Håpet om kjærlighetsbarnet ❤

Mistenker at det er noe mer enn bare Cyclogest. Det er intenst inni der nå. Men tiden vil vise. Synes ikke det var like mye ubehag sist runden. Men stygt redd for at det da ender i en ny abort hvis den fester seg. Velger å være pessimistisk til det motsatte er bevist.
åh, krysser fingrene for at det endelig skal funke og sitte hele veien for dere :Heartpink
Det må være så himla vanskelig å forsøke å holde seg nøytral og pessimistisk til det, samtidig som kroppen og medisinene holder på slik de gjør, og samtidig som det vel er vanskelig å ikke la en bitteliten del også håpe litt.
Tenker på deg og dere, og håper så inderlig den sitter denne gangen! :Heartpink

I dag er det roligere inni der igjen. Ikke kvalm så langt. Nå er det ikke langt på dag da, så mye kan skje senere på dagen. :laughing002 Jeg skal på jobb i dag, så da har jeg ikke tid til å tenke eller kjenne etter så veldig. Er egentlig en travel uke med mye som skjer. Så kanskje jeg greier å la være å teste før helga.

Jeg har verdens beste fastlege. :laughing002
Jeg fortalte hva vi driver med nå og jeg skal uansett ha blodprøver for å sjekke jern. Ja da slenger vi på HCG også sa han og lo godt. Jeg sa at det er fryktelig tidlig da og bare 10 dpo. Spennende sa legen.
Haha, for en fin lege! :Heartpink Hvordan kjennes det at det skal bli målt hcg og?

Altså det er bare et tall og sier null om jeg får beholde småen i magen eller ikke. Jeg greide ikke la være og testa i dag tidlig. Der kom det jo strek da. Jubelen står ikke i taket for å si det sånn. 3+3 er jeg nå da. Det er jo sånn det pleier å være. Jeg blir gravid og så mister jeg det igjen. Så her er det bare å vente og se. Jeg har like sterk strek nå som på 11 dpo sist jeg var gravid og hadde normal stigning på HCG. Så akkurat det lover jo godt da.

Jeg smyger meg til ett ørlite gratulerer. Selv om jeg vet hvor vanskelig den tida er.
Men jeg krysser de 10x2 fingrene jeg har. Og sender masse babystøv.
PS. Ferraria krysser alle sine også. Nå har jeg ikke telt hvor mange hun har, for det er jo mer enn vanlige katter har

Altså det er bare et tall og sier null om jeg får beholde småen i magen eller ikke. Jeg greide ikke la være og testa i dag tidlig. Der kom det jo strek da. Jubelen står ikke i taket for å si det sånn. 3+3 er jeg nå da. Det er jo sånn det pleier å være. Jeg blir gravid og så mister jeg det igjen. Så her er det bare å vente og se. Jeg har like sterk strek nå som på 11 dpo sist jeg var gravid og hadde normal stigning på HCG. Så akkurat det lover jo godt da.
Ja, skjønner.. Det må være fryktelig vanskelig når man har mistet flere ganger :Heartpink likevel et veldig forsiktig gratulerer herfra, også krysser jeg alt jeg kan for at denne klorer seg fast! Og godt tegn med sterkere strek tidligere denne gangen da! :Heartpink Håper virkelig for dere nå :Heartpink

Jeg turte ikke stole på første testen fra før i dag og tok ny. Greit.. nå tror jeg på at jeg er gravid igjen. Men dette håpet er skummelt.

Testen i dag tidlig var Lloyds graviditetstest og jeg har sett så utrolig mye negativt om de testene, så jeg prøvde med en vanlig 25 mlU test fra Make sure nå. BANG positiv.. :nailbiting:

Behøver ikke fikse med lys på bildet eller myse i skarpt lys og vippe testen sidelengs i alle vinkler. :laughing002 Denne er positiv den.

