poengløst akkurat nå!Nå har jeg snakket med St.Olavs. Jeg orket ikke fram og tilbake, så jeg venta med å ringe til etter test dato for å slippe å få beskjed om å ringe på nytt. Hun på telefon var tydeligvis klar for å sette i gang hun da og lurte på om jeg ville ha innsett i januar. Jeg takket pent nei. Nå må denne stakkars kroppen min få hvile. Jeg har blødd så voldsomt at jeg er dårlig. Jeg har hodepine og er svimmel. Vi ble enige om at jeg ringer de i februar og avtaler ny runde sånn i mars/april en gang.
Jeg kjenner at allerede det er kort tid til. Jeg har ikke lyst til å sette inn og vil egentlig bare rett over på donor egg der jeg vet vi har en sjanse. Men mannen nekter å gi seg og jeg orker ikke krangle med han. Så jeg får sette inn det dumme embryoet og få det overstått så vi kan gå videre. Jeg er så ufattelig sliten og lei.
Å nei! Håper de finner en forklaring og at du føler deg bedre snart Hva har legen sagt?Hvis stoffskifte mitt er på bærtur så bør jeg vel egentlig utsette innsettet? Typisk vår uflaks. Men jeg tror i grunn ikke jeg orker noe heller så dårlig som jeg er nå. Jeg sover store deler av døgnet nå.