Håpet om en terminspire ❤

Hadde ikke tenkt å skrive her inne føre om kanskje en uke, men så ble jeg tatt litt på senga i går og kjenner at det trengs å luftes! :bag:
Neste fredag blir lille jenta vår 2 hele år, kan ikke forstå at den fine jenta vår blir så stor allerede ❤️ men det kommer jeg litt å skrive om litt senere. Vi har bestemt oss for å prøve på baby nr.2 nå i desember, det passet fint inn i skoleplassen hans, men så hadde jeg høyere puls enn vanlig over flere dager og fant en g.test, trodde egentlig ikke jeg hadde noe annet enn digital liggende, men joda! Der kom det jaggu opp 2 streker, og idag tok jeg en digital som også slo ut!
Vis vedlegget 393485
Såååå ja, da er jeg gravid da! Jeg tror jeg er 3+5, 4+0 etter siste mens, men vi får se om det er en terminspire eller om vi har like mye uflaks denne gangen også, krysser fingrene for det første ❤️
Noen som har erfaringer med graviditeten etter hanituell abort for så å gå et fult svangerskap?
Gratulerer! Håper det er terminspire ❤️ gleder meg til å følge med ❤️

Så koselig nyhet, gratulerer så mye!❤️
Jeg har selv hatt habituell abort og etter fødsel ble jeg gravid 12 måneder senere med nummer to som sover søtt i senga si nå❤️ Det virker som om det oftere fører til fullgått svangerskap med nummer to, så håper det også blir slik for deg❤️❤️

Så koselig nyhet, gratulerer så mye!❤️
Jeg har selv hatt habituell abort og etter fødsel ble jeg gravid 12 måneder senere med nummer to som sover søtt i senga si nå❤️ Det virker som om det oftere fører til fullgått svangerskap med nummer to, så håper det også blir slik for deg❤️❤️
Tusen takk❤️ dette var skikkelig godt å høre! Håper jeg er like heldig som deg ❤️

4+0/4+2

Testene blir sterkere, det er veldig fint å se! Var samme styrke til morgen idag som i går til morgen, setter selvsagt noen tanker i spinn, men fin test nå i ettermiddag tok de vekk ❤️ i tillegg er jeg så uvel/uggen og høy puls, 95 i puls bare ved å stelle meg på badet nå føre jobb, for jada! Rett på jobb helg og det er kaos på jobb om dagen så kjenner jeg gruer meg veldig. Men tenker helgen er en prøve for å se om det går an å jobbe eller ikke, orker ikke ta noen sjanser..
Synes det er tidlig å skulle bli så uvel av noe som er så knøttliten, samtidig er jeg glad for å føle meg gravid :hilarious:

Dagens test;
20221203_134404.jpg

Ønsker dere god helg ❤️

4+2/4+4

Facinerende hvor mye en kropp kan endre seg på så kort tid, den er nesten ikke til å kjenne igjen. Symptomer på at noe skjer kommer på rekke og rad, noe som også er veldig fint. Er uvel/uggen/små kvalm store deler av dagen, hjelper ikke nødvendigvis å spise heller, men er definitivt verst føre måltid, murringer og jobbing i livmor og i korsryggen. Etter jobbhelga har korsryggen fått seg en trøkk og det murrer og er som et "hold" midt i som kjennes godt.
Tror ikke det går så lang tid føre jeg må fortelle det til sjefen, noe jeg synes er skummelt med tanke på tidligere historikk, men det er også det enkleste.

Testene stiger i det minste, denne tatt på lys morgenurin :happy:
20221205_083146.jpg

Last edited:
4+3/4+5
Forsøkte meg på en ny digital idag da testene øker fint, men den slo bare ut på 1-2, synes det var litt rart når testen er så sterk? Får prøve å ikke legge for mye i det :happy:
20221206_154353.jpg

Legen har sendt henvisning til gynekologen som fulgte meg opp sist, så får bare vente på time til henne, set blir spennende!

Kan ikke stole helt på disse digitaltestene. Vet om mange de har vært misvisende på ift hcg-nivåer :)

Back
Topp