Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja egentlig så visste jeg jo at dette ikke kom til å gå bra. Men håpet klarte å snike seg innpå allikevel da det så bra ut en liten stund. Da hadde altså den gnagende følelsen rett også. Jeg har lurt på hvorfor jeg ikke har vært noe trøtt eller dårlig form som jeg pleier å være når jeg er gravid. Men jeg bortforklarte det med at jeg har fått opp alt av vitaminer og jern nå. Da har jeg lært til neste gang.Nå er jeg kjip, men dette ventet jeg litt på selv om jeg håpte veldig på en positiv overraskelse! Du har vært så steil på at eggene er for dårlig så lenge nå at jeg tror det vil hjelpe deg mye å bare gå for eggdonasjon for å føle litt på den tryggheten.
Kjenner meg godt igjen i mye av det du beskriver selv om vi ikke er i eggdonasjon-tanken. Det er noe med det å gjøre noe annerledes etter x antall idiotiske aborter uten noen forskjell i hva som blir gjort!
Stor stor klem til deg
Vi fikk jo også høre av dem at vi hadde helt perfekte blastoer, og jeg blir rett og slett irritert av at de tør å si det, for det vet de jo ikke vet å se på utseendet!Jeg hadde en heller snål samtale med sykepleier da jeg hadde innsettet her. Jeg sa rett ut at jeg ikke har tro på det her noe mer og at vi vurderer eggdonasjon. Da ble hun sinna gitt. Hun nærmest ropte. "Hvorfor det?!" Så fortsatte hun med å spørre om noen har sagt at jeg har dårlige egg da og at det har jeg nok ikke fordi jeg får jo blastoer hver gang og de er av god kvalitet. Jeg sa at nå har vi mistet hver eneste gang og det har vært feil på dem. Det hjelper så lite at de ser pene ut om de har genfeil.
Så begynte hun å bable om at det blir mer og mer genfeil på eggene våre etterhvert som vi blir eldre. Ja nettop svarte jeg. Jeg er snart 38 år gammel og jeg strevde allerede for 15 år siden. Vi brukte faktisk litt tid på å få eldstemann og jeg tror ikke det var eksen min som hadde problem for å si det sånn.
Det virket som om det gikk opp for henne også at jeg hadde et poeng der.
Sender deg en stor klem Du er tøff! Håper prosessen med ED går fort, og at det klaffer med en gang!Tok enda en test for å bekrefte hva som skjer. 16 dpo og testen begynner å ligne på sånn rundt 10-11 dpo. Jeg tok ikke Cyclogest i går kveld og kommer ikke til å ta noe mer. Jeg mister uten tvil, så er ingen grunn til å utsette meg selv for det svineriet mer enn jeg må.
Jeg er trist, men samtidig vet jeg jo at dette var akkurat som forventet. Nå har vi gjennomført og bevist ettertrykkelig at mine egg er for dårlige. Gleder meg til å endelig kunne få sette inn sunne og friske egg når den tid kommer. Håper det går fort og greit å få i orden papirer.
Håper du får litt svar fra lege. Ser jo ut som den øker nåDette synes jeg ikke ser normalt ut i det heletatt.