Håpet om en terminspire ❤

Kan ikke stole helt på disse digitaltestene. Vet om mange de har vært misvisende på ift hcg-nivåer :)
Vet jo egentlig det! Synes bare det var så rart når babyplan var så sterk :hilarious:
 
Last edited:
2 år! ❤️

Den fineste lille jenta mi begynner å bli stor! Hun er en skikkelig 2 åring med mer og mer vilje og meninger for hver dag. Det er stortsett bare gøy, men vi må oftere snu situasjoner om når hun får et nei på noe hun ikke ønsker et nei til eller må gjøre noe hun ikke vil akkurat da :hilarious: men det fint å se at hun blir mer selvstendig, trygg på seg slev og sine egne meninger, selvom det tidvis er en del følelser involvert, hehe.
Hun skravler som en foss heletiden, ordene og setningene blir tydeligere for hver dag og det gjør det lettere for oss alle! Heldigvis blir hun ikke frustrert om vi ikke skjønner hva hun sier :hilarious:
Hun spiser og sover godt, og er rett og slett en drøm av en unge! Håper vi er like heldig med nr.2 ❤️
Helgen går til bursdagsfeiring, barnebursdag lørdag og familiebursdag søndag, det blir stas! Akkurat nå er det bursdagsfeiring i bhg ❤️ hun elsker bhg! Er så glad i de som jobber der. Plassen og de andre barna at når jeg sier vi skal kjøre til bhg. Roper hun hun "jaaaaa" :happy: de er så flinke med barna der, ute og går tur til andre lekeplasser, naboer med dyr og bruke omgivelsene rundt hver dag! Føles så fin at hun går der, føler hun får utviklet seg så fint, samt at hun blir sett og hørt!
Synes det er rart å tenke på at hun allerede er 2 år, og enda rarere at jeg er gravid igjen. Jeg skjønner det fortsatt ikke :hilarious:

Jeg er blitt 50% sykmeldt, da vi har det fullstendig kaos på jobb som var slitsomt før en gravditet. Jobber i Hjemmetjenesten med høyt tempo, mange ulike besøk som påvirker en allerede kvalm og sliten kropp, i tillegg til tyngre syke mennesker som bor hjemme i mange ulike situasjoner, og sykdom som gjør at vi må løpe mer fordi vi færre på jobb. Så håper det hjelper Med gradert sykmelding. Får så vondt i ryggen også når jeg er på jobb så skal bli godt å kunne hvile i mellom slagene, i tillegg vondt i magen, ikke kvalm vondt, men vondt-vondt, noe som ikke kjennes godt. Er jo også alene med datteren min med levering, henting, handling, lage mat og legging da mannen studerer 2 t. Vekk og pendler hver dag, så er travle dager! Men bortsett fra det er jeg overraskende rolig, har vært spent på hvordan jeg vil takle en graviditet til da det har vært mye nervøsitet rundt det tidligere, var relativt rolig sist svangerskap så håper det betyr noe like godt denne gangen ❤️

Dette blir nok en av de siste testene, de er jo så sterke og fine nå, så det er bare "the waiting game" frem til "tryggere" tider i slutten av januar. :bag: Har legetime 23.12 og jordmortime 10.01, og forhåpentligvis en tul innimellom der, så håper tiden går fort til 2 trimester, så kan det roe seg ned. Føler allerede der bare er et halvtår til august :hilarious:
20221209_103147.jpg



God helg til dere ❤️
 
Last edited:
Gratulerer så mye til lillemor! :talk017

Hadde vi hatt evnen til å planlegge (og friske voksne og barn…) kunne vi ha kræsja bursdagsselskapet deres i mårra. Neida. Joda. Neida. :hilarious:
 
Gratulerer så mye til lillemor! :talk017

Hadde vi hatt evnen til å planlegge (og friske voksne og barn…) kunne vi ha kræsja bursdagsselskapet deres i mårra. Neida. Joda. Neida. :hilarious:

Tuuusen takk ❤️

Haha, jaggu, det er så sant! Søren at dere ikke er friske :facepalm:
 