Vedlegg

• 20240313_135431.jpg
    20240313_135431.jpg
    882,6 KB · Visninger: 60
Ja det er skummelt. Jeg er selfølgelig glad for å se positiv test og i tillegg en såpass sterk strek så tidlig. For 10 dpo er vanvittig tidlig egentlig. Men tør ikke bli for knyttet til dette her. Jeg hadde jo gode tester ene runden her og så var det tom fostersekk da vi så på ultralyd. Jeg var absolutt gravid og hadde normale nivåer HCG hele veien. Men lynet kan da vel ikke slå ned 2 ganger på samme sted vel? Ber om et lite mirakel. :nailbiting::smiley-angelic001

Hvilke støttemedisiner går du på? Jeg har hatt flere innsett uten at det har festet seg og ved forrige innsett ble jeg satt på fragmin i tillegg til cyclogest, Estradot og metformin, så kanskje det er noe de kan vurdere i ditt tilfelle og? Jeg er gravid og 9+0 i dag etter min første positive test noensinne. Ønsker deg masse lykke til, og håper det sitter denne gangen :Heartred

Hvilke støttemedisiner går du på? Jeg har hatt flere innsett uten at det har festet seg og ved forrige innsett ble jeg satt på fragmin i tillegg til cyclogest, Estradot og metformin, så kanskje det er noe de kan vurdere i ditt tilfelle og? Jeg er gravid og 9+0 i dag etter min første positive test noensinne. Ønsker deg masse lykke til, og håper det sitter denne gangen :Heartred
Får bare Cyclogest. Jeg skal på albyl-e når jeg er rundt 12 uker. Hos meg er det sannsynligvis eggkvalitet som er litt ruskete. Så tror ikke all verdens støttemedisiner ville hjulpet så mye. Men takk for lykkeønskninger og tips. ❤️

Jeg turte ikke stole på første testen fra før i dag og tok ny. Greit.. nå tror jeg på at jeg er gravid igjen. Men dette håpet er skummelt.

Testen i dag tidlig var Lloyds graviditetstest og jeg har sett så utrolig mye negativt om de testene, så jeg prøvde med en vanlig 25 mlU test fra Make sure nå. BANG positiv.. :nailbiting:

Behøver ikke fikse med lys på bildet eller myse i skarpt lys og vippe testen sidelengs i alle vinkler. :laughing002 Denne er positiv den.
Wow det var en tydelig test 10 dpo ja! Heier så på at dette går veien! ❤️❤️❤️

Hvisker forsiktig gratulerer og heier på dere og frøet❤️

Kvalmen er overveldende når den velter over meg. Jeg står på jobb og holdt helt seriøst på å kaste opp fordi det kom inn et menneske som stinka sur røyk. Jeg tror kanskje jeg ikke skal ta på meg noe ekstra vakter på en stund. :oops: Dette begynner å bli på nivå med tvillingene da jeg gikk gravid med dem.

Kvalmen er overveldende når den velter over meg. Jeg står på jobb og holdt helt seriøst på å kaste opp fordi det kom inn et menneske som stinka sur røyk. Jeg tror kanskje jeg ikke skal ta på meg noe ekstra vakter på en stund. :oops: Dette begynner å bli på nivå med tvillingene da jeg gikk gravid med dem.
Må si det er spennende. Sniker inn en liten gratulere så masse til deg

Hei fine fine deg! satt meg ned å leste dagboken din. Og når jeg kom til punktet ang hvilken type tvillinger guttene var så kjente jeg klumpen i magen som kom. Å jeg tenkte «nei vent er det?». Og etterhvert som jeg leste forsto jeg jo hvem du var. Vi var jo i samme termingruppe, og historien din satt seg så fast husker jeg. Gråt for guttene dine når de ble født hjemme. En så sterk historie, og felte noen tårer igjen idag. jeg ser jo at veien etterpå ikke har gått som den skulle heller. Men herregud så jeg håper på denne runden for din del. Nå blir det terminspire! Det fortjener dere så mye! :Heartred Unner dere virkelig en bebis nå. Stor stor klem:Heartred

Begynner å bli nervøs. Testene stiger helt likt som med tvillingene. Det er knallsterk strek allerede nå. Det går vel ikke an å få tvillinger to ganger vel? Jeg tar i mot alt jeg måtte få, men jeg er livredd for MCMA tvillinger igjen. Det skal jo ikke gå an... jeg kommer til å kreve at lege undersøker NØYE om vi kommer oss så langt som til ultralyd. :nailbiting:

Begynner å bli nervøs. Testene stiger helt likt som med tvillingene. Det er knallsterk strek allerede nå. Det går vel ikke an å få tvillinger to ganger vel? Jeg tar i mot alt jeg måtte få, men jeg er livredd for MCMA tvillinger igjen. Det skal jo ikke gå an... jeg kommer til å kreve at lege undersøker NØYE om vi kommer oss så langt som til ultralyd. :nailbiting:

oddsene er vel på din side om at det ikke skal skje igjen :Heartred Uansett er jo god hcg stigning ett nydelig tegn som regel.:Heartred

Back
Topp