Ja det er jo faktisk en sjanse her. Men må bare prøve å beholde roen fram til vi får svar. Håper virkelig at svaret kommer på mandag.
Jeg snakket med St.Olavs og fikk beskjed om at jeg er jo mest sannsynlig gravid nå og så må vi bare håpe det holder. Jeg spurte hun jeg snakket med litt om hvor sannsynlig er det at den har sneket seg ut av livmora og ut i egglederen. Nei det er så lite sjanse for at det skulle jeg ikke tenke på engang sa hun. Men selvfølgelig, får jeg veldig vondt og blør så skal jeg sjekkes.
Jeg har rart trykk nedi magen og har hatt ganske hissige menssmerter. Men det har liksom ikke tatt seg opp og blitt noe mer. Jeg har ganske høy smerteterskel da. Så det er vanskelig å avgjøre hva som er farlig vondt og ikke. Da jeg mistet tvillingene så forsto jeg ikke at jeg hadde rier. Ubehagelig var det, men jeg kobla liksom ikke hva som skjedde.
Samme med første riene da jeg fikk yngste ungdommen min. Jeg forsto ikke at fødselen var i gang for det gjorde jo ikke vondt nok.
Vært flere ganger det at jeg har fått beskjed om å ta diverse smertestillende og jeg har tenkt at pøsj dette er da ikke noe å bry seg om. Så må si jeg lurer på hvor grensa går og om jeg forstår at jeg må ha hjelp hvis noe går galt.
Sånn for å være på sikre siden så har jeg bestilt privat ultralyd en stund før den vi får på sykehuset. Forhåpentligvis får vi gode nyheter der, hvis ikke så vil de kanskje kunne oppdage at noe er feil i tide sånn at det går an å få gjort noe med det.