Det stiger jevnt og trutt her gitt. Kan det være håp? Skummelt
12 DPO i dag.
Eller kanskje jeg skal si 3+5?
12 DPO i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud så spennende. Dette ser jo utrolig lovende ut! Krysser alt jeg har for dereDet stiger jevnt og trutt her gitt. Kan det være håp? Skummelt
12 DPO i dag.
Vis vedlegget 430599
Nå fikk jeg blodprøve svar på melding fra legen. På 10 dpo hadde jeg 22 i hcg. Det lover godt siden det bør være oppi 100 på 14 dpo.
Støtter tigerbaby og blodprøve, men jeg synes det ser ut som den blir sterkere!Så kommer tvilen. Testene stiger ikke noe veldig ser jeg nå. Det burde da ha blitt mye mer nå på 14 dpo? Jeg tok en på morgenurin som var enda svakere, den tok jeg vekk og klistra på den jeg tok noen timer etterpå. Urin nr 2 var tydelig mer konsentrert. Har hatt noen tester innimellom nå som har vært svakere, de har jeg bare kasta og så tatt ny igjen. Har fått to forskjellige resultater fra samme urin tilogmed. Så jeg innser jo at de testene her er kanskje ikke helt gode å vurdere ut i fra.
Jeg får høre med legekontoret om jeg ikke kan få komme inn og ta prøve. Legen vet jo godt hva vi har vært gjennom. Så kanskje han er snill og tar ny.
På bilde ser jeg klart økning på streken. Den nederste er sterkest. Men håper får din del du får ta blodprøveSå kommer tvilen. Testene stiger ikke noe veldig ser jeg nå. Det burde da ha blitt mye mer nå på 14 dpo? Jeg tok en på morgenurin som var enda svakere, den tok jeg vekk og klistra på den jeg tok noen timer etterpå. Urin nr 2 var tydelig mer konsentrert. Har hatt noen tester innimellom nå som har vært svakere, de har jeg bare kasta og så tatt ny igjen. Har fått to forskjellige resultater fra samme urin tilogmed. Så jeg innser jo at de testene her er kanskje ikke helt gode å vurdere ut i fra.
Jeg er konstant bekymret for at jeg skal miste denne også. Slitsomt. Går og ser på testene mine og synes de stiger for sakte. Men de stiger iallefall og det er jo godt tegn. Jeg hater denne delen av svangerskapet. Så utrygt og så lite vi har kontroll over. Det er bare å vente og håpe det beste.