Vel, hva skal en si?
Kroppen driver å tuller noe ekstremt med meg om dagen jeg kjenner at jeg blir litt småsprø! Den har siden søndag fått meg tro at jeg er gravid. Det har siden da vært murringer i korsrygg i nesten hele dagen i 5-6 dager, vært oppblåst, en skikkelig tyngde følelse i livmor som aldri gir seg og jeg må til og med opp for å tisse lenge føre jeg vanligvis står opp.... altså hva er det her?

Jeg trooooor jeg er 11 dpo? Eller 13? Usikker da jeg har ikke tatt noen el tester, for vi har jo ikke begynt å prøve, men el smerter tilsier 11dpo. Uansett så er testene negative. Tar de jo jevnlig for jeg tror nesten ikke på det selv, for kroppen roper "gravid" uten at jeg er det. Innbilt svangerskap?

sprø av det blir jeg hvert fall uansett. Men håper disse symptomene gir seg så fort tr kommer, for de er veldig irriterende og ikke velkomne!
Noen opplevd noe lignende selv?
Forresten så har vi fått vite at mannen har kommet inn på skole! Så nå må vi bare se hvordan prøving i det hele tatt passer inn i studiene. Han er ikke så gira på å stoppe opp i utdanningen, og det er nærmest umulig å overta permisjonen uten å være sykmeldt, og jeg vil ikke vente til han er ferdig om 2-3 år heller, så ja, noe å diskutere der altså!