Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drister meg til å gratulere, og gleder meg på deres vegne!Å, så spennende!!!Drister meg til å gratulere, og gleder meg på deres vegne!
Gratulerer! Håper det er terminspireHadde ikke tenkt å skrive her inne føre om kanskje en uke, men så ble jeg tatt litt på senga i går og kjenner at det trengs å luftes!
Neste fredag blir lille jenta vår 2 hele år, kan ikke forstå at den fine jenta vår blir så stor alleredemen det kommer jeg litt å skrive om litt senere. Vi har bestemt oss for å prøve på baby nr.2 nå i desember, det passet fint inn i skoleplassen hans, men så hadde jeg høyere puls enn vanlig over flere dager og fant en g.test, trodde egentlig ikke jeg hadde noe annet enn digital liggende, men joda! Der kom det jaggu opp 2 streker, og idag tok jeg en digital som også slo ut!
Vis vedlegget 393485
Såååå ja, da er jeg gravid da! Jeg tror jeg er 3+5, 4+0 etter siste mens, men vi får se om det er en terminspire eller om vi har like mye uflaks denne gangen også, krysser fingrene for det første
Noen som har erfaringer med graviditeten etter hanituell abort for så å gå et fult svangerskap?
Gratulerer! Håper det er terminspiregleder meg til å følge med
![]()
Tusen takkSå koselig nyhet, gratulerer så mye!
Jeg har selv hatt habituell abort og etter fødsel ble jeg gravid 12 måneder senere med nummer to som sover søtt i senga si nåDet virker som om det oftere fører til fullgått svangerskap med nummer to, så håper det også blir slik for deg
![]()
Tusen takkGratulerer så mye Luna
Koselig å se at du har en ny spire i magen![]()
Gratulerer så mye!!![]()
Gratulerer![]()