Håpet om en terminspire ❤

Hvis toppen var 10/9 så var nok el den 11. mest sannsynlig. Men ser jo ut som dere traff da så det er jo uansett ikke så viktig ☺️❤️ så nå må dem bare stige!! Krysser fingrene for det, jeg har trua! ❤️

Ja, jeg ville bare ha el tidligst mulig, men kan se ut som vi traff likevel❤️ håper for oss begge!
 
❤️❤️
Ja vet det kan være ulikt fra svangerskap til svangerskaps, men jeg håpte nok veldig mye at el skulle være den 10/9 og at jeg er 10 dpo idag for at vi i det heletatt skulle ha sjans, men sannsynligheten for at el var 11/9 er ikke umulig, kjente mer stikk da!
Vis vedlegget 415143 Men spiller egentlig ingen rolle bare testene stiger fint :nailbiting:

Egget slapp flere ganger hos meg den første dagen med positive tester, men det ser man jo kun om man temper, og som du sier- så er det uten betydning så lenge testene bare stiger❤️❤️❤️❤️
 
Dette MÅ jo være noe! Mitt utrente streksyn ser noe på alle disse :woot: Heia, heia, babyspire!!
 
10 dpo

Dagen i går var tøff, følte livet falt litt i grus og så for meg en evigvarende kamp for å få baby nr2.
Våknet heldigvis litt lettere til sins idag, og det er mulig jeg "bare" er 9 dpo idag og ikke 10, premom sier 9 dpo idag. Ble også litt gladere av dagens test! Tror og håper noe er på gang❤️ jeg har en del symptomer på gravditet istedenfor tr hvert fall :)
Vis vedlegget 415133
Vis vedlegget 415134Vis vedlegget 415135
(Samme test i ulikt lys :wacky:)
Ingen tvil om strek på den ❤️ Nå må den sitte hele veien ❤️
 
Sterkere ettermiddagtest❤️
20230920_152732.jpg

20230920_152539.jpg
 
Ååå så glad jeg ble nå!! Tenkte sånn på deg etter testen 9dpo, kjenner så igjen følelsen av at det er over når den ikke er positiv da. Men det er jo tidlig, og testene idag er helt klart positive :hello2 :Heartred
Gratulerer :love017
 
Back
Topp