Håpet om en terminspire ❤

Ja, det er virkelig ulidelig vondt, helt jævlig faktisk! Har tenkte mye på deg siste døgnet, husker du gikk igjennom lignende. Noe så grusomt! Men så glad du ble så raskt gravid igjen ❤️ håper denne holder helt til mål!
Kan hende jeg tar deg opp på det og sender deg en melding ❤️ takk!
Jeg er nok dessverre heller personen som trekker seg unna og sier ingenting, foreløpig vet ingen om det her, foreldre vet ikke vi er gravide en gang, men vi må nok si det til hvert fall en part med tanke på evt. Barnevakt om vi skal til riksen/når abort skal gjennomføres. Men får se...
Er det ikke vondt å holde det for seg selv? Det høres ekstra vondt ut å stå med det alene.. men vi er jo forskjellige :Heartred Det som gjorde ting lettere for meg gjør det nødvendigvis ikke for deg :sorry:
 
Kjære deg ❤️ Dette var jo ikke det vi håpet på. Det var ikke sånn det skulle gå. Vit at du har en gjeng som så gjerne skulle gjort mer for deg enn å gi deg virtuelle klemmer. ❤️
 
Er det ikke vondt å holde det for seg selv? Det høres ekstra vondt ut å stå med det alene.. men vi er jo forskjellige :Heartred Det som gjorde ting lettere for meg gjør det nødvendigvis ikke for deg :sorry:

Både og, synes det er så vondt å prate om så orker jeg ikke da å måtte se folks reaksjoner og følelser rundt det når jeg selv står midt i det. Bearbeider der best på egenhånd,føler jeg selv da. Klart meg så langt med 3 MA hvert fall, så må bare følge magefølelsen.
 
Åh.. jeg vet ikke hva jeg skal si.. Så utrolig trist, jeg kan ikke engang forestille meg det..
Skulle ønske jeg kunne gi deg en ordentlig klem. :Heartred tenker på deg
 
Kjære Luna :sad010
Det var utrolig trist melding å komme inn hit til :arghh: kan ikke forestille meg hjertesmerten din:sorry: håper det beste og sender mange klemmer din vei ❤️
Huff, ord blir fattige i en sånn situasjon ❤️
 
12+1/12+3
*obs trigger*


Dette skulle være en fin uke, vi er jo 12 uker, skulle være sikre nå som vi har kommet "så langt", men den gang ei. Var på otul i går, dro alene da mannen ikke hadde sjans til å dra fra jobb/praksis, og fikk den nedslående beskjeden som jeg var redd for at det er avvik hos fosteret (orker ikke si baby lenger...). Fortykket nakkefold, cyste I halsen, korte armer og ben, noe som da kan tyde på downs, men fosteret har neseben, som er uvanlig for downs igjen, gynekologen ville ikke si noen diagnoser, men ble sendt videre for blodprøver til nipt som jeg rakk å ta i går. Så vi er i ingenmannsland, jeg er gravid uten og ville være det akkurat nå og kunne egentlig bare ønske hjerte hadde stoppet av seg selv, selvom jeg visste det slo for jeg funnet det flere ganger med doppler hjemme, mager trøst, men det hjelper jo der og da. Det føles så utrolig urettferdig, håpte virkelig dette skulle bli siste graviditet, og akkurat nå kjenner jeg at jeg ikke vet om jeg orker å gå igjennom en graviditet til. Dette er 5 graviditet, alle 3 MA gikk jeg nærmest til uke 12 og nå er vi over uke 12, det er så mange mnd med gravditet uten å få en baby og det er vondt å tenke på. Er glad vi har en frisk datter, men akkurat nå føles som flaks at vi har fått henne i det heletatt. I første omgang skal vi vente på blodprøve svarene, men har spurt om å bli henvist til riksen så vi kanskje slipper en uke med venting. Jeg har begynt å forberede meg på senabort, for det er den veien dette går, det er jeg helt sikker på og det føles så vondt. Det er vondt å fortsatt være gravid, ha alt av symptomer på gravditet og vite at det er et levende foster i magen uten og egentlig ønske det akkurat nå. Gruer meg veldig til alt vi har i vente de neste ukene, de kommer til å bli tøffe! Gruer meg også til å måtte føde snart, for det må jeg jo nå som jeg er over 12 uker.....
Å nei :sad010 det var ikke dette som vi håpet på for dere. Så utrolig tøft det må være. Sender så mange klemmer over jeg bare kan. Håper du har mange gode mennesker rundt deg som du kan støtte deg på om du trenger det. Og kanskje snakke med noen rundt hele situasjonen også kunne gjort godt?
 
Å nei :sad010 det var ikke dette som vi håpet på for dere. Så utrolig tøft det må være. Sender så mange klemmer over jeg bare kan. Håper du har mange gode mennesker rundt deg som du kan støtte deg på om du trenger det. Og kanskje snakke med noen rundt hele situasjonen også kunne gjort godt?

