Håpet om kjærlighetsbarnet ❤

Dette her kan umulig gå bra.. :sad015
 

Vedlegg

  • 20240318_195204.jpg
    20240318_195204.jpg
    943 KB · Visninger: 83
Denne fikk jeg nå i kveld. Jeg har ikke tisset på flere timer. Så jeg ser jo tydelig hvilken vei dette går. Det var for godt til å være sant at det skulle gå denne gangen.

Da blir det eggdonasjon. Nå gir jeg faktisk opp dritt eggene mine på ordentlig. Kjenner jeg blir forbanna. Hva er vitsen med at det fester seg og så bare dør igjen? Gir meg forhåpninger og så går det på trynet hver eneste gang. Dette orker jeg ikke mer. :sad015
 

Vedlegg

  • 20240318_202337.jpg
    20240318_202337.jpg
    714,1 KB · Visninger: 36
Nå er jeg kjip, men dette ventet jeg litt på selv om jeg håpte veldig på en positiv overraskelse! Du har vært så steil på at eggene er for dårlig så lenge nå at jeg tror det vil hjelpe deg mye å bare gå for eggdonasjon for å føle litt på den tryggheten.
Kjenner meg godt igjen i mye av det du beskriver selv om vi ikke er i eggdonasjon-tanken. Det er noe med det å gjøre noe annerledes etter x antall idiotiske aborter uten noen forskjell i hva som blir gjort!
Stor stor klem til deg :Heartred
 
Nå er jeg kjip, men dette ventet jeg litt på selv om jeg håpte veldig på en positiv overraskelse! Du har vært så steil på at eggene er for dårlig så lenge nå at jeg tror det vil hjelpe deg mye å bare gå for eggdonasjon for å føle litt på den tryggheten.
Kjenner meg godt igjen i mye av det du beskriver selv om vi ikke er i eggdonasjon-tanken. Det er noe med det å gjøre noe annerledes etter x antall idiotiske aborter uten noen forskjell i hva som blir gjort!
Stor stor klem til deg :Heartred
Ja egentlig så visste jeg jo at dette ikke kom til å gå bra. Men håpet klarte å snike seg innpå allikevel da det så bra ut en liten stund. Da hadde altså den gnagende følelsen rett også. Jeg har lurt på hvorfor jeg ikke har vært noe trøtt eller dårlig form som jeg pleier å være når jeg er gravid. Men jeg bortforklarte det med at jeg har fått opp alt av vitaminer og jern nå. Da har jeg lært til neste gang.

Jeg venter på journal fra St.Olavs og skal kontakte Hausken i morgen. Ingen tid å somle vekk. Nå må vi gå videre. Vi mangler bare litt papirer så er vi i gang hos Medicus. Vi er allerede inne i systemet der og har bruker på pasient portalen.
 
Jeg hadde en heller snål samtale med sykepleier da jeg hadde innsettet her. Jeg sa rett ut at jeg ikke har tro på det her noe mer og at vi vurderer eggdonasjon. Da ble hun sinna gitt. Hun nærmest ropte. "Hvorfor det?!" Så fortsatte hun med å spørre om noen har sagt at jeg har dårlige egg da og at det har jeg nok ikke fordi jeg får jo blastoer hver gang og de er av god kvalitet. Jeg sa at nå har vi mistet hver eneste gang og det har vært feil på dem. Det hjelper så lite at de ser pene ut om de har genfeil.

Så begynte hun å bable om at det blir mer og mer genfeil på eggene våre etterhvert som vi blir eldre. Ja nettop svarte jeg. Jeg er snart 38 år gammel og jeg strevde allerede for 15 år siden. Vi brukte faktisk litt tid på å få eldstemann og jeg tror ikke det var eksen min som hadde problem for å si det sånn.

Det virket som om det gikk opp for henne også at jeg hadde et poeng der.
 
Jeg hadde en heller snål samtale med sykepleier da jeg hadde innsettet her. Jeg sa rett ut at jeg ikke har tro på det her noe mer og at vi vurderer eggdonasjon. Da ble hun sinna gitt. Hun nærmest ropte. "Hvorfor det?!" Så fortsatte hun med å spørre om noen har sagt at jeg har dårlige egg da og at det har jeg nok ikke fordi jeg får jo blastoer hver gang og de er av god kvalitet. Jeg sa at nå har vi mistet hver eneste gang og det har vært feil på dem. Det hjelper så lite at de ser pene ut om de har genfeil.

Så begynte hun å bable om at det blir mer og mer genfeil på eggene våre etterhvert som vi blir eldre. Ja nettop svarte jeg. Jeg er snart 38 år gammel og jeg strevde allerede for 15 år siden. Vi brukte faktisk litt tid på å få eldstemann og jeg tror ikke det var eksen min som hadde problem for å si det sånn.

