Håpet om en terminspire ❤

Kjære deg :Heartred Har ikke ord
 
CD1.......

Trenger vel strengt talt ikke skrive mer, men er overrasket over at kroppen fikser fort opp om ikke annet.

Skjønner det er tøft❤️ Sender deg masse trøsteklemmer og ønsker deg masse lykke til i denne pp❤️
 
CD1.......

Trenger vel strengt talt ikke skrive mer, men er overrasket over at kroppen fikser fort opp om ikke annet.
Føler så med deg Luna ♥️ sender masse gode tanker og klemmer din vei. Håper du får skjemt deg godt bort nå og tar godt vare på deg selv, du fortjener litt ekstra nå ♥️
 
Var ikke sånn det skulle bli! Klem til deg :sorry:
 
Ååh det her river i hjertet altså :sad010 ❤️❤️❤️
 
CD1.......

Trenger vel strengt talt ikke skrive mer, men er overrasket over at kroppen fikser fort opp om ikke annet.
Jeg skjønner ikke hvordan kropper kan være så idiotiske og så effektive samtidig. Håper du har det så bra som du kan ha det. <3
 
Det går greit. Kommer meg igjennom dagene og hverdagen, men føler jeg har lite å se frem til, om du skjønner, så det er ok, men ikke så mye mer enn det heller.
Men følger spent med på deg da ❤️❤️
Skjønner :Heartred Tenker dere prøve igjen nå eller vil dere vente?
Man må ha psyken med seg, og sånne nedturer er tøffe! Men jeg har trua på at du kommer deg ovenpå igjen, bare send mld hvis du vil ha noen å snakke med :Heartred
Hihi, så gøy! Er spent på morgendagens test :hilarious:
 
Back
Topp