Jeg er nok en som bearbeider best alene, også får jeg lufta meg litt her :) men må på et punkt si det til de venninnene som vet, men først må jeg bare lande litt selv... takk for omtanken❤️
 
Jeg er nok en som bearbeider best alene, også får jeg lufta meg litt her :) men må på et punkt si det til de venninnene som vet, men først må jeg bare lande litt selv... takk for omtanken❤️
Slenger meg på her selvom det ikke er meg du siterer. Ville bare si at jeg skjønner veldig godt ønsket om å bearbeide ting alene - så kan man heller snakke med andre på egne premisser når man er klar for det ❤️ Det gjør sikkert godt å snakke med andre, men noen trives bare best med å få bearbeide i ro og fred, det kjenner jeg meg godt igjen i også. Tenker på deg ❤️
 
Slenger meg på her selvom det ikke er meg du siterer. Ville bare si at jeg skjønner veldig godt ønsket om å bearbeide ting alene - så kan man heller snakke med andre på egne premisser når man er klar for det ❤️ Det gjør sikkert godt å snakke med andre, men noen trives bare best med å få bearbeide i ro og fred, det kjenner jeg meg godt igjen i også. Tenker på deg ❤️

Bare å slenge deg på, bare hyggelig ❤️
Ja, vi er jo forskjellige og skjønner veldig godt at mange har god nytte av å snakke om det, det gjør bare ikke noe godt for meg, heller motsatt vil jeg si, og i denne situasjonen er det ikke så mye å prate om, er jo en situasjon utenfor våre hender, så må jo bare ta det som kommer.
Takk ❤️
 
Nei, nei, nei! Beklager ordbruken, men fy faen så urettferdig livet er altså!! Jeg blir helt paff. All min medfølelse til deg og dere i denne forferdelige situasjonen:Heartred Jeg skjønner det er vanskelig å tenke fremover nå, så prøv å ta en time og en dag av gangen! Masse styrkeklemmer til deg:Heartred:Heartred Hold oss oppdatert!
 
Nei, nei, nei! Beklager ordbruken, men fy faen så urettferdig livet er altså!! Jeg blir helt paff. All min medfølelse til deg og dere i denne forferdelige situasjonen:Heartred Jeg skjønner det er vanskelig å tenke fremover nå, så prøv å ta en time og en dag av gangen! Masse styrkeklemmer til deg:Heartred:Heartred Hold oss oppdatert!

Nei altså, livet er ikke for pingler for å i det mildt... ❤️

Setter veldig pris på all omtanke og klemmer her inne!❤️
 
Ord blir fattig… vil bare si at jeg sender deg en stor klem ❤️❤️
 
Å, Luna! :Heartbigred Jeg er så lei meg på dine vegne at jeg gråter. Jeg kan bare forestille meg det du beskriver, men det gjør utrolig vondt å lese...

Sender varme klemmer og tanker, og ønsker deg bedre tider!
 
Hvordan går det med deg og dere? :Heartred

Det går litt opp og ned, men takk som spør ❤️ litt tungt i dag og tårene ligger lett da jeg har sagt ifra til venninne mine hva som skjer.

Vi er veldig forberedt på at dette ikke går, men det å vente på svar er ganske tøft likevel. I morgen er det 1 uke siden vi fikk vite at alt ikke er bra, tok nipt, men er fortsatt uten helt klare svar... fått time på riksen 8/2 så enda en uke til, men håper på svaret på nipt kommer i mellomtiden og at vi egentlig slipper inn til riksen og heller kan starte på abortprosessen, det er jo ikke gjort på 1-2-3 det heller med nemd og alt.
 
Det går litt opp og ned, men takk som spør ❤️ litt tungt i dag og tårene ligger lett da jeg har sagt ifra til venninne mine hva som skjer.

Vi er veldig forberedt på at dette ikke går, men det å vente på svar er ganske tøft likevel. I morgen er det 1 uke siden vi fikk vite at alt ikke er bra, tok nipt, men er fortsatt uten helt klare svar... fått time på riksen 8/2 så enda en uke til, men håper på svaret på nipt kommer i mellomtiden og at vi egentlig slipper inn til riksen og heller kan starte på abortprosessen, det er jo ikke gjort på 1-2-3 det heller med nemd og alt.
Så vondt og fælt å måtte fortelle det :Heartred Utrolig trasig når man er i en sånn ventesituasjon, kan se for meg at man er helt i unntaksituasjon og at det er en evig runddans av følelser. Føler sånn med dere! Virkelig så urettferdig og brutalt dette. Vi får virkelig håpe det blir fortgang i prøvesvar ja, så dere kan få alle fakta på bordet og vite hva dere har å forholde dere til! Må dere søke til nemd uansett? Jeg kan så lite om dette jeg.
 
Så vondt og fælt å måtte fortelle det :Heartred Utrolig trasig når man er i en sånn ventesituasjon, kan se for meg at man er helt i unntaksituasjon og at det er en evig runddans av følelser. Føler sånn med dere! Virkelig så urettferdig og brutalt dette. Vi får virkelig håpe det blir fortgang i prøvesvar ja, så dere kan få alle fakta på bordet og vite hva dere har å forholde dere til! Må dere søke til nemd uansett? Jeg kan så lite om dette jeg.

Ja, føler meg jo ganske sikker og så forberedt som en kan på hvilken vei dette går, men med tiden så tenker man jo en del, i tillegg til at en fortsatt er gravid go fpr daglige påminnelser om det i den grad at formen ikke er tipp topp og en vet at både mage og foster vokser.
Krysser fingrene for svar snart ❤️
Ja, etter uke 12 så må en gjennom nemd uansett, så lenge det er liv selvfølgelig. Kam ikke sp mye om det selv egentlig :bag:
 
Ja, føler meg jo ganske sikker og så forberedt som en kan på hvilken vei dette går, men med tiden så tenker man jo en del, i tillegg til at en fortsatt er gravid go fpr daglige påminnelser om det i den grad at formen ikke er tipp topp og en vet at både mage og foster vokser.
Krysser fingrene for svar snart ❤️
Ja, etter uke 12 så må en gjennom nemd uansett, så lenge det er liv selvfølgelig. Kam ikke sp mye om det selv egentlig :bag:
Ikke sant..Det må være noe av det vondeste :Heartred Ønsker dere masse lykke til i alle fall! Håper dere blir møtt av fine folk og at prosessen blir så grei som overhode mulig hvis det går den veien! Ta vare på deg selv:Heartred Oppdater oss når du orker da, tenker masse på deg!
 
Back
Topp