Håpet om en terminspire ❤

Skjønner :Heartred Tenker dere prøve igjen nå eller vil dere vente?
Man må ha psyken med seg, og sånne nedturer er tøffe! Men jeg har trua på at du kommer deg ovenpå igjen, bare send mld hvis du vil ha noen å snakke med :Heartred
Hihi, så gøy! Er spent på morgendagens test :hilarious:

Kommer bare til å prøve med en gang, blir mer stressa/urolig av å ikke gjøre det enn nedturene ved at tr dukker opp :wacky:
Ja, håper bare vi kan få litt mindre motgang nå ...❤️

Jeg og! Jeg satser på to fine streker ❤️
 
CD16
Har testa etter el noen dager, så ut som noe var på gang på CD 15 men det ble fort borte igjen og nå er jeg redd vi ikke rekker el denne perioden da jeg og mini reiser til syden til lørdag. Søren altså! Håper det snur I morgen eller i løpet av dagen men ikke trua siden det ikke er noe mer elslim :(
Evt så har kroppen prøvd, men ikke fått til
Screenshot_20230907_093410_Premom.jpg
 
CD16
Har testa etter el noen dager, så ut som noe var på gang på CD 15 men det ble fort borte igjen og nå er jeg redd vi ikke rekker el denne perioden da jeg og mini reiser til syden til lørdag. Søren altså! Håper det snur I morgen eller i løpet av dagen men ikke trua siden det ikke er noe mer elslim :(
Evt så har kroppen prøvd, men ikke fått til
Vis vedlegget 414179
Kunne du hatt en kort lh topp? Ser ganske sterk ut på cd 14…
 
Tviler, jeg har gjerne positiv test i 1-2 døgn, og da er det ingen tvil om at den er positiv :(
Jeg bruker også det, men var faktisk en pp hvor jeg hadde kort topp. Ble så overraska. For jeg testa 2-3 ganger pr dag når det nærmer seg, så flaks jeg fikk med meg den. Men ellers bruker jeg også å ha positiv i 1-2 dager. Men den ene gangen, var den kort. Men jeg temper også, og så tempen stige, så fikk det bekreftet på den måten også :)
 
Jeg bruker også det, men var faktisk en pp hvor jeg hadde kort topp. Ble så overraska. For jeg testa 2-3 ganger pr dag når det nærmer seg, så flaks jeg fikk med meg den. Men ellers bruker jeg også å ha positiv i 1-2 dager. Men den ene gangen, var den kort. Men jeg temper også, og så tempen stige, så fikk det bekreftet på den måten også :)

Ja, hadde ikke vært rart om kroppen er litt forvirra nå med kjemisk rett etter BO, bare kjipt å føle at en ikke får med seg el og at pp'n utgår, om el ikke har vært, som jeg tror da. Menmen, får jo ikke gjort noe fra eller til!
Taopen er åpen, ingen el slim og har mensmurringer, kjennes nesten som tr skal komme:dead:
 
CD17

Æsj altså, syklusen er nok helt på tur, ingen el slim (hadde bittelitt i starten av el testing) det murrer, tappen er åpen og det kjennes nesten ut som tr er på vei på cd 17, tror ikke el ha vært, hvert fall ikke funnet det så tror nesten den har forsøkt uten å få til, el testene er relativt stabile i styrke så de betyr vel at el verken kommer eller har vært og at denne pp'n utgår :( skjønner at kroppen er litt ute av syklus, den har gåt igjennom veldig mye siste 6 mnd, men det er også frustrerende æ ikke få prøve og måtte vente til neste pp føles som en evighet.. menmen.
Screenshot_20230908_091722_Premom.jpg
 
CD17

Æsj altså, syklusen er nok helt på tur, ingen el slim (hadde bittelitt i starten av el testing) det murrer, tappen er åpen og det kjennes nesten ut som tr er på vei på cd 17, tror ikke el ha vært, hvert fall ikke funnet det så tror nesten den har forsøkt uten å få til, el testene er relativt stabile i styrke så de betyr vel at el verken kommer eller har vært og at denne pp'n utgår :( skjønner at kroppen er litt ute av syklus, den har gåt igjennom veldig mye siste 6 mnd, men det er også frustrerende æ ikke få prøve og måtte vente til neste pp føles som en evighet.. menmen.
Vis vedlegget 414295
Jeg har troen på at EL ikke har vært, men er rett rundt hjørnet. Ville fortsatt med aksjelegging i tilfelle - hvis dere orker ❤️
 
Jeg har troen på at EL ikke har vært, men er rett rundt hjørnet. Ville fortsatt med aksjelegging i tilfelle - hvis dere orker ❤️

Jeg reiser vekk 1 uke i morgen så om el kommer snart vil vi misse det uansett :confused:
 
Hvis dere la inn aksjer igår, så skal det være helt ypperlig ifht el imorgen :D

Føler det blir for lite og ikke optimalt :hilarious: men vet jo det er best å ha noen sædceller liggende klar!
 
CD18
Og endelig positiv el test! Elner sansynligvis i morgen, men dessverre minst 1 dag forseint da siste mulighet for å få lagt aksjer var i går... søren altså! :banghead:
Vis vedlegget 414395
La dere aksjer før du dro? Jeg visste den var rett rundt hjørnet. Håper det ligger noen svømmere på lur ❤️
 
CD18
Og endelig positiv el test! Elner sansynligvis i morgen, men dessverre minst 1 dag forseint da siste mulighet for å få lagt aksjer var i går... søren altså! :banghead:
Vis vedlegget 414395
Jeg ble gravid da vi hadde sex 3 dager før el. Hadde null tro og avskrev egentlig den pp’er litt, men jammen klaffet det!
Ikke gi opp denne pp helt ihvertfall :)
 
Jeg tror dere har klaffet det bra! Det ligger svømmere og venter på å ta imot egget, og da er det bare de beste svømmerne igjen :hello2
 
CD19
Sterk el test idag, glemte ta bilde føre den tørka, tørker tydeligvis litt fortere her nede i varmen også, haha. Antar at el er idag, pleier å være slik når testen blir så sterk som det går an! Får ikke gjort noe fra eller til, men synes det er greit å vite når tr evt dukker opp:)
20230910_111055.jpg


Ellers storkoser vi oss i varmen ❤️ Reisen gikk fint til tross for null søvn og at vi ikke var på rommet føre 02.30 lokal tid(ligger 1 time forran), nå koser vi oss med sol, varme og bading!
20230910_123247.jpg
 
Last edited:
Back
Topp