Håpet om en terminspire ❤

Men tiden går så fort og plutselig har de jo ikke tid til å kose på brystet og være babyer! Og det merker en jo mest når en står midt oppi det selv❤️ :shy:
Ja vettu hva det går så himla fort :nailbiting:lillebror blir 3mnd neste uke :sad010så mitt beste råd er 100% å prøve å nyte så mye du kan av babytiden og kosen, selv om det er litt slitsomt med en fra før og sånn :dance008

39+3

1 uke til termin idag! Det er skummelt nærme mål nå og kan i teorien skje når som helst, med storesøster kom hu 40+6, men da på menstermin, denne gangen er menstermin det samme som 41+2 i forhold til oul termin så kan vel forvente noen dager over termin da om han skal følge storesøster :wacky: jeg føler meg veldig rolig og ikke utålmodig, heldigvis, kanskje tvert i mot? I motsetning til førstegang sp kjenner jeg hvert fall ikke etter noen tegn på at ting snart kan skje, føler igrunn på ganske få modningstegn! Har typisk siste innspurt med at det er tungt, vondt, sterkere og hyppigere kynnere, og stikkinger i underlivet da selvfølgelig :wacky: men lite murringer f.eks, men det kjente jeg på mye og lenge med storesøster så det er egentlig veldig deilig å slippe å kjenne på det over tid som sist :hilarious: så får bare håpe jeg er heldigere med kort latensfase (og fødsel) denne gangen, hører jo til statistikken at fødsel nr.2 går raskere og finere for seg enn nr1, så håper på det :shy: uansett nærmer det seg veldig å få møte lillebror på den ene eller andre måten ❤️
1716468152461.jpg

39+3

1 uke til termin idag! Det er skummelt nærme mål nå og kan i teorien skje når som helst, med storesøster kom hu 40+6, men da på menstermin, denne gangen er menstermin det samme som 41+2 i forhold til oul termin så kan vel forvente noen dager over termin da om han skal følge storesøster :wacky: jeg føler meg veldig rolig og ikke utålmodig, heldigvis, kanskje tvert i mot? I motsetning til førstegang sp kjenner jeg hvert fall ikke etter noen tegn på at ting snart kan skje, føler igrunn på ganske få modningstegn! Har typisk siste innspurt med at det er tungt, vondt, sterkere og hyppigere kynnere, og stikkinger i underlivet da selvfølgelig :wacky: men lite murringer f.eks, men det kjente jeg på mye og lenge med storesøster så det er egentlig veldig deilig å slippe å kjenne på det over tid som sist :hilarious: så får bare håpe jeg er heldigere med kort latensfase (og fødsel) denne gangen, hører jo til statistikken at fødsel nr.2 går raskere og finere for seg enn nr1, så håper på det :shy: uansett nærmer det seg veldig å få møte lillebror på den ene eller andre måten ❤️
Vis vedlegget 435862
Masse lykke til! Min andre fødsel var 10 ganger bedre enn den første, så håper fødselen i hvert fall blir enklere enn med første ❤️

Så fin du er :woot: nå nærmer det seg veldig, tenk: anytime nå!! Det blir spennende å se når han velger å komme:love017 håper du får en fin fødsel, masse lykke til ❤️

Så nydelig du er❤️ savner min babymage, 5 uker siden fødsel i dag❤️ skjønner ikke hvor tiden ble av.. Veldig snart er det din tur og nå :love017

39+3

Vis vedlegget 435862
Sååå fin!! :love017 :Heartred åh tenk at du er helt i innspurten nå! Håper du får en drømmefødsel, masse lykke til! ❤️❤️

Oioioi, noen dager siden forrige oppdatering nå... Har du født, tro? :cheers

I Whis, men lillebror lar vente på seg :smiley-ashamed004 håper han vil komme snart da, er ganske tungt og vondt nå :shy: 41+1 idag, men menstermin i morgen så ikke overraska over at det ble over termin akkurat :hilarious:

I Whis, men lillebror lar vente på seg :smiley-ashamed004 håper han vil komme snart da, er ganske tungt og vondt nå :shy: 41+1 idag, men menstermin i morgen så ikke overraska over at det ble over termin akkurat :hilarious:
Får håpe han kommer snart ❤️.
Du blir vel satt i gang snart om ikke noe skjer?:)

Så spennende! Han koser seg tydeligvis vel mye der inne. :hilarious: Men håper jo for begges del at fødselen går i gang av seg selv veldig snart!

Ja, ny kontroll til Torsdag også blir det vel igangsetting til mandag om ingen skjer før det virket det som ❤️ så snart er han her uansett!
Lykke til på kontroll i morgen ❤️ tenk at du nå snart får møte han på ene eller andre viset, krysser fingrene for at kroppen kommer igang selv :love017 masse lykke til fineste Luna!! ❤️

Back
Topp