Det virket som om det gikk opp for henne også at jeg hadde et poeng der.
Vi fikk jo også høre av dem at vi hadde helt perfekte blastoer, og jeg blir rett og slett irritert av at de tør å si det, for det vet de jo ikke vet å se på utseendet!
Vi var nok rett og slett bare heldig med lillemor!
 
Tok enda en test for å bekrefte hva som skjer. 16 dpo og testen begynner å ligne på sånn rundt 10-11 dpo. Jeg tok ikke Cyclogest i går kveld og kommer ikke til å ta noe mer. Jeg mister uten tvil, så er ingen grunn til å utsette meg selv for det svineriet mer enn jeg må.

Jeg er trist, men samtidig vet jeg jo at dette var akkurat som forventet. Nå har vi gjennomført og bevist ettertrykkelig at mine egg er for dårlige. Gleder meg til å endelig kunne få sette inn sunne og friske egg når den tid kommer. Håper det går fort og greit å få i orden papirer.
 
Tok enda en test for å bekrefte hva som skjer. 16 dpo og testen begynner å ligne på sånn rundt 10-11 dpo. Jeg tok ikke Cyclogest i går kveld og kommer ikke til å ta noe mer. Jeg mister uten tvil, så er ingen grunn til å utsette meg selv for det svineriet mer enn jeg må.

Jeg er trist, men samtidig vet jeg jo at dette var akkurat som forventet. Nå har vi gjennomført og bevist ettertrykkelig at mine egg er for dårlige. Gleder meg til å endelig kunne få sette inn sunne og friske egg når den tid kommer. Håper det går fort og greit å få i orden papirer.
Sender deg en stor klem :Heartred Du er tøff! Håper prosessen med ED går fort, og at det klaffer med en gang!
 
Allerede fått inn dokumenter fra Hausken. Det gikk veldig fint og greit i løpet av minutter faktisk. Nå mangler vi bare fra St.Olavs :wtf: Forventet tid på å få den, 60 dager sto det i mail jeg fikk. Håper virkelig ikke de har tenkt å bruke så lang tid på det. Jeg tenker på å be Medicus om å bare vurdere oss på bakgrunn av papirene fra Hausken. De er mer en godt nok vil jeg si. En tydelig og ryddig journal og jeg ser at den stemmer med hva vi har vært gjennom.

Tviler på at det kommer fram noe mer nyttig fra St.Olavs for å si det sånn. De har jo basert behandling på det vi lærte fra alle forsøkene hos Hausken. De har ikke endret på noe og bare gjort nøyaktig det samme hver gang. Politiattest er jo grei sak å få ordnet.

Jeg har ikke begynt å blø enda. Men har fortsatt ganske tydelig strek på test, så det tar vel gjerne litt tid. Rakk nok å få en god del hCG før det gikk galt.
 
Men altså... når skal test egentlig bli negativ? Nå er den bittelitt sterkere igjen enn i går. Kan jeg ikke bare få bli ferdig liksom? Den må jo være død sånn som testene ser ut. Men seig å få ut tydeligvis. Ikke begynt å blø enda heller, men har en del smerter.
 
Kanskje den bare er litt treg. Husker mine og var trege. Eller kanskje enda mer uflaks, men hvor mye uflaks kan dere ha
 
Jeg blir så utrolig frustrert. Kan det ikke bare bli ferdig med å gå galt liksom? Må det alltid bli noe tull og ekstra spetakkel hver eneste gang liksom? Kan ikke ting bare gå ukomplisert for seg? :sad015 Hvorfor i alle dager stiger det igjen? Det er fortsatt for svakt til å være noe levedyktig, så dette er bare tull og lureri!

Jeg er så sliten i dag. Har sovet mange timer. Uvel og vondt nedi magen. Menssmerter, men ikke antydning til blod.
 
Lurt med blodprøver, man blir lett gal av nå tolke streker.. Det er en del dårlige batcher av makesure ute å går, som gir svake streker, men skjønner at du tenker at stigningen er for dårlig. Håper at du får svar kjapt og at det ikke er en exu.
 
Stoler bare på blodprøver jeg. Testene mine var ganske svake på 17 dpo. Men var 440 i hcg i blodprøve.
 
Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal tro. Men fikk svar fra lege. Han har klargjort blodprøver for meg og jeg skal bare dra innom legekontoret og ta prøver når det passer meg. Er evig glad i legen min. Er så takknemlig for at jeg slipper å krangle meg til det. Nå vil jeg iallefall få et tydelig svar. Jeg har roet meg ned nå og kommet til konklusjonen at jeg får ikke gjort noe nå uansett før jeg har fått svar på blodprøver. Han lovte å sende meg beskjed så fort blodprøvesvar var klare.
 
Hmm. Det er jo tydelig stigning da. Har du sluttet på progesteron?

Fint at du får avklart ved blodprøve!
 
Back
Topp