6+0
Og hey! Halvveis til uke 12. Synes dagene går, som vanlig, veldig fort, nå er det også bare 1 uke til julaften så tiden vil nok ikke stå stille, hvert fall ikke med en 2 åring I hus. Men det er også litt godt. Vil bare komme meg til 2 trimester, tryggere tider og forhåpentligvis bedre form. For formen er det ikke mye å skryte av, synes den er verre denne gangen, selvom jeg tror mye er likt. Men kvalmen er mye mer fremtredende denne gangen, jevnt over kvalm hele dagen, kanskje et lite opphold på ettermiddagen føre det kommer igjen på kvelden, puppene er også tyngre og super øme(!!!), itillegg til å være veldig trøtt og sliten. Stod idag at fosteret er like stort som et blåbær, kan ikke skjønne at noe så lite kan påvirke så mye :hilarious: men tror også alt dette gjør at jeg føler meg veldig trygg, har ikke en gang tenkt at "shit, hva om vi mister igjen", har bare en veldig rolig og god følelse, samme som jeg hadde med frøkna, så håper det stemmer❤️ har pga. Formen også blitt 100% sykmeldt frem til legetime 23.12, jeg har mer enn nok med meg selv, levere/hente i bhg, ettermiddagen med mini og bare komme meg igjennom dagen, rett og slett.
Vi har bestilt oss time til tul! Legen sendte henvisning til gynekologen som fulgte meg opp sist, men blir visst bare vanlig ul i uke 12 og oul, og det blir litt lenge å vente, så da blir det en tul i romjula om 13 dager:bag: håper vi får gode nyheter å ta med oss inn i det nye året ❤️

Det var en liten update herfra.
Håper dere alle har en fin førjulstid! :rendeer
 
6+0
Og hey! Halvveis til uke 12. Synes dagene går, som vanlig, veldig fort, nå er det også bare 1 uke til julaften så tiden vil nok ikke stå stille, hvert fall ikke med en 2 åring I hus. Men det er også litt godt. Vil bare komme meg til 2 trimester, tryggere tider og forhåpentligvis bedre form. For formen er det ikke mye å skryte av, synes den er verre denne gangen, selvom jeg tror mye er likt. Men kvalmen er mye mer fremtredende denne gangen, jevnt over kvalm hele dagen, kanskje et lite opphold på ettermiddagen føre det kommer igjen på kvelden, puppene er også tyngre og super øme(!!!), itillegg til å være veldig trøtt og sliten. Stod idag at fosteret er like stort som et blåbær, kan ikke skjønne at noe så lite kan påvirke så mye :hilarious: men tror også alt dette gjør at jeg føler meg veldig trygg, har ikke en gang tenkt at "shit, hva om vi mister igjen", har bare en veldig rolig og god følelse, samme som jeg hadde med frøkna, så håper det stemmer❤️ har pga. Formen også blitt 100% sykmeldt frem til legetime 23.12, jeg har mer enn nok med meg selv, levere/hente i bhg, ettermiddagen med mini og bare komme meg igjennom dagen, rett og slett.
Vi har bestilt oss time til tul! Legen sendte henvisning til gynekologen som fulgte meg opp sist, men blir visst bare vanlig ul i uke 12 og oul, og det blir litt lenge å vente, så da blir det en tul i romjula om 13 dager:bag: håper vi får gode nyheter å ta med oss inn i det nye året ❤️

Det var en liten update herfra.
Håper dere alle har en fin førjulstid! :rendeer
Så koselig update fra deg❤️
Symptomene du har virker lovende og ikke minst at du føler deg rolig, magefølelsen pleier å stemme altså, hvertfall med meg.
Så spennende det blir med tul da❤️
Håper dagene frem til det går fort.
Ønsker deg en god jul :santa
 
Så koselig update fra deg❤️
Symptomene du har virker lovende og ikke minst at du føler deg rolig, magefølelsen pleier å stemme altså, hvertfall med meg.
Så spennende det blir med tul da❤️
Håper dagene frem til det går fort.
Ønsker deg en god jul :santa

Håper det ❤️
Ønsker deg også en gooood jul :rendeer
 
7+5

Tiden går fort og det kjennes godt, hvert fall nå i første trimester. Er veldig spent på denne graviditeten, hvor langt kommer vi denne gangen ? Er jo 5 gang jeg er gravid og vi har jo bare 1 barn, enn så lenge. I morgen skal vi på tul, håper så inderlig at alt bare er fint og vi har mye mer flaks med nr.2 enn nr.1, men er en stemme i hode som innimellom sier det er naivt å tro at det skal gå så lett. Krysser hvert fall fingrene for at alt er fint med lille i magen i morra ❤️


Håper alle har hatt en fin jul og har en fin romjul! :santa
 
Last edited:
Krysser fingrene og håper at alt er bra :Heartred Masse lykke til!
 
7+5

Tiden går fort og det kjennes godt, hvert fall nå i første trimester. Er veldig spent på denne graviditeten, hvor langt kommer vi denne gangen ? Er jo 5 gang jeg er gravid og vi har jo bare 1 barn, enn så lenge. I morgen skal vi på tul, håper så inderlig at alt bare er fint og vi har mye mer flaks med nr.2 enn nr.1, men er en stemme i hode som innimellom sier det er naivt å tro at det skal gå så lett. Krysser hvert fall fingrene for at alt er fint med lille i magen i morra ❤️


Håper alle har hatt en fin jul og har en fin romjul! :santa
Masse lykke til i morgen!❤️
Krysser alt jeg kan for at det er en sprellende liten bamsemums der inne❤️
 
Hurra! Gratulerer så mye!
 
Back
Topp