Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

men vi sov alle sammen til 08 idag så det hjalp på! Han er så rolig og fin hele dagen, så det veier godt opp
roper på mannen, og han finner frem x antall håndklær, forsøker å hjelpe til, men det bare renner ut av meg konstant! Så jeg blir forvist til dusjen mens han tørker gulv og skifter på senga. Ringer føden igjen og blir bedt om å komme opp. Siden fostervannet var gult så var det mulighet for forurenset fostervann og jeg ble da lagt inn! Det ble lengre tid mellom riene etter vannet gikk for jeg fikk så mye adrenalin, men de som kom var til gjengjeld vonde og føltes skarpere. Siden jeg hadde vært på samtale på sykehuset i uke 32 og sagt jeg ønsket epidural kateter lagt inn tildig, så fikk jeg dette nesten med engang jeg var kommet, bestemte oss for å forsøke å hvile litt siden det ble satt en testdose. Riene ble hyppigere og kraftigere igjen på morran og de var blitt så vonde at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg, epiduralen ble startet 10 tiden og den hadde god effekt, heldigvis! Jeg fikk endelig lagt meg ned og sovet littegrann det var sterkt nødvendig. Mens jeg har sovet har riene fortsatt uten at jeg har merket det og var oppe i 3 cm, så noe fremgang, men fortsatt lite til tross for ekstreme rier, spurte da om de ikke bare kan ta et keisersnitt for det er det det ender med uansett, men de må prøve videre tiltak først, men lover det ikke skal dra seg ut. Epiduralen gjør sitt så jeg har det forsåvidt ganske fint i forhold til noen timer tidligere, men jeg har begynt å få infeksjonstegn og lillebror sin puls har økt og han er stressa, i 11 beslutter de å starte med riedrypp, men allerede i 12 tiden kommer de inn og sier at vi ser at dette ikke går og det blir nå et hastekeisersnitt, lillebror har det ikke bra og fremgangen er for liten, jeg sier meg fornøyd med beslutningen. Korttid senere var vi på vei til operasjonsbordet, teamet var helt fantastisk og det var så gøy å se hvordan de bare gjorde hver sine oppgaver og hvor drilla de var, og alle var så gode og fine, informerte oss og inkluderte oss hele veien alle sammen, noe HELT annet enn haste keisersnittet i 2020 for å si det sånn! 13.43 var lillebror ute, 4510 g stor og 52 cm lang 

såååå glad for at alt har gått bra med dere begge to 
En heftig historie men så godt å høre at du følte deg så godt tatt vare på, og at det ble en positiv opplevelse selvom det ikke ble som du hadde håpet.Tenk at nå er lillebror endelig her hos dere
![]()
såååå glad for at alt har gått bra med dere begge to
![]()
Hehe det kan jeg se for meg, tror jeg og kommer til å føle meg ferdig etter nummer 2. Håper ihvertfall det. Er jo tungt å gå gravid også, enda så koselig det er. Veldig godt en får så bra oppfølging jaDet er veldig godt å være ferdig, helt ferdig, må jeg innrømme
Men godt en får så bra oppfølgingplutselig er det din tur og dele at lillebror har kommet! Gleder meg
![]()
Så nydelig07.06.2024
Endelig var han her! Og han er bare så nydelig og lik storesøster, vi lager så fine barn om vi skal si det selv
Fødselen ble ganske lik den forrige bare i et kortere forløp og hente emd haste keisersnitt, men vil dele fødselshistorien senere, nå koser vi oss på barseltuuusen takk for fine lykkeønskninger og meldinger!! Dere er supre
Vis vedlegget 437138
Gratulerer så masse!
Kos dere!!
søstra elsker broren sin like mye idag som når hun så han for første gang for akkurat 3 mnd siden "det er lillebroren min!" Får alle høre heletiden, selv besteforeldre og alle i bhg - hver dag!
hun hermer også etter alt jeg sier til han, er som et søtt (tidvis litt irriterende) ekko her hjemme
men hu er søt og det er veldig fint å se hvor glad hun er i han og hvor glad han blir av å se henne allerede
han er en skikkelig blidfis som smiler dagen lang og har starta å le litt, det er så koselig! Han begynte å bable og smile alt ved 2 uker så stemmen er under skikkelig test om dagen med høye lange toner i ulike frekvenser " det der var skikkelig høyt, mamma" kommer det stadig fra frøkna når han ligger å roper 
men han sover godt om natta, legger seg 18-19 for kvelden og sover da i 12-13 t, med ofte 3 amminger hvor han bare grynter litt og spiser i søvne, for et deilig liv? 
har blitt noe bedre siste dagene så håper det verste av fasen er over for der har vært en skikkelig prøvelse, spesielt på kveldene hvor en da gjerne har litt mindre å gå på og tålmodigheten deretter
så mye testing av grenser og trass fra den kommende 4 åringen altså. Det er jo ikke noe ukjent for alderen og kjenner mange sim gpr igjennom det samme akkurat nå(liten trøst), men som sagt en skikkelig prøvelse likevel
men så sier hun stadig "jeg elsker deg mamma" og vil ha kos av oss så det veier opp 
vi kjenner vi er ganske fornøyde med 2 barn og takknemlig for at vi har fått 2 barn, men også veldig glad jeg ikke skal gå gravid eller ha en baby igjen, det er koselig, men det var virkelig en overgang å gå fra en selvstendig 3 åring til en baby igjen altså
men ville ikke byttet det ut, han er jo så blid og god Så koselig å lese en update om hvordan det går med dere!!Og såååå søte de høres ut begge to, på tross av at det høres hardt ut så høres det også så koselig ut hihi
![]()
måten hu bare elsker han og være storesøster på er skikkelig fint og hanner jo så sjarmerende! Du har mye å glede deg til, ikke lenge igjen nå
Håper det ble en flott dag!