Håpet om kjærlighetsbarnet ❤

Det stiger jevnt og trutt her gitt. Kan det være håp? Skummelt :nailbiting:

12 DPO i dag.
Eller kanskje jeg skal si 3+5?
20240315_121441.jpg

Den ser superfin ut :happy093

Knallpositiv test i dag også. 3+6 (13) dpo

Jeg er litt småkvalm innimellom, men har det egentlig helt greit. Det murrer nedi livmora og jeg kjenner at noe skjer. Men ellers er jeg meg selv. Jeg styrer på her og er egentlig i bedre form enn de andre gangene jeg har blitt gravid. Jeg har ikke den voldsomme sliten følelsen og jeg har mer energi enn før.

Det kan jo kanskje ha en sammenheng med at vi har pøsa på med kosttilskudd og fylt opp lagrene mine med både d-vitamin og jern nå. Jeg har endelig greid å få jernnivået opp litt og er vel for første gang innafor nedre del av normalområdet. Det har jeg aldri vært før. :laughing002 Så jeg får vel bare fortsette å ta tilskudd sånn at jeg ikke går nedover igjen. Er neppe farlig å sikre seg litt lengre innpå normalen.

Jeg er bittelitt mer trøtt på kvelden da og sovner tidligere enn før.

Ååååh, gratulerer! Dette er jo vanvittig lovende!! :D

Jeg kjenner på at jeg begynner å håpe. Men det er samtidig så skjørt. En ting er positive tester og bra hCG nivåer. Men det betyr absolutt ingenting hvis egget hadde genetisk feil og det ikke utvikler seg et foster inni der. Jeg tør ikke glede meg for mye før jeg har vært på ultralyd og sett noe der. Det er jo noen uker til enda, så det blir noen lange uker framover.

Så spennende! Gratulerer! Håper det er en terminspire der inne

Så kommer tvilen. Testene stiger ikke noe veldig ser jeg nå. Det burde da ha blitt mye mer nå på 14 dpo? Jeg tok en på morgenurin som var enda svakere, den tok jeg vekk og klistra på den jeg tok noen timer etterpå. Urin nr 2 var tydelig mer konsentrert. Har hatt noen tester innimellom nå som har vært svakere, de har jeg bare kasta og så tatt ny igjen. Har fått to forskjellige resultater fra samme urin tilogmed. Så jeg innser jo at de testene her er kanskje ikke helt gode å vurdere ut i fra.

Vedlegg

• 20240317_092229.jpg
    20240317_092229.jpg
    1,1 MB · Visninger: 87
Så kommer tvilen. Testene stiger ikke noe veldig ser jeg nå. Det burde da ha blitt mye mer nå på 14 dpo? Jeg tok en på morgenurin som var enda svakere, den tok jeg vekk og klistra på den jeg tok noen timer etterpå. Urin nr 2 var tydelig mer konsentrert. Har hatt noen tester innimellom nå som har vært svakere, de har jeg bare kasta og så tatt ny igjen. Har fått to forskjellige resultater fra samme urin tilogmed. Så jeg innser jo at de testene her er kanskje ikke helt gode å vurdere ut i fra.
Støtter tigerbaby og blodprøve, men jeg synes det ser ut som den blir sterkere!

Jeg får høre med legekontoret om jeg ikke kan få komme inn og ta prøve. Legen vet jo godt hva vi har vært gjennom. Så kanskje han er snill og tar ny.

Jeg får høre med legekontoret om jeg ikke kan få komme inn og ta prøve. Legen vet jo godt hva vi har vært gjennom. Så kanskje han er snill og tar ny.

Blodprøve for med 48t i mellom ville jeg tatt. Ei jeg kjenner syns ikke testene steg som de skulle. Men så tok hun 3 bp, med 48t mellom hver. Og hadde kjempe fin økning! Så testene skal man ikke stole helt på når det gjelder å måle stigning altså. :Heartred Syns uansett de ser fine ut jeg da:smiley-angelic002

På bilde ser jeg klart økning på streken. Den nederste er sterkest. Men håper får din del du får ta blodprøve

Nytt bilde etter at testen har tørka.
Jo den er sterkere enn i går. Og den knallsterke på 12 dpo kan ha vært en snåling med for mye fargestoff sånn at det så ut som om det har sunket etter den. Tar jeg den på 12 dpo vekk så stiger det jo fint.

Vedlegg

• 20240317_114244.jpg
    20240317_114244.jpg
    1,2 MB · Visninger: 77
Jeg er konstant bekymret for at jeg skal miste denne også. Slitsomt. Går og ser på testene mine og synes de stiger for sakte. Men de stiger iallefall og det er jo godt tegn. Jeg hater denne delen av svangerskapet. Så utrygt og så lite vi har kontroll over. Det er bare å vente og håpe det beste.

Jeg er konstant bekymret for at jeg skal miste denne også. Slitsomt. Går og ser på testene mine og synes de stiger for sakte. Men de stiger iallefall og det er jo godt tegn. Jeg hater denne delen av svangerskapet. Så utrygt og så lite vi har kontroll over. Det er bare å vente og håpe det beste.

:Heartred Krysser alt for dere nå:Heartred

Det er forferdelige uker. Jeg begynner på 3.trimester i morgen. Og har enda ikke glemt den følelsen. Og er fortsatt redd for blod. Går aldri over den følelsen :(

Back
Topp